• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Zaber turba po vymene vyfuku
Přejít na stranu  1 [2] 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Anonymní
Thursday 03 November 2005 - 18:44:15 Citovat
Host
Zkušenost mám. Jedna firma mi odepsala. Do gramaticky správné češtiny to mělo daleko, tak jsem ztratil odvahu svěřit jim auto. Jestli upravují tak, jak zvládají jazyk .... Je to bohužel i o tom.
Buco
Friday 04 November 2005 - 12:18:16 Citovat
Host
ja si spominam,z e s bitpower som nejak davnejsie uz telefonoval.. hovorili (asi) gramaticky spravne a zrozumitelne

najlepsie som rozumel tomu, ze ta cena nemusi byt fixna ale da sa prisposobit (pozitivne pre uzivatela)

a este maju taku srandicku co volaju tusim PowerGate, ktorou si mozes sam nahravat do epromu jedno z 3och nastaveni (napr. seria/vykon/spotreba), toto udelatko stoji tusim 10.000,- CZK
Rado
Saturday 05 November 2005 - 15:02:50 Citovat
Host
Ahojte Ropaci!Chip tuning dela dobre jeden Ostravsky tipek a pokud se nepletu tak kolem 7000kc.cca nynejsich 130k udela na 150 nejakych!A slape mi to very GOOD!! tel. na nej je 604783225 pokud je to cislo este aktualni!cest
Buco
Saturday 05 November 2005 - 23:56:08 Citovat
Host
Myslim, ze to skusim u BitPower-u aj s tym udelatkem ..
ale este otazka: Myslite, ze pri 310Nm a 180HP vydrzia vsetky veci tak ako su, alebo bude treba nieco pomenit?
(Myslim veci ako klukovka a dalsie hriadele, rozvody, prevodovka, chladenie ak by nestihalo ... co dalsie by prichadzalo do uvahy?)
Rob 2
Sunday 06 November 2005 - 21:27:11 Citovat
Host
Z principu věci: Větší zatížení = nižší životnost. Pokud je větší tlak na píst, je více namáhána ojnice, šály, klik. hřídel. Větší objem spalných plynů více točí turbem, je více tepla, které je nutno někam odvést, atd. atd. Nebo že bych se mýlil?
Cowley
Monday 07 November 2005 - 10:18:35 Citovat
Host
Je to tak, vetsi vykon=nizsi zivotnost. Co jsem ale slysel ze tenhle motor ma snizenej vykon oproti BMW originalu (teda, toho montovanyho do bavoraku). Takze nejaka rezerva tam urcite bude, i kdyz mam dojem ze original mel vykon jenom nekde kolem 105kW. 125kW uz mi proste pride trochu jako hazard, viz. vsechny ty precipovany oktavky s zivotnosti 150 tis. km.
Rob 2
Monday 07 November 2005 - 18:49:06 Citovat
Host
Cowley: BMW má 105kW a 260Nm. Tento motor by měl mít (aspoň dle informací, které se mi dostaly do rukou) trochu jinou hlavu a jiné vstřikovače. Osobně si myslím, že výrobce asi nejlépe ví, jak motor nastavit s ohledem na životnost a ekologii. Nejsem žádný ekologický aktivista, ale valící se oblaka dýmu za ropákem se mi příliš nelíbí (hlavně pokud za takovýmto smraďochem musím jet)
bruno
Wednesday 09 November 2005 - 10:14:33 Citovat
Host
za prvé-tento motor se nečipuje nýbrž se pouze přehrává software v řídící jednotce takže se nebastlí žádné přídavné "krabičky"za druhé mám tento motor načipovaný už asi 2roky a kromě pozitiva výrazného zvýšení výkonu a zátahu turba jsem nepoznal žádná negativa.za třetí tento motor je přiškrcen od oplu proti BMW ze 109 na 96KW a proto je ho třeba řádně "otevřít".dělal mi to někdo z brna slatiny za 3tis.bez papíru.soft je od fïrmy kerscher.
Yper
Wednesday 09 November 2005 - 11:06:39 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 Buco: ..ropáci mají turbo. Turbo je omezující součástka na cestě vzduchu zajišťovaným v nízkých otáčkách jen sáním pístů.
Takže pak jsou dvě možnosti:
1) zaslepený EGR - v tom případě ti tam půjde vždy a jen čistý vzduch, ale do cca 1500 ot/min. ho tam nedostaneš tolik, protože turbo ještě nemá dostatečné otáčky a bohužel průměr sání dmychadlového (kompresorového)kola a hustota loatek nezajišťuje funkci jako ventilátor!
budeš tedy mít ve válcích čistý vzduch, ale sáním pístů a vzniklým podtlakem ho tam nebude tolik, aby po stlačení a vstřiku paliva došlo k dostatečné expanzi a roztočení turba - motor prostě půjde pomaleji do oněch zmiňovaných otáček.
2) s nezaslepeným EGR ventilem je podtlakové nasávání objemově doplněno sice spalinami, ale po kompresi před vstřikem paliva je správný tlak a tudíž rychlejší vznícení a větší ráz na kliku a motor jde lépe odspodu.

U objemů nad 2,0 l se to u některých novějších aut zčásti vyřešilo jiným turbem - tedy tou částí, která svádí výf. plyny na turbínu - není tam přepouštěcí ventil spalin (obchvat) ale jsou tam stavitelné statorové lopatky, které vždy zajišťují ideální nastavení výfukových plynů na lopatky turbíny a proto motory s tímhle turbem tahají lépe odspodu - akcelerují, ale stejně je tam mrtvá část asi tak do 1100 - 1200 otáček (tedy přibližně) - zase záleží na software ŘJ.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Yper
Wednesday 09 November 2005 - 11:15:48 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Pokud se tady hovoří o trubičkách (asi od solenoidů), tak ty jsou plastové a pokud jsou někde poškozené a ztrácí se tak podtlak, tak jednoduchá oprava, abyste za to neplatili skoro nic (oproti servisům, kde vám naúčtují i výměnu toho, co pokažené nebylo), koupit v prodejnách elektrosoučástek smršťovací bužírku příslušného průměru. Tu nasadit na trubičku, zahřát fénem nebo hrokovzdušnou pistolí z větší vzdálenosti a je to opraveno. V místech, kde se kříží s něším jiným doporučuji nasadit silikonovou hadičku - třebas i podélně rozřízlou (nejde vždy dobře navléci) a máte do budoucna po starostech.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1830 sec,0.1514 z toho dotazů.