Čau, je to 1,4 66Kw 95. nejspíš najeto 117 000Km je nejspíš v nouzovým režimu normálně jde do 2,500 pak se to dusí když tam mám 5 a podřadím za 3 tak to vylítne na 3,500 rozsvítí se mi oranžová kontrolka na přístrojovce ta svítí a táhne to do 3,500 pak se to dusí, když v tu dobu sem dál na plynu tak to schípne. Na volnoběh nechípá. Za studena nechce chytat za tepla v pohodě tedka se mi ještě spustil ventilátor u chladiče běží furt. Dík za radu
zelenac007
Monday 06 May 2013 - 16:08:06
Host
Diagnostika ukázala spínač otáček motoru, je to ono jedeme dál.
Ahoj, kamaráde! Co vím, tož vlnovec jako oplí náhradní díl se nedodává, jest nutno 1. vlézt pod auto nebo jej zvednout, 2. změřit délku a průměr, 3. podle toho koupit a 4. nechat céóčkem přivařit... Odkaz
Nechci plevelit srazové vlákno tak se zeptám tady. Bude na srazu někdo kdo by byl schopen a ochoten se mi trochu pohrabat v elektrice? Samozřejmě to ocením.