Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra Hi-Fi |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Radio kenwood+OEM DO na volantu |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Miky |
| ||
Host | Zdarec lidicky.Hodlam si koupit autoradio Kenwood KDC-W 4757 do me VeBe 97.Potreboval bych jakykoliv info o tom,jakym zpusobem kenwood resi dalkove kabelove ovladani,zdali taky odporove jako treba SONY ci origo autoradia opel ci treba impulzne.Zdali by slo vyrobit,nebo pokud nekdo z vas vlastni redukci, kterou by umel promerit nebo prodat.Proste veskere informace k vyreseni problemu.Dikes. | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Ke Kenwoodu se da redukce koupit tady Odkaz stoji do 1500 ale myslim ze Legend si ji vyrabel. | ||
| |||
Miky |
| ||
Host | Kde koupim redukci vim....ale ta druha cast s vyrobou ta by me zajimala! | ||
| |||
Miky |
| ||
Host | Kluci nemate nekdo kontakt na toho Legenda...nejlepe email nebo ICQ,ze bych se ho optal jestli o tom neco vi... | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | No s Kenwoodem nemám zkušenosti, dělal jsem si redukci na Sony, ale je to jen redukce na volant, ne na display. U Sony to je řešené odporově, řekl bych že u Kenwoodu to bude taky tak. Princip je takový, že se Ohmmetrem proměří kabel vedoucí z tlačítek proti zemi - při stisku každého tlačítka se uzemní určitá hodnota odporu, tak tyto hodnoty zjistit. Potom proměřit ovládací vstup autorádia - připojit na ovládací vstup sériově proti zemi dva odporové trimry (třeba 100kOhmů a 1kOhm) a postupným otáčením testovat, při jakém odporu proti zemi která funkce se aktivuje. Větším se nastaví přibližná hodnota, menším se doladí napřesno. V průběhu měření se vždycky ty trimry odpojí a změří se jejich celkový odpor. Takto se zjistí např. že pro zesilování hlasitosti je potřeba odpor 22-25kOhmu. Tyto hodnoty se taky zapíšou a pak už jen zbývá vymyslet obvod, kterému když se dostane na vstup určitá hodnota odporu na vstup (z volantu), tak aby vyslal jinou hodnotu odporu na výstup (do rádia). Není to zrovna jednoduché, podle mě bude nejspolehlivější řešit to jako 6 komparátorů se stabilizovaným napájecím napětím 5 nebo 9V - aby to nebylo závislé na palubním napětí (12.6V stání vs. 14.4V jízda). kdyžtak mám ICQ 259778312. [ Upraveno Monday 25 February 2008 - 19:33:59 ] Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Miky |
| ||
Host | Jo tak princip ovladani Sony,volantu a promereni je mi jasnej,ten znam a presne takle bych to resil.Ale bohuzel je tu otazka zdali je kenvood resenej taky "odporovym" ovladanim, ja mam podezreni na impulzni.To by se pak velice spatne zjistovalo.Kdyby tak nekdo umel omerit redukci pro kenwooda co z ni leze O displej mi nejde,beztak vynechavaj segmenty. | ||
| |||
Miky |
| ||
Host | Fakt se tu nenajde nekdo kdo by vedel jak je kenwood resenej? Zitra ho du koupit,pak zacnu laborovat. | ||
| |||
Tomin |
| ||
Host | Tak to omer az bude doma a dej vedet. Ten prevodnik odporu me napada: vzal bych starou A277 nebo LM3914 (prevodnik napeti na jednu z LED) a misto tech ledek tam dat tranzistory (mozna) a odpory pozadovanych hodnot. | ||
| |||
Miky |
| ||
Host | Dobrej napad Tomine,to by jit mohlo...pokud bude ovsem ten Kenwood odporove ovladanej. | ||
| |||
Miky |
| ||
Host | Tak mam toho Kenwooda,hraje parade ovsem to ovladani je zrejme jinak reseny nez odporove.Testoval jsem to potakama,i samotnejma odporama ruznejch hodnot,ale nedocilil jsem jedine funkce.Omeril jsem puvodni CAR 400 ktere ma na vstupni svorce od volantu napeti cca 4,6V,stejne napeti ma i kenwood,ale to je asi tak vse co maji spolecneho ( Kdyby nekoho napadla jakakoliv pomocna rada budu vdecnej. | ||
| |||