Autor
|
Příspěvek
|
rstu | Wednesday 19 January 2005 - 17:27:57 | | |
| |
|
NIO | Wednesday 19 January 2005 - 20:02:30 | | |
podfouklo tesneni, nebo podpaleny ventil, a nebo je motor uz v pr... |
| |
|
rstu | Thursday 20 January 2005 - 10:50:21 | | |
Podfouklý těsnění a motor v pr... tomu rozumim, ale co znamená podpálený ventil (ventily prý zabruąovali) ? Je to velkej průąvih. |
| |
|
NIO | Thursday 20 January 2005 - 17:58:36 | | |
rstu213.151.72.98 napsal ... Podfouklý těsnění a motor v pr... tomu rozumim, ale co znamená podpálený ventil (ventily prý zabruąovali) ? Je to velkej průąvih.
podpaleny nebo netesny, nebo ulomeny atp |
| |
|
SCULLY | Tuesday 25 January 2005 - 11:04:12 | | |
Radim vzít pořadnou brokovnici a okamľitě do toho servisu. Jestli ti vůbec tem motor měnili. Ale jinač to můľe být to těsnění. |
| |
|
rstu | Friday 28 January 2005 - 18:47:29 | | |
Takľe....auto je opět opravený. Bylo to údajně prasklý vahadlo na sacím ventilu ( čistej střih - jak se to vůbec můľe stát ). Po projetí zjistili, ľe to děsně kouří a ľere olej, tak zase rozebrali motor a vyměnili gufera u ventilů. Prý je to teď v pořádku ( jeątě jsem s tím nejel ). Samozřejmě jsem s reklamací neuspěl, protoľe vąechny tyhle kokotiny tam vraceli z původního motoru a proč to odeąlo tak najednou nikdo neví. Takľe jsem vysolil 23000,- za "novej" motor, 4500,- za odtahovku a 6200 za "gumový těsnění". Kolik je to celkem si zpočítejte sami, já to ani nechci vědět. Já tu teď sedim, brečim a bojím se domů... Sorry potřeboval jsem se svěřit. |
| |
|
klubo | Friday 28 January 2005 - 18:58:48 | | |
tak to bych to auto rači před opravou schodil ze skály a ted po opravě bych ho zatrest ihned prodal! |
| |
|
riwal | Friday 28 January 2005 - 19:28:49 | | |
2rstu: Cítím s Tebou, ale kdyľ chodíą sem na web, tak asi víą, ľe tady máme machry, kteří by Ti pomohli, s takovou opravou se vyplatí jet i třeba na druhej konec republiky, proč ses neobrátil na Nia. Bude líp - ber to z tý lepąí stránky aspoň to auto budeą mít víc rád. Přijeď na sraz a my Tě vyléčíme - jsou mezi námi tací co dopadli hůř. |
| |
|
NIO | Saturday 29 January 2005 - 08:19:09 | | |
to nehapu, 23000 tak proc tam co davali ze staryho ?? to snad byl komplet ne?? a praskly vahadlo se da vymenit max do hodiny
porad se nemuzu dopocitat tech vic jak 6000,- tesneni pod hlavu 750,- 8x gufero na ventily 8x50,- a max 4 hodiny prace. s dph 1200,-
pokud spravne pocitam 2350,- porad mi tam litaj ty 4000,- protoze to vahadlo bych tam hodil z toho staryho motoru. jinak novy stoji okolo 200,-300,-
no jak pise Riwi citime s tebou. nic jineho se neda delat. takze ma dedukce priciny byla temer spravna. neco s ventilem. skoda. neves hlavu. |
| |
|
rstu | Friday 04 February 2005 - 16:42:53 | | |
Chlapi díky za psychickou vzpruhu, ale jsem tu zase s daląím problémem. Při prudąím přidání plynu ( větąinou na jedničku nebo dvojku ) se motor trochu přidusí, ztratí výkon a včera se mi dokonce rozsvítíla ta hrůzná oranľová kontrolka elektroniky motoru. Podle předchozích příspěvků mám podezření na lambda-sondu ( zítra se pokusím vyblikat registr závad ). A teď dotaz: Kdyby to byla ta sonda ( nebo máte jiný nápady? ), dá se s tím chvíli jezdit nebo to zas musí hned do nemocnice? Taky nevím, jestli jsem ji vyhrál s tím novým motorem nebo jestli tam zůstala původní, protoľe vůbec netuąím kde bych jí měl hledat ( je to ta věc s drátem na bloku motoru hned za chladičem ). A teď poslední otázka: kolik si mám zase zhruba připravit. Díky. |
| |
|
|