Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Posilovac aneb Jak zlehka jde rizeni? |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Corsar |
| ||
Host | Uz dlouhou dobu mi vrta v hlave jedna vec - zda se mi ze rizeni nejde tak lehce, jak by melo (posilovac malo posiluje). Jde o Corsu B X141XE (98). Jelikoz nemam moznost se svezt v jiny podobny Corse, tak se chci zeptat vas, jak moc zlehka vam jde rizeni. Asi bude treba udelat nejakou stupnici, takze - k otaceni volantem potrebuju: 1. obe ruce 2. jednu ruku 3. dva prsty 4. malicek Diky za postrehy. Jinak ja jsem v kategorii 3, malicek bych si zlomil a ty prsty by me asi taky bolely. ?lola | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | No hezky jsi to seřadil ale asi bude záležet jestli řídí 40kilová dívka nebo 110 kilovej kulturista Taky záleží jestli myslíš za jízdy nebo na místě,pak jestli máš origo kola nebo nějaký široký. Todle se po netu dost špatně hodnotí. Co se zkusit svézt někde v autobazaru ? Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Corsar |
| ||
Host | Kolik je tady 40 kilovejch blondyn a kolik 110 kilovejch kulturistu? Nebo jinak - kolik 110 kilovejch kulturistu jezdi v Corse B? ?lola ?lola Snad neni problem aby prispevatel napsal, ze na tom ma sedumnactky nebo pasy z tanku. A pokud jde o jizdu/stani - napiste oboje. Do autobazaru se mi kvuli tomu nechce, navic tam maji samy 1.0, 1.2 a ty maj elektrickej posilovac (nebo ne). | ||
| |||
Čelda |
| ||
Host | Malíčkem nebo dvěma prsty se volantem netočí. Jestli jde v pohodě točit jednou rukou,tak to neřeš a toč. _; Ale jinak ,plně souhlasím s Jobem. | ||
| |||
Martas_ |
| ||
Host | My jsme problemy s tuhymy servy na Corsach resili pred 4 lety a vysledek byl zarazejici. Po nekolika reklamacich a opravach bylo prostrednictvim dealera zjisteno, ze ty auta (byly celkem 3) byly vyrobeny a exportovany bez posilovace, ale kdo ho tam dodatecne namontoval, ani duvod proc mel mensi ucinek nez ostatni auta ktere ho z vyroby mely (servo bylo stejny a ani na pohled tam zadne rozdily nebyly) se zjistit nepodarilo. Nicmene moje zkusenost je, ze jak u Corsy C tak u soucasne Corsy D je rizeni tuzsi nez u VeB a VeA, u kterych me otacet volantem malickem jde/slo i na miste i kdyz asi by to clovek dlouho nevydrzel ale rizeni s tim ze volant drzim dole dvema spojenymy prsty s loktem na dvernim madle je provozovatelne dlouhodobe _; Jo a mimochodem, myslim ze malicko tuzsi servo je lepsi nez prilis lehle, s Jeepem jsem prvni 3 tydny stale zatacel pravouhle, i kdyz s prihlednutim ze auto bylo staveno pro teren se to da pochopit. | ||
| |||
Corsar |
| ||
Host | Čelda: Otakza neznela: Jak spravne drzet volant. Martas_: Diky za postrehy. Ja bych taky nechtel uplne lehkej posilovac, ale zase pri parkovani bych ocenil trochu lehci. Mozna necham vymenit olej v servu, tim bych nic nemel zkazit. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Cau hele chci se zeptat... kazda corsa B ma posilovac nebo ty prvni 1,2 33KW ty ho nemeli ?? protoze me jde rizeni neuveritelne z tuha ... mam sice jen 65Kg ale i tak ... pro me je sen zatacet jednou rukou kdyz tak se ozvete icq:290033976 ... email: Email | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | Chlapi mam pro vas tip jak zmerit silu potrebnou k otoceni volantem. Delejte to jenom na miste a bude to aspon o necem. Tak k veci nekdo urcite ma takovou malou vahu treba na ryby nebo se to i prodava za smesny penize je to z plastu proste takovy dva haky s cifernikem. No a tuhle vec zahaknete za rameno volantu a tahnete az se volant pohne uvidite kolik je potreba sily (vahy - ted nevim ma to ruzny stupnice) k jeho otoceni a pak uz se da neco srovnavat kdyz budou nejaky hodnoty. Takhle je to o nicem ja treba unesu na malicku 10kg a vazim nakych 80kg takze bych utocil urcite vic nez nekdo kdo zvedne na malicku treba 5kg a vazil by tech 110kg a nebo taky treba ne - tohle proste o nicem nevypovida. Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | U Omegy MV6, která má prázdná 1750kg to na místě utočím dvouma prstama, tak u Corsy snad musí být ještě lehčí posilovač. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | zajimavy dotaz, u omegyB 2,5i jsem mel pocit, ze staci tocit malickem u starsi ackove jde posilovac dost ztuha (jak u 2,4 tak u 3,0), dokonce mne kdysi pri pokusu 2,4 prodat v nasem nejvetsim bazaru prodavajici narkl, ze je posilovac nefunkcni (tak jsem mu rekl, at zkusi vypnout motor a pak teprve zatocit). Osobne mam, ale tuzsi posilovac radsi, ale to je vec vkusu | ||
| |||