• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra ostatní
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Na kolik točit Y20DTH?
Přejít na stranu  1 [2] 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
riwal
Tuesday 08 March 2005 - 14:40:21
Host
... jako autobus
Yper
Tuesday 08 March 2005 - 14:56:07
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Je to zhruba tak, jak píąe Riwal.
Mám Y20DTL a při 90ce na 5° jsem někde na 2200 . Moc ho nepřetáčím a pohybuji se někde od 1500 - 3000 ot/min. 3,5K uľ trochu řve - jak říká Klubo, ale není problém jej vytočit tuąím aľ někam ke 4,5K otáčkám.
Nakonec zkouąky na emisích probíhají u ropáčků tuąím po dobu cca 10ti vteřin na 4000 ot.! Celkem nářez, kdyľ jede naprázdno!
Proto se na emisích podepisuje prohláąení o ąkodě - ľe nenesou odpovědnost v důsledku vyskočené ojnice atp. - jako důsledek ąpatného tech. stavu. &|
Kaľdopádně je to oproti benzínu motor s krou»ákem poloľeným níľe. A vo vo tom to je.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
EnRico
Tuesday 08 March 2005 - 22:15:28
Host
Ale, ale, pánové. Y20DTH má omezovač na 5350 ot. A aľ tak se vytáčí na emisích. Já jsem neříkal, ľe při těch 5000 ot neřve. Řve, ale jede. Pouľil jsem to za tu dobu, co jsem ji měl, asi jen 3x - vľdy to bylo při předjíľdění v nějakým stoupání. A 4000 otáček - to není nic. Jezdil jsem občas 200-300 km (v Dojčlandu) v kuse 180 kmh, tedy 4000 ot. Samozřejmě jsem to nedělal se studeným! On je Y20DTH studenej stejně neuvěřitelně tupej a nechce se mu, nechce, ani k 2500.
Lib
Wednesday 09 March 2005 - 07:40:01
Host
chtel bych videt krivku prubehu motoru, jsem si totiz docela jist, ze tak ve 4000 razantne umira kroutak a za 4500 i vykon. Obvykle to tak byva, ja mam omezovac tez na 6600 ale za 5500 ty krivky lezou obe zprudka dolu, takze to nema vubec zadny vyznam (krom toho, ze gem. radu narusta likvidace motoru) Vyhodou dyzlu bylo odjakziva to, ze tahne odspodu a necha si libit hodne nizky otacky (diky vysokymu kroutaku) ale vytacet ho na vic jak 4 ... no zkousel jsem to s vw tdickem, je to teda hnus vase velebnosti, turbo jeci jak prokoply ale uz to zdaleka netahne tak jak kolem 2k ...
[ Upraveno St bře 09 2005, 07:43 ]
EnRico
Wednesday 09 March 2005 - 11:34:21
Host
No 1.9 TDI od VW maj ty vrcholy poloľený níľ. Je to totiľ 8v, zatímco 2.0 DTI je 16v.

Nicméně je mi jasný, ľe kdyľ to má nejvyąąí výkon okolo 4300 (podle papírů), ľe to dál to víc nepotáhne. Ale kdyľ předjíľdíte v kopci kamión a jde o sekundy, je lepąí přetočit, neľ řadit. A z vlastní zkuąenosti nemůľu říct, ľe by to umíralo nějak razantně. A přes 5000 uľ jsem neąel.
Lib
Wednesday 09 March 2005 - 12:38:47
Host
no vono pokud jde o sekundy, tak je cloveku tak nejak burt jestli to ma 4k nebo 5k a jestli to umira ci ne, hlavne kdyz to alespon trochu zrychluje
Arnie
Wednesday 09 March 2005 - 21:51:59
Host
Grafy vykonu jsou na Odkaz - dost se lisej od grafu ktery deklaruje vyrobce, ale z vlastni zkusenosti bych rek, ze jsou bliz pravde.
Yper
Thursday 10 March 2005 - 08:44:48
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Pánové, myslím, ľe řada z vás zabrousila úplně někam jinam, neľ zněl dotaz. Kam se dá motor točit pozná i laik, nebo» je to jasně označeno na otáčkoměru.
RRT se ptal, jak s tím má jezdit a srovnává to s jízdou na benzíňáku, která mu přeąla do krve, protoľe s ním jezdil déle. Mnou uvedené údaje pro X20DTL se vztahují k tomu, jak jezdím já a asi i větąina z nás, co máme tenhle typ motoru. Rady toč to, aľ kam můľeą, nejsou to pravé ořechové. Myslím, ľe dotaz byl hlavně směrován na optimální jízdu aby se motor ani nepodtáče a ani zbytečně nepřetáčel.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Pavel
Thursday 10 March 2005 - 10:59:51
Host
Podle me je optimalnich 2-2,5 tis. otacek (Y17DT). Pri brzdeni motorem jdu az na 1500, pri predjizdeni max do 3500 tis. ot.
Arnie
Thursday 10 March 2005 - 11:13:50
Host
Nerek bych ze jsem zabrousil moc jinam...z prubehu kroutaku (http://www.superchips.co.uk/curves/vectradti.pdf) je jasny, ze jezdit dlouhodobe pod 2tis. nema cenu.
Přejít na stranu  1 [2] 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1835 sec,0.1501 z toho dotazů.