Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra převodovka |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Poloos? |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Peter z. |
| ||
Host | Zdar pani, neviete o mi poradit, mam Astru G 2003, TDI 16V Isuzu, pri zlozeni nohy s plynu mi auto sklbe, pocit ako by lietal motor.Pozeral som Silenty su OK, v poloosach je vola tak neviem ci to moze byt v tom alebo v niecom inom?Dik Peter | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Ta vůle v poloosách je v jakém směru ? Ty silentbloky si jen viděl nebo jsi je zkoušel ? Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Peter |
| ||
Host | Silenbloky som skusal a predny dole na motore aj menil, vola je ked som menil letne kolesa tak som mal auto zdvihnute tak som s nim skusal tocit pri zaradenej rychlosti kolesom som mohol tocit dopredu a to aj ked zastanem niekde na kopci a ze dam jednotku vypnem motor a pustim brzdu auto sa pohne a presne je to citit ze pruzi motor na silenblokoch.A myslim ze aj preto odisiel ten spodny silent, bol uplne nadraka.Tak zatial dik.P | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | No nevím já bych typoval nějakej silentblok ale když jsi je měnil tak nevím Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Peter |
| ||
Host | Ahoj "JOB-e" tak som sa dnes este pozeral na tie silenbloky, jeden je fakt v pazi ten na lavej strane pod vyrovnavacov nadrzkou chladica.Ale naviac som zistil ze ked som mal zaradenu jednotku ci dvojku a pohol som autom tak akoby najskor auto trochu zabralo motor sa napol ale pretocil sa este o kus a az potom oprel na rychlost a neslo uz autom pohnut.Tak fakt neviem ci chyba nebude v poloosach ci nebodaj v prevodovke?Nemate niekto zkusenost co by to mohlo byt?dik P | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | To nebude chyba v polosách, zaměřil bych se na silentbloky motoru a taky silentbloky na spodních ramenech, ty by se projevily hlavně tak že při přidání plynu auto táhne do jedné strany a při ubrání do druhé (s tímto jsem se setkal u Daewoo Nubira). Motor s převodovkou drží převážně na 2 hlavních silentech a jednom pomocném, který vyrovnává příčný náklon motoru při akceleraci. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Peter |
| ||
Host | Auto netaha do stran, pri pridani ani pri brzdení, ale ked pridam a chcem a akcelerovat tak auto fakt akoby trochu cuklo je to pocit prelievanie vody ktora ta podrzi a potom ta posunie dopredu.P | ||
| |||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | Jen bych se zeptal ty máš motor 1,7 55 kW od Isuzu a problém je že pokud sundáš nohu s plynu tak motor začne škubat ? a pokud chceš přidat plyn a šlápneš na pedál tak taky zaškube ? děje se to i při studeném i při teplém motoru ? nerozsvěcí se ti občas kontrolka motoru ? Koukal si se sem na příznaky těchto závad na motorech 1,7 DTI ? Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
peter |
| ||
Host | ....to nieje sklbanie to je ako som popisoval ze mas pocit ze ta nieco drzi a po chvilke ta pusti, fakt neviem to prirovnat k nicomu.Kontrolka nesvieti a moznosti co by to mohlo byt "cukanie" som si prestudoval ale moje priznaky su ine.Cital som ze by sa u tohoto typu auta mal menit poloosa a hemokineticke klby, ak som si to dobre precital P | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Špatné silentbloky na ramenech, či na motoru se poznají především tak, že při pomalém rozjezdu do mírného kopce začne auto škubat. Kola jdou do záběru, pootočí se - vykonají dráhu, ale auto stojí, protože vůle v silentech ramen a na motoru jim to umožní. Až se kola dostanou k mezi, kdy ramena už nemohou dále pružit, tak pak se pohne i celé auto. Jakmile se ale uvede auto do pohybu, tak se ramena na silentech a motor na silentech vrátí do své polohy, tím se ale auto zase jakoby zastaví a kola jdou zase dopředu rychleji, než se pohybuje celé auto. Jak se dostanou zase na krajní mez, tak to autem škubne a tak několikrát za sebou se to opakuje a celý předek jakoby nadskakuje. Tohle celé se z poloviny odstraní výměnou silentů na ramenech a výměnou čepů. V zimním období, kdy je guma tvrdší, to tak není znát a nebo to není znát když máš rychlé rozjezdy. Další polovinou problému jsou vadné silenty uložení motoru či celého rámu, který motor drží ke karoserii. Díval jsem se do katalogu Odkaz na Tvé auto a zvlášť Astra s motorem 1,7 Isuzu, má úplně jiné uložení motoru na rámu, než benzínové či dieselové motory od 2.0 a výše. Vzadu, nad mostnicí uložení hřebenu řízení, je jeden silent, který tlumí zkrutný efekt motoru při přeřazování rychlostí (záběr/brždění) a který je v hliníkovém pou Ten motorový silent, který se na tom podílí největší měrou a který je u aut s manuální převodovkou, je podle mne ten s katalogovým číslem: FB 17 442. Vůle v poloosách bude vždy. K ní se přičítají vůle v diferáku, vůle mezi zuby v převodovce a pokud máš na Tvém autě i odpružený setrvačník, tak navíc i tohle. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |