• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Omega A 2.3 TD - jaká je?
Přejít na stranu  1 [2] 3 4
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
vrgada
Monday 20 February 2006 - 19:30:31 Citovat
Host
Ten posuk didzej, co to kalil na tom videu v tom senatoru po okrskach mival i omegu 2,4i a dost na ni nadaval, ze to zere a nejede. Nicmene ja jsem byl strasne spokojen prumerna spotreba za nejakych 100 000km se pohybovala okolo 10l podle palubniho pocitace, ve meste to bralo lehce pres 12, dalky do Chorvatska okolo 7. A kdyz mi dosly prachy v nemecku umela jet i za 6, takze temer dvojnasobbna spotreba 6valce 2,5i pri provozu na LPG, mne docela nasrala.
Kontrola plna-plna ovsem ukazal, ze k udajum palubniho pocitace je treba pricicst zhruba 10 procent, ale i tak to bylo dobry.
Nicmene doba se meni, provoz je vetsi, ridici bezohlednejsi, jsem docela rad, ze tam mam beckovou s airbagy.
....
Jinak neda se rici, ze by to bylo uplne bezproblemove auto, ale kupodivu treba vydrzely brzdove kotouce tech 100 000 km a to nevim, kolik mely predtim. Fakt je, ze zrala olej, cca 0,3l na 1000km, takzhe bylo treba doliva. Nechavaljsem vyvarit prahy a nad zadnimi dvermi, taky mi prohnila nadrz benzinu a vlozka topeni, menila se tyc rizeni, tahlo stabilizatoru, nejake cepy, vyfuk, silentblok motoru, predni tlumice, el stahovani oken atd. Ale vsechno to byly cenove prijatelne opravy (druhovyroba, vrakac a kamarad servis). Jo a jednu vyhodu 2,4 ma-ma rozvodovy retez. Nicmene, ja kdybych si mohl vybrat ackovou omegu, tak jedine trilitra dualram (tomu vykonove nesahaji ostatni omegy ai po kotniky s vyjimkou biturba lotus:-)
Anonymní
Monday 20 February 2006 - 21:02:36 Citovat
Host
Nazdar klubáci, jak to tady tak pročítám tak se dovídám zajímavé poznatky a napadá mě taky jeden dotaz a to na spotřebu oleje.
Např. vrgada píše že mu O A 2.4i žrala 0,3l oleje na 1000km a to bych řek že je dost a dost a nebo se pletu a je to v normě? Zajímalo
by mě na jakou spotřebu oleje se můžu dostat s 3000 24V aby to nemělo vliv na výkon a hlavně aby to nevypovídalo o motoru že je K.O ? A nemůže ten motor po čase žrát třeba 3l oleje na 1000km? Díky moc za případné tipy
3000 24V
Monday 20 February 2006 - 21:06:11 Citovat
Host
Sorry pro změnu my vypat nick,hrabal sem se mezi tim v jinejch stránkách a nějak mě to odhlásilo
JOB
Monday 20 February 2006 - 21:11:45 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Nový porsche 911 turbo má psanou spotřebu oleje kolem 3l / 1000km , takže jsi v normě

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

3000 24V
Monday 20 February 2006 - 21:36:57 Citovat
Host
No tak to je skvělý ale já myslel že auta jezděj na benzín
vrgada
Tuesday 21 February 2006 - 04:53:37 Citovat
Host
Nevim jestli je spotreba oleje v norme, ale v manualu ke 2,4i mel opel neuveritelnou toleranci trictvrte litru oleje na tisic km pro nove auto a teprve po jejim prekroceni to bral jako vadu (takze jsem to neresil, motor byl suchy a bral jsem to jako ozivovani kvality oleje behem provozu:-)
...
Trilitry delaval opel dva jeden klasicky osmiventil rada, po zvednuti to vypadalo, jak motor v lokomotive a pak ten dualram, ktery ma pres to prehozeny sani, coz je motor, ktery slouzil i jako zaklad pro tuning v lotus omega. Dost jsem se po tom sveho casu dival a nikdy jsem to nikde nevidel nabizet, ze by to nekdo prodaval jak v bazarech tak v inzerci. Snad jeste v senatorech se to obcas objevilo, ale tam to bylo zppravidla spjate s automatickou prevodovkou. Jediny dostupny zdroj techto aut je Nemecko (napr ebay.de), ale nejak nevim, jak to tu legalizovan, mozna jeste par let pockat a pak na veteransky znacky?
3000 24V
Tuesday 21 February 2006 - 22:44:11 Citovat
Host
Jo to já sem taky žádnou 24V neviděl prodávat až na tu co mám a na tu co sem teď chtěl koupit (před pár lety dovoz švýcarsko,takže zánovní),ale než sem jí stich koupit tak s ní ten typ dle mého názoru tak ve 130Km/h přerazil sloup _rendek takže si asi dokážeš představit jak vypadá. Takže mi nezbejvá než si jí z toho švýcarska přivést sám . jinak ve zlegalizování bych neviděl problém,v mým případě si nechám papíry ze svojí stávající a postavim na ně nastávající. V tvým případě kdyby sis jí chtěl přivést tak si sežeň papíry( Dub ze Senator klubu má dvoje v šuplíku) a pak už je postup stejnej jako když přihlašuješ auto normálně,akorát tě bude stát 10kč výmaz čísla motoru,10kč přepsání VIN a 10kč přepsání barvy , aspoň takhle sem o tom byl informován
JOB
Tuesday 21 February 2006 - 22:54:24 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
No až na tu cenu je tahle pěkná Odkaz

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

RIcard
Tuesday 28 February 2006 - 01:51:46 Citovat
Host
2,3 TD jsem měl dvakrát. Spolehlivost velmi problematická - opravdu tam praskají hlavy, sehnat starší hlavu, která je v pořádku je nemožné. Repase hlavy nefunguje a nová je nepředstavitelný balík.
Celkově musíš počítat s tím, že u tak starého auta těžko určíš kolik ještě vydrží a opravy na omegu z novejch dílů jsou dost drahý. Spojka, přední náprava to již je po životnosti, čerpadlo s maximální pravděpodobností. Jestli to chvíli vydrží nebo ne, to je otázka štěstí, pokud ho mít nebudeš....
jan
Monday 13 March 2006 - 19:45:06 Citovat
Host
AmMám dvě omegy ,2.0A a 2,5V6B.Před tím jsem měl ještě 3OA a navic dělám mechanika v servisu na omegy.Mužu vřele doporučit pouze 2,0. motor 2,4 a2,3TD jsou past,když už jiný motor než 2,0 , tak 2,6 nebo 3,0. K porovnani A-B ma A lepší jízdní vlastnosti,protože je o 250 kilo lehčí.je prostornější má větší kufr je hlučnější a origoš díly jsou za pusu .Před pul rokem jsem udělal komplet GO včetně vyvaření,nové kotouče,desky.tlumiče,spojka,lamda,rozvody,filtry,kapaliny,nástřik podvoku a dutin.Dělal jsem si ji pro sebe,ale přišla výhodná nabídka na V6 tak jsem ji koupil.A stojí v garáži a čeká na kupce .Je to modrá metla ,mlhy,komplet elektrika,šíbr,počítač,výborná muzika (cd 8repro), lité kola 205/60,komlet nový výfuk. stálo mě to 30000.Je ve skvostnem stavu ma najeto 200000 a motor nebere ani kapku oleje.Pře dvěma lety mě stála 45000 a pokud za ni nedostanu alespoň 50000 tak radši prodám V6

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3 4  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1495 sec,0.1114 z toho dotazů.