• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Xeramic
Přejít na stranu  1 [2]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
Lib
Tuesday 04 January 2005 - 17:56:11
Host
ja nevim, ja co sem skoro kazdyho slysel, tak prisady do oleje ni hovno, tak to radeji nechavam na pokoji. Ale Yper to umi tak pekne podat, sice me nepresvedcil (acokli nahlodal), ale o cem jsem urcite presvedcen, ze jeho zkusenosti a rady maji nejakou nemalou vahu a lze se podle nich ridit. Ja zustavam u prisad do bena (ackoliv to me zase odrazuje riwi )
riwal
Wednesday 05 January 2005 - 07:03:00
Host
No moľný je vąechno, Yper tomu rozumí, ale já kdyľ vidim ty přiblblý reklamy teleshoping, tak tam pobíhaj s hlukoměrem a pak 10x objedou zeměkouli bez oleje, tak je to pro mě dostatečně odrazující.
[ Edited Wed Jan 05 2005, 07:03AM ]
Lib
Wednesday 05 January 2005 - 07:24:45
Host
to tak nemuzes brat, teleshoping se nataci v jinych koutech galaxie, tam uz nase pozemsky fyzikalni zakony neplati
Yper
Wednesday 05 January 2005 - 09:36:33
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 Lib+Riwal+Echtik: Máte správný přístup. I já vím, ľe je to tak ze 40ti% z mé strany krok do neznáma, ale nepustil bych se do toho v okamľiku, kdybych o tom alespoň něco málo nevěděl-myslím tím neznal nějaké lidi, kteří to neaplikovali. Kaľdopádně ve dvou případech lidé, kteří neproąli na emisích, měli po aplikaci Xeramicu po problémech. Výrobce to tam tuąím garantuje na 60k km.
Co se týče telshopingu - tenhle pořad spíą sleduji pro zábavu, abych viděl, co zabírá na blbce a zejména mne pak vľdy pobaví Horst-chvost.
Fakt je ten, ľe na Xeramic jsem zatím reklamu neviděl.
Navíc já měním olej ve zkráceném intervalu - právě ľe jezdím z 80ti% jen do práce a s né nijak valně zahřátým motorem. Test pro vás vąechny: odąroubujte si víčko pro olej na ventilovém víku a strčte dovnitř ukazovák nebo prostředník tak, abyste se dotýkali zevnitř víka. Pokud vám na prstech zůstane i jen trochu mazlavého blátíčka, tak to pro motor není nic dobrého! Já ho mám čisté.
V těch článcích mi přijde také jeden nesmysl - autor tam hovoří o kladných karbonových úsadách a záporných karbonových úsadách. To mi přijde jako nesmysl. Pokud chceme, aby motor běľel tak jak má, tak musíme vľdy vhodnými oleji zabránit tvorbě jakýchkoliv úsad, protoľe úsady jsou uhlík a to je tvrdý prvek, který motor jednoznačně ničí! Kdyľ je motor z výroby, tak je také čistý a dnes se vyrábí díky moderní technologii tak, ľe mu na, podle mne nesprávný výraz - "záběh", stačí jen 5000 km. To není ve skutečnosti záběh v pravém slova smyslu, ale jen to, ľe si sednou kluzná loľiska, pístní krouľky a ve valivých loľiscíchsi sednou kuličky v kleci.Není to ten starý dobrý záběh jako u ąkodovek, kdy jste si museli dávat pozor na teplotu motoru, protoľe by se vám jinak zasekl píst ve válci.
