Autor
|
Příspěvek
|
Anonymous | Thursday 28 July 2005 - 10:29:24 | | |
| |
|
Anonymní | Saturday 30 July 2005 - 20:27:58 | | |
Ahoj,buď v klidu.Mám sice Corsu 1.4,ale taky se mi běžně hlavně teď v létě stává,že mi ručička stoupne i přes 97 st.C. (hlavně když jedu v koloně, do kopce nebo pomalu apod.).Měl jsem z toho taky původně obavy,ale i v příručce to tak píšou.Já jsem kupoval auto v zimě, kdy nic takového nehrozí,takže mě to taky dost vylekalo.Kdyby se ta teplota ještě zvětšovala (např. nad 100 st.C.),tak by se ti měl zapnout větrák motoru (uslyšíš ho,poněvadž hučí:-)).Když chceš snížit teplotu,musíš buď jet rychleji (a mtoro se začne chladit vzduchem), nebo můžeš zapnout topení (ale teď v létě to není nic moc rada:-)) anebo pak zastav a počkej až motor zchladne.Taky si hlídej,jestli máš dost chladicí kapaliny.Ale teplota kolem 95 st.C. tě moc znepokojovat nemusí.Mi se letos dostala v těch vedrech i přes 100 st.C. |
| |
|
K_P | Saturday 30 July 2005 - 23:35:15 | | |
Naprostá pravda. To samé platí pro Corsu X10XE. |
| |
|
Kanec | Monday 01 August 2005 - 20:37:21 | | |
Měl jsem stejnou motorizaci a při velkých vedrech nebylo zvláštností, že teplota stoupla k 100, pak spustil ventilátor a vychladil na teplotu okolo 90 - 95 (dle budíku), Hlavně při pojíždění v kolonách. |
| |
|
Mongoose | Tuesday 02 August 2005 - 05:51:53 | | |
Ano ano.... Prostě jezdíme v kastrolu plném vroucí vody |
| |
|
|