• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
sjete zadni pneu na vnitrni hrane
Přejít na stranu  1 2 3 4 [5] 6 7
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Vodník
Sunday 10 September 2006 - 11:21:00 Citovat
Uživatel #327
Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51
Příspěvků: 732
No vidíš, martas, tak to je výborné, už víme kudy kam, díky!
RBr
Wednesday 13 September 2006 - 10:27:03 Citovat
Host
Nevěřte servisům, kde tvrdí, že geometrie zadní nápravy nejde - u omegy-B.

Včera jsem konečně našel servis ochotný a schopný seřídit odklon a sbíhavost zadní nápravy. Je to tak, koukal jsem mechanikovi na ruce a na hodnoty na PC, seřídil obojí.

K tomu odklonu, vysvětloval mi, že v tomto případě při seřizování sbíhavosti současně šteluje odklon – zcela jsem to nepochopil ale viděl jsem hodnoty obojího, jak je v klídku šteluje.
Jinak míra chybného sjetí zadních pneu odpovídala odchylkám v geometrii.

Ono spíše půjde o to, že se do toho nikomu nechce. Předtím jsem objel nebo obvolal pár servisů a jak slyšeli, že jde o zadní nápravu, nikomu se do toho nechtělo a zazněly nejrůznější výmluvy(nejde to povolit, nefunguje nám stolice…).

Běžně geometrie (alespoň u nás), na laseru vyjde na 560 Kč. Ale na zadní nápravu se vykašlou. Takže jsem hledal dál a našel servis, kde předem věděli, že to není legrace, ale že to udělají. Výmluvám se jen pousmáli a říkali, že to nikdo nechce dělat.