Tím jsem chtěl tedy hlavně říci, ľe pro motor je vľdy důleľité, aby byl čistý - pak jsou i průtoky oleje takové, jaké mají být a opotřebení součástí je pomalejąí.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Yper
Wednesday 05 January 2005 - 12:36:13
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 Fedas: Odkaz - dobrý článek od daląího odborníka.Doporučuji vąem přečíst.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
riwal
Wednesday 05 January 2005 - 13:10:17
Host
Nějak nevim kerej to je
Yper
Wednesday 05 January 2005 - 14:42:18
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 Riwal: je to tohle: Odkaz

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
fedas
Wednesday 05 January 2005 - 20:52:21
Host
doporučil bych taky tenhle a k němu následující.Jsou tam ty přípravky rozdelený podle tech namíchanejch látek a co vlastně dělají (spíč ničí ) Odkaz
jaban
Thursday 06 January 2005 - 00:04:59
Host
Yper - zdar laborante preci jen jsi ten patok do toho motoru nalil. Myslim si, ze pokud mas interval na vymenu oleje takovy jak pises, tak je zbytecne tam lit takove sra*ky. Inu kazdeho vec. Mej se a at ti kara funguje
Jo a nekdy se stav, dostali jsme ten servis
Yper
Friday 07 January 2005 - 10:30:34
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 Jaban: konečně, ľe jsi se také ozval! S tatíkem jsme mysleli, ľe jsi umřel. Práce pro tebe budu mít na svém Miláąkovi dost.
2 Fedas: hele tyhle články jsem od Čecha jsem četl. Napsal jsem jiľ jednou, ľe to napsal velmi dobře a ani já bych to nenapsal lépe. Dopouątí se v nich vąak tendenčních tvrzení v zájmu vytvoření si určitého image odborníka. Ví o tom zcela jistě více neľ kdokoliv jiný, nechemik a nepracující v rafinérském průmyslu. Dobré je od něho to povídání o rozdělení olejů, jaké, kdy a proč? O přísadách je to pak jiľ zcela tendenční a o Xeramicu ani nemluvě-pokud mi někdo tvrdí, ľe korund je oxid křemíku, tak je "jeliman", protoľe to je ve skutečnosti oxid hliníku. Pokud dále tvrdí, ľe tenhle výrobek něco přebrousí morotor, tak je navíc i jelito.®ádné přebrouąení se nekoná a není ani moľné, protoľe na oleji je filtr a takhle to tedy rozhodně nefunguje. Stačí obyč test - odebrat olej z motoru a kápnout jej mezi dvě sklíčka k mikroskopu, jednak by skřípaly a pak se na ně jeątě můľeą podívat i okulárem mikroskopu. Pak můľeą jako já tuhle směs přehřát v uzavřené baňce, aby směs degradovala (doąlo k rozpadu chemických vazeb-jako po přehřívání v motoru), páry jímat do destilované vody a sledovat kyselost či zásaditost. Pokud by se uvolňoval chlór nebo jiný halogenový prvek, vytvořil by kyselé prostředí a to je indikátory (např. lakmusový papír) změřitelné. Mohu tě ujistit, ľe tohle vąe mám za sebou a nic takového to neprokázalo.
Mnohem zajímavějąí je vąak poslední odstavec článku pana Čecha - t.j., kdyľ u zástupce f.Bishop a jeho jménem si objednáą jakýkoliv jejich výrobek, tak máą slevu. To je dostatečně transparentní, abych si vlastním rozumem chemika dovedl vytvořit vlasní názor. Myslím, ľe pan Čech se naučil, co se naučit mohl, ale tím to končí. Já sám se nepovaľuji za odborníka, protoľe v chemii platí ono známé: čím víc vím, tím víc vím, ľe nic nevím.
Daląí nesmysl pana Čecha je ten, ľe nejvíce se v mazivech udělalo v období mezi válkami a po té druhé - tak nějak to tam píąe, daląí blud - výroba a vývoj maziv je neustálý proces a postupuje nikoliv aritmetickou, ale geometrickou posloupností. Panu Čechovi se zcela jistě vąak nedá upřít znalost v rozdělení maziv, i kdyľ bych s ním mohl v určitých věcech nesouhlasit, ale pro pochopení a v kostce je to velmi dobré.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Přejít na stranu  1 [2]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1867 sec,0.1403 z toho dotazů.