Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
prosím o radu pri koupi omegy 2.0 2,5 V6 |
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
bruno2 |
| ||
Host | prvně sleduj korozi u zadních dveří a lemů a pak záleží na tom jaký motor budeš kupovat,jestli něco nemlátí vzadu v nápravě,u dízlu jestli teplý dlouho netočí než chytne,jestli už nehučí servo v posilovači atd atd | ||
| |||
Cowley |
| ||
Host | bruno2 napsal ... prvně sleduj korozi u zadních dveří a lemů a pak záleží na tom jaký motor budeš kupovat,jestli něco nemlátí vzadu v nápravě,u dízlu jestli teplý dlouho netočí než chytne,jestli už nehučí servo v posilovači atd atd Pridam se - to startovani je rozhodne dobry sledovat, pak je taky dobry zkouknout ulozeni kardanu, uniky oleje, ucinnost rucni brzdy. No a pak tu spoustu veci ktery kontrolujes u jakyhokoli auta BTW ke spotrebe TD: ja mam po 30 tis. km prumer 9l - 60%mesto. | ||
| |||
Vodník |
| ||
Uživatel #327 Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51Příspěvků: 732 | Bruno: taky bych, prosím, stál o kontakt na to přeprogramování.... dík moc. marek: to máš těžký. Třeba vyzkoušet startování za studena a za tepla, to se těžko při koupi podaří. Spíš si prohlídni to auto jako celek a toho, kdo je prodává. Poznáš na drobnostech, jestli to byl člověk pečlivý, nebo bordelář (koukni jak vyluxoval, jak má sešlapaný pedály, prohlídni pneu, sáhni si na brzdový disky a destičky), sleduj ho při jednání (zlatý řetězy, laciný prstýnky? Pryč od něj!), zeptej se ho, kdy měnil oleje, kolik mají brzdy najeto a jestli při odpovědi kouká na tebe nebo do země nebo do stropu (neví, nebo lže), cvičně zpochybni nějaký údaj nebo jev (např.: ruční brzda moc nebrzdí, světla trošku šilhají, nebyl ten blatník ťuknutej...??) a zase sleduj reakce. Sleduj, jestli ti na to auto pořádně posvítí, nebo se spíš snaží zaclánět, abys nic moc neviděl, dej bacha, jestli se při zkušební jízdě začne ošívat, že už jedete nějak daleko... a zeptej se na vyloženě jasnou věc (např.: nějak klape přední náprava, trošku hlučný diferák...) a dávej pozor, co odpoví (no, já nic neslyším - pryč od něj!). Takhle se o autu, když nejsi automechanik, dozvíš mnohem víc. | ||
| |||
bruno2 |
| ||
Host | Vodník:kontakt na uprav.soft a chip: 603384062 9-18h.je to někde v brně na slatině-byl jsem tam před 2rokama tak si to přesně nepamatuju | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Peha napsal ... bruno:nemáš kontakt?Jednotku mám navíc a možná by to šlo poštou,dík tel.603 384 062 | ||
| |||
Vodník |
| ||
Uživatel #327 Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51Příspěvků: 732 | bruno2 - díky moc. | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Existuje nějaký obecný postup, jak překontrolovat funkčnost serva? Dneska jsem řídil Fabii 1.2HTP a když jsem přesednul zpátky do Omegy, tak se mi zdá že jde volant asi tak dvakrát více ztuha. Ale zase když třeba stojim na místě a točím, tak to jde sice hůř než u Fabie, ale po vypnutí motoru je dost těžké to utočit oběma rukama. Je to normální, nebo servo začíná pomaličku odcházet? Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Fabie ma obecne hodne prehnany servo, to je tak pro baby, na cem bychom posilovali ??? Neresil bych to, az bude chtit odejit, odejde. Na miste s kolama taky neotocim, nechci urvat volant, ale zase se servem tim jednou rukou tocit jde (jako ze vrazim 2 prsty na pricku volantu a tocim dokola) Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Tlumex |
| ||
Host | Legend napsal ... Existuje nějaký obecný postup, jak překontrolovat funkčnost serva? Dneska jsem řídil Fabii 1.2HTP a když jsem přesednul zpátky do Omegy, tak se mi zdá že jde volant asi tak dvakrát více ztuha. Ale zase když třeba stojim na místě a točím, tak to jde sice hůř než u Fabie, ale po vypnutí motoru je dost těžké to utočit oběma rukama. Je to normální, nebo servo začíná pomaličku odcházet? Svez se prosimte ve felicii aby ses vratil nohama na zem Omega a ztuha ty si komik | ||
| |||
Rob 2 |
| ||
Host | Legend: Nejlepší je vyzkoušet to u jiné Omegy (třeba někoho slušně požádat u super-hyper-extramarketu ). Srovnávat vzájemně dvě rozdílná auta nemá moc smysl. Navíc příliš silný posilovač není dobrý - není potom dostatečná odezva od kol do volantu. U mého bývalého US vozíku byl posilovač tak silný, že šlo na místě otočit volantem malíčkem, ale také nebylo za jízdy znát, jestli to auto má vůbec kola, která se možná i otáčejí, natož jestli ještě řídím já, nebo už se auto řídí někam samo _s103 | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 | |