Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
VeBe - ABS |
Přejít na stranu [1] 2 3 4 5 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
Aka |
| ||
Host | Ahoj lidi, pozoruju nějaké problémy s ABS. Kdyľ zplna seąlápnu brzdu, tak se mi zdá, ľe ABS vydává nějaké divné zvuky, je to takový zvuk, jako by se vymątila a zavibrovala nějaká silná pruľina nebo tak něco. A zvláą» je to patrné, kdyľ brzdím na kluzké vozovce Je to fakt divný, dříve to nedělalo. Co to můľe být? | ||
| |||
Honza K. |
| ||
Host | Kluzká vozovka | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | Asi si nedokáľu představit zvuk vymrątěné a vibrující pruľiny, ale ABS cvaká (»uká) a kope do pedálu - to je normální, ale pruľina a vymrątěná - to teda nevim. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Je to úplně normální - jakmile je sníh a náledí, tak se prostě ABS zapne. Při plynulém brľdění a na poměrně "neklouzavých" povrąích je ABS vypnuto. V létě je někdy i dost těľké na suché a teplé vozovce docílit toho, aby se ABS zaplo. K tomu je zapotřebí velká rychlost a razantní zabrľdění, kdy se téměř vykloubí noha. V zimě, na kluzkém povrchu je v okamľiku zapnutí ABS nutno bleskurychle přiąlápnout brzdový pedál velikou silou, protoľe jinak neubrzdíte vůbec nic. Čím víc ąlápnete, tím více se efekt ABS projeví. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Aka |
| ||
Host | No, on se ten zvuk prostě nedá jednoduąe popsat... Ale klasický zvuk ABS poznám. Jsou to prostě duté zvuky a "mlátí to do podlahy". Tohle ani není ono... &| | ||
| |||
fedas |
| ||
Host | je to fakt normalni,delaj to ty prepousteci ventilky,kdyz kazde kolo brzdi jinak | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | vse je v poradku. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Mně to taky dělá,je to v pohodě.Pokud to seąlápnu úplně ,přestane mi to dělat a začne to uľ kopat. | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | Yper napsal ... Je to úplně normální - jakmile je sníh a náledí, tak se prostě ABS zapne. Při plynulém brľdění a na poměrně "neklouzavých" povrąích je ABS vypnuto. V létě je někdy i dost těľké na suché a teplé vozovce docílit toho, aby se ABS zaplo. K tomu je zapotřebí velká rychlost a razantní zabrľdění, kdy se téměř vykloubí noha. V zimě, na kluzkém povrchu je v okamľiku zapnutí ABS nutno bleskurychle přiąlápnout brzdový pedál velikou silou, protoľe jinak neubrzdíte vůbec nic. Čím víc ąlápnete, tím více se efekt ABS projeví. Teda Ype, ja si nekdy myslim, ze snad nemas vectru Jestli na lede brzdis napul nebo naplno tak je to uplne burt, protoze absko te nepusti vic ani v jednom pripade, to driv urves pedal, takze pokud zacne zurit abs tak bych teda radeji doporucoval tlak povolit ... mas podivny zvyky, ty az sednes do neceho bez abs tak skoncis asi ve skarpe A donutit abs zapracovat na suchu taky neni az tak uplny problem, vectra ma opravdu dost silny brzdy ... jinak ABS neni vypnuto nikdy (leda bys mel poruchu a svitila ti kontrolka ) z principu je to AntiBlb ehm teda AntiBlock System, to je jak kdyby si rekl, ze pocitac je neaktivni a aktivuje se az hejbnutim mysi [ Upraveno Pá bře 04 2005, 07:35 ] | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Lib: takľe kamaráde, to co jsem popsal, je úplná pravda a málokdo to ví a zná a proto si i s ABS rozbili hubu!, protoľe očekávají, ľe kdyľ ono ABS mají, tak za ně tu práci udělá - chyba lávky. Aľ se setkáme v Mýtě, tak ti tam ukáľu (pokud jsi to nezaznamenal), ľe je tam cvičiątě a je tam současně první "©kola smyku" v ČR. A víą kde je druhá? Právě tady u nás v Mostě na Autodromu! A provozuje ji právě Vysoké Mýto. Můj zaměstnavatel mne jako jednoho z mála posílá vľdy jednou za dva roky na tuhle ąkolu smyku. Jsou to 3 hodiny teorie a 5 hodin jeľdění na kluzkých povrąích (kdyľ není sníh, led a mráz, tak jsou to takové natřené plohy na bílo. Druhý den mne bolí noha v lýtku! Mohu tě upozornit, ľe se tam naučíą věci!, ale hlavně si je vyzkouąíą, protoľe jinak nemáą kde, aniľ bys poąkodil auto. Byl jsem tak důsledný, ľe jsem pak půl dne jezdil né se sluľebním, ale s Vekinou, abych ji dostal do ruky. Takľe důleľitá rada pro ty, kteří to nevědí: brzdíte-li tak, ľe se vám zapne ABS (klepání do pedálu) a chcete-li okamľitě zabrzdit (blíľí se na vás srna-brna), vzepřete se do pedálu aľ zedadlo zaskučí a bolí noha, kterou tlačíte - jen tak bude ABS fungovat jak má. Jinak ho odpojte, protoľe nemá cenu aby tam bylo a prodluľovalo vám brzdnou dráhu víc, neľ kdyby tam nebylo. Jeątě jsou zbytky sněhu-vyzkouąejte si to na rovných úsecích!!!! Myslím to smrtelně váľně! Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 4 5 | |