• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
praskání palubky
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
maniac
Thursday 25 November 2004 - 08:24:00
Host
Čau pánové a nějaké dámy chtěl sem se zeptat jestli taky, kdyľ teď při mrazech kdyľ necháte auto přes noc venku a je pěkně promrzlý tak jestli vám také praská palubka jak se to zahřívá. Kdyľ přejedu jakýkoliv hrbol tak to zapraská. jen kdyľ je to ale vymrzlý. A hlavně to praská, kdyľ pustím teplý vzduch na přední sklo?díky za odpověď
Lib
Thursday 25 November 2004 - 08:31:52
Host
Jo taky, ale me to pripada normalni, proste to tepelne pracuje jako kazdy jiny material.
Yper
Thursday 25 November 2004 - 08:34:17
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
jj, mně to dělá taky. Někdo tady radil, aby se to prostříklo silikonovým sprejem, protoľe ten neleptá (obecně nepoąkozuje plasty). Úplně se to neodstraní, ale sníľí.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
malajizva
Thursday 25 November 2004 - 09:38:05
Host
praská, praská, praská &|
riwal
Thursday 25 November 2004 - 16:14:13
Host
Je to normální - nic nepomůľe. V létě zase praská kdyľ je rozpálená a pustíą klima - plast pracuje.
benji
Thursday 25 November 2004 - 18:08:03
Host
To je snad normální, neřeąil bych to, to dělá kaľdý auto.
Holt kaľdý materiál reaguje na změnu teploty, některý má větąí součïnitel tepelné roztaľnosti, jiný menąí - kdyľ se potkají, dělá si jeden místo naúkor druhého. To je fyzika, s tím nic nenaděláą.
LarryE
Friday 26 November 2004 - 07:58:23
Uživatel #192