• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
jakou Omegu B
Přejít na stranu  1 2 3 [4]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
vrgada
Thursday 17 November 2005 - 18:29:36 Citovat
Host
automat ci manual by mohl byt pekny flamware. Nemam zkusenosti s automatem takze zadne nezavisle posouzeni, ale kdyz se podivate na parametry tak spotreba o litr nahoru a zrychleni o 2 vteriny horsi neni zrovna padny duvod k porizeni automatu zvlaste toho oplackeho archaicke 4rychlostniho typu:-)
vrgada
Thursday 17 November 2005 - 19:18:53 Citovat
Host
a co takhle cadilaca? Rekl bych, ze tu pristrojovku ma americka mutace omegy hezci
Odkaz
nebo si najdet holden, ten omegy dela dodnes
riwal
Thursday 17 November 2005 - 19:38:10 Citovat
Host
Australský Holden dělá Commodory s motory V8
vrgada
Thursday 17 November 2005 - 19:44:05 Citovat
Host
A co teprve japonci, ti jsou mensiho vzrustu, takze delali i 7mistnou omegu caravan (ackovou):-)))
Odkaz
vrgada
Thursday 17 November 2005 - 19:52:29 Citovat
Host
Jedinny rozumny tuning MV6ky, kdyz pridate kompresor, tak i ten benzin trochu jede (300 koniku)
Odkaz
vrgada
Friday 18 November 2005 - 15:59:01 Citovat
Host
a tady je pokus o vylepseno MV6 by mantzel
Odkaz
Rob 2
Friday 18 November 2005 - 18:25:14 Citovat
Host
vrgata: No vidíš, a já už nic jiného, než automat nechci. Mám čtvrtý, a když jedu s manuálem, tak mi připadá, že musím dělat naprosto zbytečné věci (myšleno řazení). Pochopitelně, že budoucnost mají DSG převodovky, ale jejich cena je zatím mimo moje příjmy. Každopádně supersportům bude spíš slušet manuál. PS: Jak jsem již psal - s řazením problém nemám neb jsem chvilku točil kolečkem i na soupravách. A např. "desítka" u LIAZu těch synchronů zrovna moc nemá To sem ale vlastně nepatří.
vrgada
Saturday 19 November 2005 - 12:00:04 Citovat
Host
nemam osobni zkusenost, ale jsem ochoten uznat, ze pohodli je holt pohodli, ale ja si pockam az bude automat lepsi nez clovek, spotreba/rychlost/zrychleni... DSG je ten systm, kdy jsou zarazeny dva stupne soucasne a pak s jen extremne rychle prepina? To ja bych uvital system, kdy je zarazeno vsech 6 stupnu a tlacitekm bych volil, ktery z nich (prepinani spojek) Obcas se rozjedu systemem jedna plnej a pak petku blafat
Gullwing
Sunday 20 November 2005 - 21:04:02 Citovat
Host
Tak si pochválím svůj motůrek o kterém tu nebyla ani řeč. (OC 2,2 16v) Vrátil jsem se včera z Paříže a najel 2222km průměrnou rychlostí 89Km/h a spotřebou 8,5. Dálnice 140-160km/h a pár dní motání po městě. 4 lidi a bagáž. Prostě pohoda. Navíc jsem prvně (po půl roce) seděl vzadu a je to fakt paráda! Jediné co mě počítač vytknul bylo málo vody v ostřikovači Ale za to můžou ty světla co to vychlastaj.
bruno
Monday 21 November 2005 - 14:47:12 Citovat
Host
no já jsem byl s 2.5TD v chorvatsku a taky v pohodě a spotřeba průměr byla 6.9l na 100 a to jsem po dálnici jel 130-160 s podporou tempomatu.abych nezapoměl má to čiplý takže je to "trošičku živější".akorát ta jejich nafta z benzinek ina je kolísavé kvality-někdy motor vůvec nechtěl jet v malých otáčkách-jakoby se dusil .po překr.2tis ot. už jel normálně...

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 [4]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.3798 sec,0.2813 z toho dotazů.