• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
prosím o radu pri koupi omegy 2.0 2,5 V6
Přejít na stranu  1 2 3 4 5 6 7 [8] 9
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
bruno2
Tuesday 03 January 2006 - 15:14:04 Citovat
Host
prvně sleduj korozi u zadních dveří a lemů a pak záleží na tom jaký motor budeš kupovat,jestli něco nemlátí vzadu v nápravě,u dízlu jestli teplý dlouho netočí než chytne,jestli už nehučí servo v posilovači atd atd
Cowley
Tuesday 03 January 2006 - 16:51:38 Citovat
Host
bruno2 napsal ...
prvně sleduj korozi u zadních dveří a lemů a pak záleží na tom jaký motor budeš kupovat,jestli něco nemlátí vzadu v nápravě,u dízlu jestli teplý dlouho netočí než chytne,jestli už nehučí servo v posilovači atd atd

Pridam se - to startovani je rozhodne dobry sledovat, pak je taky dobry zkouknout ulozeni kardanu, uniky oleje, ucinnost rucni brzdy. No a pak tu spoustu veci ktery kontrolujes u jakyhokoli auta
BTW ke spotrebe TD: ja mam po 30 tis. km prumer 9l - 60%mesto.
Vodník
Tuesday 03 January 2006 - 23:10:38 Citovat
Uživatel #327
Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51
Příspěvků: 732
Bruno: taky bych, prosím, stál o kontakt na to přeprogramování.... dík moc.
marek: to máš těžký. Třeba vyzkoušet startování za studena a za tepla, to se těžko při koupi podaří. Spíš si prohlídni to auto jako celek a toho, kdo je prodává. Poznáš na drobnostech, jestli to byl člověk pečlivý, nebo bordelář (koukni jak vyluxoval, jak má sešlapaný pedály, prohlídni pneu, sáhni si na brzdový disky a destičky), sleduj ho při jednání (zlatý řetězy, laciný prstýnky? Pryč od něj!), zeptej se ho, kdy měnil oleje, kolik mají brzdy najeto a jestli při odpovědi kouká na tebe nebo do země nebo do stropu (neví, nebo lže), cvičně zpochybni nějaký údaj nebo jev (např.: ruční brzda moc nebrzdí, světla trošku šilhají, nebyl ten blatník ťuknutej...??) a zase sleduj reakce. Sleduj, jestli ti na to auto pořádně posvítí, nebo se spíš snaží zaclánět, abys nic moc neviděl, dej bacha, jestli se při zkušební jízdě začne ošívat, že už jedete nějak daleko... a zeptej se na vyloženě jasnou věc (např.: nějak klape přední náprava, trošku hlučný diferák...) a dávej pozor, co odpoví (no, já nic neslyším - pryč od něj!). Takhle se o autu, když nejsi automechanik, dozvíš mnohem víc.
bruno2
Friday 06 January 2006 - 16:08:29 Citovat
Host
Vodník:kontakt na uprav.soft a chip: 603384062 9-18h.je to někde v brně na slatině-byl jsem tam před 2rokama tak si to přesně nepamatuju
Anonymní
Friday 06 January 2006 - 16:34:41 Citovat
Host
Peha napsal ...
bruno:nemáš kontakt?Jednotku mám navíc a možná by to šlo poštou,dík

tel.603 384 062
Vodník
Saturday 07 January 2006 - 07:44:01 Citovat
Uživatel #327
Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51
Příspěvků: 732
bruno2 - díky moc.
Legend
Monday 16 January 2006 - 12:36:16 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Existuje nějaký obecný postup, jak překontrolovat funkčnost serva? Dneska jsem řídil Fabii 1.2HTP a když jsem přesednul zpátky do Omegy, tak se mi zdá že jde volant asi tak dvakrát více ztuha. Ale zase když třeba stojim na místě a točím, tak to jde sice hůř než u Fabie, ale po vypnutí motoru je dost těžké to utočit oběma rukama. Je to normální, nebo servo začíná pomaličku odcházet?

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
JardaB
Monday 16 January 2006 - 12:40:05 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Fabie ma obecne hodne prehnany servo, to je tak pro baby, na cem bychom posilovali ???
Neresil bych to, az bude chtit odejit, odejde. Na miste s kolama taky neotocim, nechci urvat volant, ale zase se servem tim jednou rukou tocit jde (jako ze vrazim 2 prsty na pricku volantu a tocim dokola)

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Tlumex
Monday 16 January 2006 - 12:46:26 Citovat
Host
Legend napsal ...
Existuje nějaký obecný postup, jak překontrolovat funkčnost serva? Dneska jsem řídil Fabii 1.2HTP a když jsem přesednul zpátky do Omegy, tak se mi zdá že jde volant asi tak dvakrát více ztuha. Ale zase když třeba stojim na místě a točím, tak to jde sice hůř než u Fabie, ale po vypnutí motoru je dost těžké to utočit oběma rukama. Je to normální, nebo servo začíná pomaličku odcházet?



Svez se prosimte ve felicii aby ses vratil nohama na zem
Omega a ztuha ty si komik
Rob 2
Monday 16 January 2006 - 19:40:41 Citovat
Host
Legend: Nejlepší je vyzkoušet to u jiné Omegy (třeba někoho slušně požádat u super-hyper-extramarketu ). Srovnávat vzájemně dvě rozdílná auta nemá moc smysl. Navíc příliš silný posilovač není dobrý - není potom dostatečná odezva od kol do volantu. U mého bývalého US vozíku byl posilovač tak silný, že šlo na místě otočit volantem malíčkem, ale také nebylo za jízdy znát, jestli to auto má vůbec kola, která se možná i otáčejí, natož jestli ještě řídím já, nebo už se auto řídí někam samo _s103

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 4 5 6 7 [8] 9  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2078 sec,0.1566 z toho dotazů.