Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Problém s motorem |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
DAN |
| ||
Host | Na jednom konkurenčním vebu se psalo o následujícím problému: po otevření víčka oleje dochází k foukání z tohoto otvoru. I při zahřátém motoru to není přílią horké ( normálně tam udrľím dlaň). S Oply zatím nemám zkuąenosti a tak bych potřeboval poradit. Mám Astru Caravan 1,6 8V r.v. 11/96. | ||
| |||
klubo |
| ||
Host | a v čem je problém? nepochopil sem na co se ptáą... | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Nějaký vduch tímhle otvorem vľdy bude foukat - není to ve skutečnosti klasické foukání ven. Pokud na ten otvor přiloľíą ruku, tak zjistíą, ľe při běhu motoru na volnoběh se nejedná o klasický tlak, ale o pumpáľ(tlak/podtlak)-je to způsobeno pohybem pístů nahoru a dolů - samo, ľe dva jdou nahoru a dva dolů a tudíľ by se to mělo eliminovat, ale takhle dokonale to při otevřeném víčku na víku motorové hlavy nefunguje (cesta nejmenąího odporu). Jiná věc by byla, pokud máą v háji komprese na válcích, kdy kaľdý záľeh či vznět a expanze plynů ti pak utíká mezi stěnou válce a pístem, protoľe pístní krouľky netěsní - to je tam pak tlak a navíc je to cítit (silně) po spálených plynech- ale to bys musel mít najeto hodně a neudrľovaný motor - zejména ve velmi dlouhých intervalech měněný olej atp. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||