• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra tuning
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
chiptuning Z14XE
Přejít na stranu  1 [2] 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
vectrox
Friday 18 May 2007 - 10:53:50 Citovat
Host
Takže z toho plyne, vykašlat se na to...
Je to tak?
dada
Friday 18 May 2007 - 16:29:21 Citovat
Host
asi tak.....škoda se prudit a vyhazovat peníze kvůli pocitu. Třeba sportovní otevřený filtr 1000 kč fuč a výkon vyroste jen tím že je to víc slyšet. Kamarád s tím laboroval ve Fordu a krom odešlé váhy vzduchu a sportovního zvuku to výsledek nemělo.....navíc já rád tichoučko ?lola
Martas_
Friday 18 May 2007 - 17:00:48 Citovat
Host
Tohle tema je porad dokola ... Da se/Neda se

Da se jde o to co od toho clovek ocekava, ale plati neco za neco.
"Neni problem" udelat 2l motor ktery ma 660HP (takovy mel Ford RS 200) ale motor vydrzel 2000 km, to stejny F1 motor je 2,4 a vykon 750HP pri 19000 otackach (mimochodem jak Ferrari tak McLaren uvadeji jako palivo Shell V-Power) ale zivotnost je kolem 1000km.

Dalsim asi nejpodstatnejsim parametrem je kolik do toho clovek chce investovat a co si umi udelat sam.

Pro pozorovatelne zvednuti (rekneme o 10KW) s minimalnim dopadem na zivotnost motoru da udelat treba vymenou sani, ale cena bude mezi 15 000- 20 000 Kc bez montaze, to stejne vacky, pripadne jiz zminovany Chiptunning (myslim ze BitPower to dela za 8000,- Kc pri udavanem zvyseni o 10KW).

Dalsi upravy jiz budou mit dopad na zivotnost jako snizeni hlavy s naslednou nutnosti pouzivat viceoktanove palivo a dalsi a dalsi moznosti ...

Kombinaci vice uprav (na radu muze prijit vyfukove potrubi, vstrikovani, elektronika atd ...) muze dojik i k vyraznemu navyseni vykonu, ale tim i napr. ke zvyseni spotreby, snizeni zivotnosti, prekroceni toho, na co jsou dimenzovany ostatni soucasti (poloosy, brzdy atd ...)

Proste pokud chci auto pouzivat na bezne jezdeni nema to cenu (alespon pro me).
vectrox
Friday 18 May 2007 - 17:22:16 Citovat
Host
Dobre, ja taky rád tichoucko...
Trochu odbocim od chiptuningu a podobně. Co se tyka spotreby paliva, zkousel nekdo dat do 1,4 prevodovku z 1,6? Ma nižsi prevod, takže teoreticky by mely klesnout otacky a tim i spotreba a taky hluk. Ale jak by to fungovalo v praxi nevim. Aby se pak nemuselo radit v kazdym stoupani...
Martas_
Friday 18 May 2007 - 17:29:38 Citovat
Host
vectrox napsal ...

Dobre, ja taky rád tichoucko...
Trochu odbocim od chiptuningu a podobně. Co se tyka spotreby paliva, zkousel nekdo dat do 1,4 prevodovku z 1,6? Ma nižsi prevod, takže teoreticky by mely klesnout otacky a tim i spotreba a taky hluk. Ale jak by to fungovalo v praxi nevim. Aby se pak nemuselo radit v kazdym stoupani...


Klidne se muze stat ze spotreba i vzroste, protoze ta prevodovka bude mit tezsi prevod a motor bude mnohem vic namahat a podtoceny motor obvykle spotrebuje vice paliva nez o ty stejny otacky vic vytocenej.

Spousta lidi rika proc auta se slabym motorem nemaji treba 6 nebo 7 rychlosti, odpoved je jednoducha, ten motor by to proste neutahnul a to samy muze byt pripad kdy se od auta da prevodovka s tezsim prevodem.
dada
Friday 18 May 2007 - 19:58:31 Citovat
Host
mám maximálku podle tachometru 195km/h otáček asi 5500 a víc ani prd, prostě to ten motor neutáhne, ale pokud jezdíš dlouhé trati po dálnici tak by to bylo dobré, ve 130 by klesly otáčky...nevím...třeba o 500 a to je příjemné jak na hluk tak na spotřebu
vrgadaa
Friday 18 May 2007 - 20:07:15 Citovat
Host
to s tou spotrebou by mne zajimalo, dle palubniho pocitace plati naprosto vzdy, cim nizsi otacky dim mensi spotreba a to i v pripade podtoceneho motoru
Martas_
Friday 18 May 2007 - 20:09:55 Citovat
Host
vrgadaa napsal ...

to s tou spotrebou by mne zajimalo, dle palubniho pocitace plati naprosto vzdy, cim nizsi otacky dim mensi spotreba a to i v pripade podtoceneho motoru


U 3 litrovyho motoru jo, ten v pohode tahne i v 1500 obratkach, ale po 1,4 nemuzes chtit aby na 1200 otacek jela resp kdyz chces aby jela tak musis na plyn slapnout tolik ze spotreba vyleze neumerne ...
vectrox
Saturday 19 May 2007 - 00:30:02 Citovat
Host
Ale v praxi to z vás asi nikdo nezkousel, zmenit staly prevod, ze?
Mam moznost vymenit standartni krátkou F13 s pomerem 3,94 za krátkou F17 s pomerem 3,74 z 1,6 a nevim zda toho jit ci ne.
Slysel jsem, ze existuje nejaky program, kam se zadaji stavajici parametry motoru, prevodovky a pak nove a on dokaze nejak propocitat co to udela za zmeny?
Martas_
Saturday 19 May 2007 - 07:04:36 Citovat
Host
vectrox napsal ...

Ale v praxi to z vás asi nikdo nezkousel, zmenit staly prevod, ze?
Mam moznost vymenit standartni krátkou F13 s pomerem 3,94 za krátkou F17 s pomerem 3,74 z 1,6 a nevim zda toho jit ci ne.


Tezko rict jestli to nekdo zkousel, spis bych rek ze jenom nahodou ze prehodil motory ...
Nicmene kdyz kouknes sem Odkaz tak zjistit ze tyhle dve prevodovky se lisi nejenom stalym prevodem ale ve stejnem pomeru i prevodem na 1 rychlostni stupen (ostatni se lisi uz jen v setinach nebo vubec).
Vyzkousej a dej vedet _;

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1369 sec,0.1083 z toho dotazů.