Autor
|
Příspěvek
|
DavidST | Wednesday 11 August 2004 - 21:05:11 | | |
| |
|
fist | Wednesday 11 August 2004 - 23:02:22 | | |
Toto je prilis subjektivni debata. Ja jsem uz vystridal hodne aut, ale musel bych, paklie bych chtel, hodnotit auta nova. Pokud mas nove byt horsi auto, tak prechod na stare ale lepsi se ti muze lecky muze zdat jako spatna koupe. Ja jsem jezdil dlouho na fabii nove 1.4MPI, ted ji ma otec v autoskole a ja jsem koupil VeBe 5 let starou. Celkem slysim silentbloky vepredu i vzadu a tak subjektivni pocit jizdy je horsi. Komfort je pro mne mirne dulezity, velkou prioritu davam motoru a podvozku, pak vzhledu, pak klimatizaci, pak zbytek. |
| |
|
riwal | Thursday 12 August 2004 - 07:05:57 | | |
Proto je to diskuse, kaľdý má jiný názor, zkuąenosti i měřítka. Moľná ľe tu bude hodně co k přečtení. |
| |
|
Lib | Thursday 12 August 2004 - 12:00:32 | | |
No me se to tezkou soudi, ja prvne jezdil S105, pek vectrouA 2.0, pak uz vlastni astrou sedan 1.6 a ted vectrou B 2.0. V praci obcas fabii SDI a ovtavii TDI (66kW) a 1.6 (74kW). Fabie je katastrofa motoricky, prostorove i vzhledove Octavka je lepsi, ale zvuk traktoru je evidentni, benzin subjektive docela dobre tahne, ale pri predjizdeni zjistis, ze to je jen iluze a ze tak jak tahne v 2.5-3k tak podobne tahne az do omezovace, coz muze neprijemne prekvapit. A zere jak muj dvoulitr. Jo a jde na nic docela citit ze ma dlouhou prdel. Jiny auta sem mel jen velmi okrajove a kratkodobe - treba Omegu 2.5V6, Audi A8 4.5 nebo koli, Passat turbobenzin (ten me teda zklamal podvozkove) a tak, to sem mel dycky jen puceny na chvilu |
| |
|
DavidST | Thursday 12 August 2004 - 15:02:38 | | |
Ja si taky myslim ze by to mohla bejt zajimava diskuze....
Nejezdil sem jenom Favoritem.. Tatik ma VeA 1.8 a ta jde lip od spoda nez moje Vebe 1.6 16v ikdyz mam o 10koní vic ( a moje Vebe sodi o mnoho lip).. Pak sem jezdil Peugotem 405 1.9benzin 110koní rv 89... A muzu ric ze je to proste obejvak....Jezdi se smim velice dobre oproti VeA myho tatika..... Pak sem jezdil Felicii 1.6 a pri vysi rychlost nez 120km/h sem si propadal jak v turbine...Okolo gum od prednich okynek sel strasnej zvuk pronikajiciho vzduchu dovnitr....Skoda ze sem nemel na 850km cestu spunty do usi......
Musim teda ric ze Vebe 1.6 16V je oproti vsem zminovanym super auto.....Az na ten motor ze se musi tocit
|
| |
|
Radek | Friday 13 August 2004 - 07:04:33 | | |
Nedá mně to a taky přidám něco do krámu ... Mám VeBe r.v.2000, motor x16xel. A sluľebně jezdím s Fabií (1.4 50 kW), občas Octavií. Zas tak bych Vectru nechválil (alespoň v něčem) - proti Fabii (a vlastně i Octavii) proniká dovnitř dost víc hluk motoru, zdaleka tak dobře nejde řazení, nerovnosti slyąím na podvozku trochu víc (obě auta mají najeto v podstatě stejně a jezdím je hlavně já), motor je odspodu dost nepruľný. Naproti tomu Vectra mně málo ľere, líp sedí, má samozřejmě víc prostoru a lepąí výbavu (pominu-li tragický cyklovač). Dřív jsem měl Fiat Tempra. Ten vyloľeně nesnáąel nerovnosti vozovky (drncal celý interiér), měl slabý motor (1.6 55 kW), často odcházel opletenec (pruľná spojka na výfukovém potrubí) a i kladka na dráľkovém řemeni. Ale zase mně na Tempře neskutečně dlouho vydrľel výfuk (10 let a 100 tis. km), coľ se mně u Vectry můľe jen zdát ve velmi divokém snu. Tempra měla i lepąí sedadla (alespoň vpředu). |
| |
|
Lib | Friday 13 August 2004 - 12:50:25 | | |
me se teda v oktavce jezdi mnohem hur, aerod. hluk sice pronika min, o to vic jde slyset motor. A sedacky ma horsi, fabka primo hrozny. |
| |
|
riwal | Friday 13 August 2004 - 14:00:14 | | |
Aľ pojedete někdo Oktávkou do Portugalska na fotbal jako já, tak pochopíte co to je za srágoru. Jeątě tejden jsem po návratu po Oktávkách házel kameny. |
| |
|
DavidST | Friday 13 August 2004 - 17:37:21 | | |
Kamení ???? |
| |
|
Yper | Monday 13 September 2004 - 12:23:04 | | |
Takľe musím přispět i já. Měl jsem ©130 asi rok-v té době byla super, ale to je jiľ překonáno.Pak od r.90 Favorita 136. Bylo to mé první auto - udělal jsem na něm hodně úprav a motor byl doslova k nezaplacení. Nejenľe jsem z něj vytáhl 175 km/h, ale vůbec neľral olej (nespoléhal jsem se na údaje výrobců olejů a měnil při 2k, 5k, 10k a pak vľdy po kaľdých 10k, nebo minimálně jednou za rok a to i kdyľ jsem těch 10k neujel). Je ovąem pravdou, ľe jsem měl to F. jako koníčka a rozmazloval ho. Ve skutečnosti měl takhle být jiľ z výroby a to kaľdý! Teď mám 6 let starou VéBé 2,0 Di 16V (Ecotec), od původního majitele je načipovaný - jsem s ním zatím dost spokojen, protoľe si myslím, ľe je to přinejmenąím vzhledově velmi povedené auto. Navíc dobře tahá a i sedí - mám 15tky 205 pneu na louko»ácích. Mohl bych jí vytknout pérování - to pokud ji srovnávám s Citroenem 1,9 D BX mé ľeny (mimochodem jsem stále přesvědčen, ľe nad tento způsob odpruľení není!). V práci jezdím s Fábií 1,4 MPi. Tohle utíko je tak dobré pro jednoho. Máme lepąí výbavu, takľe i ąirąí pneu. Dobře sedí, ale od 90km/h tam přestáváą slyąet rádio a to samé platí i pro Octavii. Výkon u obou zmiňovaných typů je snad jen díky převodovce! Navíc nevím čím to je, ale větąina řidičů (Octavianů) má pořád tendenci závodit a předjíľdět za kaľdou cenu. Vąimli jste si toho i Vy nebo se to zdá jen mně - a to nejsem ľádný louda |
| |
|
|