Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
vyrovnání AL_disků |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
thomas |
| ||
Host | Čau kluci, potřeboval bych vyrovnat na své VB jeden "16" AL disk (lehce hází, nic hrozného, ale je to znát). Proto se ptám, jestli neznáte někoho v okolí Prahy, kdo to dělá. Případně jestli máte někdo s tímto nějakou zkuąenost. Díky Thomas | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Potřebujeą někoho, kdo má veliký soustruh - jednak velký točný průměr, aby se tam to kolo veąlo, dále přípravek na uchycení kola tak, jako je to na skutečném autě (přes ąrouby) a dál ten soustruh musí mít robustní suport, do kterého se uchytí tlačný přípravek. Obávám se, ľe pokud nanajdeą někoho, kdo se tím zabývá profesionálně, tak se raději poohlédni po novém kole. Musí se to dělat při malých otáčkách a malým posuvem. Kdyľ nenajdeą nikoho, tak to rozhodně nedělej kladivem ani ty a ani nikdo jiný. Výroba Alu kol není tak jednoduchá záleľitost jak se na první pohled zdá. Buď se jedná o téměř (říkám téměř) čistý Al a kola jsou hodně masívní a těľká (oproti plecháčům) nebo s příměsí hořčíku - tahle můľou být lehčí a subtilnějąí, jsou hodně pevná, ale na náraz křehká a navíc hodně hořlavá. I kdyľ se ti zdá, ľe hliník je taľný, tak i on se pro pouľití na disky kalí a popouątí, přičemľ tyhle termíny(technologie) jsou pravým opakem toho, neľ co se dělá s ocelí. Pokud to necháą vyrovnávat kladivem, tak kolo zničíą a navíc ti hrozí, ľe při vyąąí rychlosti praskne a uletí. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | profesionalne to dela tady u nas p. Broz . vozi mu tam hliniky az polska. na vyrovnani a i na dodelani chybejicich casti !!! pokud chces pak ti poslu kontakt | ||
| |||