• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Odpojeni EGR u diesla
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
Skylord
Tuesday 28 December 2004 - 11:21:45
Host
Muzete nekdo popsat postup jak odpojit EGR u diesla (DTL, DTH)? Vim, ze diskuzi na tohle tema uz bylo hodne, ale nikde neni uvedeno jak to presne provest. Pouhe zaslepeni te slabe hadicky zpusobi chybu motoru. Je tam asi nejake cidlo podtlaku. Nasledne odpojeni baterky nepomuze, jak nekdo radil. Je tedy jedina moznost zaslepit ten otvor? Da se nekde najit navod jak to nejlepe udelat? Nerad bych vymyslel co uz je vymesleno. Predem dik.
klubo
Tuesday 28 December 2004 - 12:55:16
Host
u dieslu to nejde protoľe se tim ovládá i turbo...
Skylord
Tuesday 28 December 2004 - 23:13:35
Host
Ses si jistej. Co takhle: zaslepit tu diru z vyfuku a misto EGR dat nejaky ty zaslepky. EGR nechat pripojeny, aby jako vyrovnaval ten podtlak... auto nic nepozna a ty sr..ky z vyfuku do motoru nepolezou ???
NIO
Wednesday 29 December 2004 - 08:02:59
Host
je zajimave ze u nekterych aut to jde normalne a u nekterych se rozsviti kontrolka. Ti myslim samo ropaky od opla.

Ja to vzdy zkusim. vycistim cele sani a pak zaslepim hadicku k egr. nekomu se to rozviti hned, jinemu az po mirne jizde ale pri pridani plynu zhasne. podle toho to tam necham nebo odpojim. je to zajimave.
Anonymous
Wednesday 29 December 2004 - 12:26:13
Host
To je problem,jednotka zjisti nefunkcni EGR podle merice hmotnosti vzduchu.Zkousel jsem to asi u 10 Zafir a vzdycky ho pozna,ze nefunguje......
Anonymous
Wednesday 29 December 2004 - 12:31:00
Host
Kontakt na me je Email jeste EGR-kdyz odpojite klapky vzduchu,je to jednotce jedno,ale kdyz odpojite EGR-rozsviti se disgnostika a ztracite vykon.Je to blby,ale je to tak.Zkousel jsem pridavat naftu pres jednotku a korigovar EGR pres Tech 2,ale bez uspechu.
Yper
Friday 14 January 2005 - 11:19:25
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Jo, je to tak, sám jsem to psal v poradně VéBé. Mně se to rozsvítilo vľdy aľ potom, co jsem jel a vyřadil a dojíľděl na volnoběh. Pak se mrące motoru jakoby nechtělo, ale rozjela se od cca 1700 ot. a diagnostika zhasla. Myslím si, ľe je to dáno podtlakem v sání-na volnoběh je totiľ turbo v cestě vzduchu do válců překáľkou. To samé je při přidání plynu, neľ se turbo rozjede a začne tlačit, coľ odpovídá otáčkám motoru 1700. Egr sice je i na obsah NOx ve výfukových plynech při volnoběhu, ale je podle mne i na to, aby zajistil alespoň nějaký objem vzduchu do válců, neľ se masa nasávaného vzduchu uvede do pohybu - čímľ se samozřejmě zajistí i větąí objem výfukových plynů, neľ kdyby tam ąel jen čistý vzduch při náhlém přidání a tím se i dříve roztočí turbo a začne dříve dávat.
Myslím si, ľe by se to dalo odstranit elektrodmychadlem - ventilátorem, které by se rozjelo a dávalo vzduch jen v okamľiku, kdyľ by se ŘJ snaľila otevřít EGR podtlakem.
Teď dělám velké dmychadlo na jedno RC letadlo a tok ho moľná do jara vyzkouąím a poznatek napíąu.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
NIO
Tuesday 18 January 2005 - 19:24:26
Host
napisu jeste jeden poznatek. odpojeni EGR u ropaka jde jen v pripade, ze je uz nejak mirne vadna vaha vzduchu. pak to funguje bez problemu. S plne funkcni vahou je to nemozne. jen pripadnym vymazem v ecu.
 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2997 sec,0.2552 z toho dotazů.