Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Dobíjení |
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
marty |
| ||
Host | Podobný problém jsem nikdy neřeąil.ale co kdyby to byl ąpatný kontakt v regulaci jasu palubky? | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | To se světlama vůbec nesouvisí | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | riwal napsal ... V kaľdym případě jde o pokles palubního napětí. Jinak se zeptám. pohasne vąechno a ne jen světla ? Poblikavaj potkavacky i dalkovy. Nevsiml jsem si, jestli pohasina i podsvetleni palubovky, na to se jeste podivam. V kazdym pripade me to u novyho auta docela stve a mam strach, aby to nebyla predzvest horsiho problemu. Taky je divny, ze to delala i ta puvodni Zafira, nez zkoncila v betonovym sloupu. Mimochodem.... je to bezpecny vuz. Kdyby mel nekdo zajem o foto, jak vypada Zafira po celnim narazu do betonoveho sloupu pri skoro 100km/h, mohu poslouzit. | ||
| |||
biL |
| ||
Host | Jo, je to presně jak píąeą, poklesne napětí v celé síti na ani ne fteřinu. A kdyľ je auto teplý, tak to nedělá, jezdím s tím úspěąně dál a nikdo neví čím to je. Jo a foto zbořený zafiry poąli na Email. Nic nepotěąí víc, neľ neątěstí druhého Díky | ||
| |||
EnRico |
| ||
Host | foto poąli prosím na Email | ||
| |||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | Poąli prosím taky foto ve stovce do sloupu to musí bejt hustý dík. Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
Honza K. |
| ||
Host | Pohasnutí světel = pokles napětí v síti, teoreticky: 1. úbytek napětí na vnitřním odporu zdroje (alternátor+regulace) alternátor dosahuje jmen.napětí jiľ při volnoběľ.otáčkách 2. úbytek napětí způsobený zapnutím velkého spotřebiče (asi ne) 3. úbytek napětí na přechodových odporech silových vodičů... viz manipulace při výměně termostatu (v ą e ch n a kabel.oka, ukostření, propojení dílčích částí kroserie - konstrukční nedostatky) -Napětí lze měřit i v zásuvce zapalovače, nejlépe registračním multimetrem (s pamětí hodnot min.,max.) -Silně pochybuju, ľe s takovou závadou se bude nějaký autoelektrikář babrat - leda systém pokus/omyl a kaľdej hokuspokus mu zaplatíą... Čau, Honza K., VeBe Caravan X16XEL, 101PS | ||
| |||
Honza K. |
| ||
Host | Jeątě: zkontrolovat napnutí řemenu alternátoru Honza K. | ||
| |||
kratein |
| ||
Host | Tak aby termostat ovlivňoval elektriku tak to jsem jeątě nezaľil,asi se při jeho demontáľi pohnulo s něčím jiným a proto to přestalo.Jinak k tomu napětí alternátoru tak naprázdno při zvýąených otáčkách 14,2 V a při zapnutých světlech pokles tak něco okolo 13,8 V.Myslím si ľe vím o čem mluvím protoľe jsem dřív opravoval regulační relé. | ||
| |||
biL |
| ||
Host | Největąí pr*el je to, ľe po výměně termostatu to nedělá, kdyľ se auto zahřeje. Předtím do dělalo furt. A teď se ukaľ | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 | |