• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Omega A - chcípe - HELP!!!
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Medvěd
Friday 17 March 2006 - 20:50:03 Citovat
Host
Zdárek všem odborníkům.
Potřeboval bych radu.
Mám Omegu A 89 sedan, motor 2.0 (asi C20NE)
V poslední době se mi stává, že pokud jedu z kopce a brzdím motorem, prostě mi to občas chcípne _rendek . Momentélně se mi to vždy stalo, pokud jedu do práce, či z práce, asi 7km, takže celkem studený motor. Vždy problikne nebo zůstane svítit kontrolka diagnostiky. V tom případě zastavím, počkám a po chvilince to jde opět normálně nastartovat. Zatím se mi to nikdy nestalo na nějaké větší vzdálenosti.
Nepadla mě i diagnostika, dneska jsem to zkusil a vyšla mi pouze chyba č. 73, podle mě dostupných info to je nízké napětí na snímači vzduchu.
Už se Vám to někomu stalo???
Dá se to nějak ověřit zda pracuje jak má??? Je tam nějak moc kontaktů.
Díka za HELP.
Václav GT
Saturday 18 March 2006 - 10:36:07 Citovat
Host
Kontaktů na váze vtduchu je 5.
napětí na kontaktech (3a2) váhy vzduchu:
zapnuté zapalování ..... 0,2-0,3 Voltů
volnoběh ...................... 0,5-1,5
2000 ot. .........................1,75-2,25
3000 ot. .........................2,0-,25
náhlá akcelerace .......... 3,0-4,5 (snap accelerate)
plný knedlík ....................4,5+
Vztahuje se to na Motronic 1.5, napájecí napětí je 5 Voltů.
Co máš za ECU? (mohl bys mít i Motronic ML 4.1, tam to bude možná jinak) .
NIO
Saturday 18 March 2006 - 10:51:29 Citovat
Host
jeste nez zacnes cokoliv rozebilrat a merit mrkni se na hadice, jestli neni praskla, pak to pise tu hlasku.a vem vsechny hadice sani.
Medvěd
Saturday 18 March 2006 - 18:21:34 Citovat
Host
Zdárec všem,
Tak jsem se v tom dneska trochu hrabal.
Nějak jsem to nepochopil s tím měřením voltů. To bych musel nějak rozebrat to pouzdro, které je tam připojené nebo co???
Změřil jsem to bez toho pouzdra a hodnoty byly následující:
kont 2 a kont 4 --> 100Ohmů při volné klapce a 1kOhm při macimální otevření
kont 3 a kont 4 --> cca 400 Ohmů
kont1 a kont 4 --> 375 ohmů
Jsou tyto hodnoty správně nebo jsem úplně vedle.
Hadice je tam jen jedna od filtru a ta vypadá vpohodě.
Díky
Václav GT
Sunday 19 March 2006 - 20:44:06 Citovat
Host
Tak Méďo, máš tam 3 hadice (pokud je to C20NE nebo 20NE). Je tam velká hadice (s vlnovcem) od váhy vzduchu k škrtící klapce, druhá (daleko tenší a hladká) vede z oblasti této klapky do ventilu volnoběhu (do tzv."krokového motorku" ) a třetí, krátká, z tohoto ventilu do komory sání.
Nevím, o jakém pouzdru se zmiňuješ, asi o konektoru váhy vzduchu. U něj se musí stáhnout krycí prachovka a poté se tam můžeš připojit měřícími hroty i za chodu motoru. Číslování pinů konektoru je zprava doleva (pětka je vlevo a jednička vpravo), ale to číslování uvidíš pod tou prachovkou. Výrobce udává pro paralelní diagnostiku (to je ta činnost, kterou můžeme my, diagnostikou nevybavení amatéři dělat) hodnoty napětí za chodu motoru, ne odpor při vypnutém zapalování.
Pokud při odpojeném konektoru naměříš nějaký odpor mezi piny 1 a 4, tak to není motor C20NE. A ještě jednou opakuji, ty hodnoty jsou pro ECU Motronic M 1.5.
Medvìd
Sunday 19 March 2006 - 21:26:43 Citovat
Host
Tak promiò Václave GT!!!
S tìma vláknama máš pravdu.
Mám Omegu asi 4 mìsíce. Nejprve vše vpohodì, ale teï se to zaèíná nìjak "sr*t".
Jsem rád za každou radu.
Co se týká motoru. Bylo mi øeèeno, že je to C20NE (Motr. 4.1) 85kW, to není z mé hlavy!!
Ale pokud mi poradíš, jak to mám poznat, tak si nechám poradit. Jak poznat Motronic, to taky nevím???
O tom krokáèi jsem také slyšel samou "chválu" , ale zatím jsem ho ani nehledal.
Díky a všem oplistùm klidnou jízdu
Václav GT
Sunday 19 March 2006 - 23:18:06 Citovat
Host
Omlouvat se nemusíš, ale snaž se dotazy psát do již existujících vláken.
Elektomagnetický ventil volnoběhu u C20NE najdeš i s obrázky zde, Odkaz jsou tam vidět ty dvě hladké hadice. Já jsem s tím ventilem problém zatím (ťuky, ťuk ...) neměl (5 let).
Koukal jsem do svých materiálů, je možné, že máš ten motor a jednotku, co píšeš (C20NE+Motronic ML 4.1). Spínač polohy škrtící klapky by měl být jen spínačem (poloha zavřeno a plný plyn, žádný potenciometr), oktanový korektor by (snad) měl mít 3 polohy (91+95+98 oktanů). Jinak vlastní jednotka je v pravém předním sloupku karoserie a je docela obtížné se k ní dostat (alespoň u Vectry, tu mám já). Pokud máš tedy ML 4.1, tak ty hodnoty napětí asi sedět nebudou. Jinak mám podezření, že tam máš váhu vzduchu z M1.5 (podle toho odporu, cos naměřil).
Dle knížky "Jak na to": Odpor měřiče vzduchu ML 4.1 při + 20 °C
Svorka 2 - 4 .... 2500 Ohmů.................(já u M 1.5 naměřil 1050 Ohmů)
Svorka 3 - 4 .... 300 - 500 Ohmů
Svorka 1 - 4 .... 270 - 520 Ohmů
Při měření 2-4 je klapka otevřena nadoraz.
Václav GT
Sunday 19 March 2006 - 23:59:04 Citovat
Host
2 NIO: váha vzduchu z Motronicu ML 4.1 a M 1.5 je totožná? Pokud ne, čím se liší a jak se pozná, která je která, prosím?
Václav GT
Monday 20 March 2006 - 17:53:41 Citovat
Host
2 NIO: Jsi tu? V té reorganizaci webu se starší vlákna ztratila.Jek je to s těmi váhami vzduchu?
NIO
Tuesday 21 March 2006 - 18:03:57 Citovat
Host
Václav GT napsal ...

2 NIO: váha vzduchu z Motronicu ML 4.1 a M 1.5 je totožná? Pokud ne, čím se liší a jak se pozná, která je která, prosím?


temito problemy se nezaobiram.A le dle mehosoudu se budou lisit jen vnitrnim nastavenim.
Ale to opradvu spekuluji.

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1545 sec,0.1125 z toho dotazů.