Autor
|
Příspěvek
|
rutus | Tuesday 01 March 2005 - 13:12:08 | | |
Proste vsude se davala prednost nafte jako skvelemu palivu. Kdyz nam vy lacni benzinaci vysajete vsechnu ropu nevim, nevim... |
| |
|
riwal | Tuesday 01 March 2005 - 14:25:34 | | |
Ani bych neřek kvůli palivu, ale kvůli samotnýmu dieselovu motoru - pro náklaďáky, kamiony, těľké pracovní stroje, tanky, lokomotivy, zaoceánské lodě a Tvoje auto je to ideální motor kvůli kroutícímu momentu a holt benzínovej motor je o otáčkách a ne síle, takľe roztočit takovej lodní motor tankeru na 6000 otáček, to by byl mazec |
| |
|
David | Tuesday 01 March 2005 - 14:50:41 | | |
Tak vám vąem moooc děkuju, ľe jste mě uklidnili. Jo Opel a v naftě Nic proti benzinu ty jsem měl doteď, na kratąí trasy je asi lepąí a ľivějąí ale na ty dálky přece jen míjím víc benzínek bez zastávky neľ předtím Jeątě jednou dikec. |
| |
|
Lib | Tuesday 01 March 2005 - 15:41:58 | | |
riwal: jj zive si predstavuju Sergeje jak toci 5500 muhehe A na druhou stranu si taky celkem umim zive predstavit takovyho superbika jak ma litrovej dvouvalec dyzl, jak jede a dela to kadle kadle a motorka poskakuje do rytmu |
| |
|
Golem | Tuesday 01 March 2005 - 16:08:43 | | |
Jo taky jsem si chvalil Astru G Caravan 2.0DI 16V diesel X20DTL dokavaď mi nevodeąla řídicí jednotka vstřikovacího čerpadla a ani nepozdravila. Nekup si cvičně celý nový čerpadlo s elektronikou... Jsou to kvalitní vozy... _legion |
| |
|
NIO | Tuesday 01 March 2005 - 18:23:13 | | |
s tou 1,7 je to v poradku. jsou tam nizkonapetove svicky a ty se rychle rozhavia z dobela. u starsich ropaku 2,0 h nebo l je to uz horsi. proto se nekdy stane to co popisuje rutus. ale i to je v pohode. |
| |
|
|