Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: vectra tuning |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Sportovní vzduchovej filtr ano či ne? |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
opel.vectra |
| ||
Host | Ahoj vectráci, tak se rozhoduju na touhle moľností jenom mi někdo řekněte, bo víc hlav víc ví, jestli novou vloľku do origoą boxu, nebo kónus. Navíc jakej to má vliv na spotřebu a jestli se to vůbec vyplatí a tak Díky moc. | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | Kónus nemá smysl, musel bys dělat i vejfuk a celkový náklady asi 25 000,- kvůli asi 2-3 konim. Navíc bys musel dělat přepaľení aby ti nenasával teplej vzduch od motoru a mříľky sání v haubně a blatníku. Mám vloľku K&N v boxu - cena asi 2200,- a efekt je prakticky nulovej, akorát, ľe nemusim měnit filtr. Pokud si chceą vyzkouąet co to dělá, tak někde na čistý bezpraąný silnici vyndej filtr a projeď se bez něj a uvidíą rozdíl - prakticky ľádnej. Výhoda toho K&N filtru je jeątě ta, ľe se tak nezasírá a ve vlhku má stále stejnou propustnost, coľ se u papíráku a jeątě pokud je uľ trochu zasranej říct nedá. | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | pod tim se podepisuju (co jinyho se k tomu taky tak da rict zejo, bylo receno vse ) | ||
| |||
BeaWerMan |
| ||
Host | no . . . jsem tu nováček! Předtím jsem jezdil s BMW(e30). . . na svym starym Bávci (budiľ mu země lehká-takhle to dopadne kdyľ půjčíte auto přítelkyni-jí se nic naątěstí nestalo) jsem s timhle dělal pokusy a výsledek nebyl zrovna nulový!!!!! 1/Zkouąel jsem místo klasik. pap. filtru dát sportovní-účinek byl spíąe opačný, protoľe motor nasával horký vzduch od motoru!!!!! 2/ Protoľe jsem letecký mechanik, vzal jsem kus duralového plechu (Al)(stačil by i normální karton, ale kvůli trvanlivosti jsem zvolil plech) a udělal jsem z toho krabici (pojmenoval jsem ji podle předlohy COOL-BOX. Ten jsem nainstaloval mezi světla za masku (vyuľívá chladného náporového vzduchu) a po zkouące na brzdě tam byl nárůst o nějakých 5kobylek. Pokračoval jsem dál a koupil jsem u Odkaz POWER BOOSTER coľ je malá elektrická turnínka, kterou zapojíte mezi filtr a motor. Pokud toto spojíte s COOL BOXEM Nárůst byl necelých dvacet kobylek a motor zabíral jiľ od niľąích otáček. Jinak jsem tu čet pár diskuzí a na Chiptuning doporučuji GXTuning. Nechci dělat reklamu ani jedné společnosti, ale byl jsem spokojen urbyz urbyz urbyz | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Y. to BeaWerMan Měl jsem také sportovní filtr. Dostal jsem ho tenkrát od původního majitele. Po čase jsem se rozhodl ho namontovat -nárůst výkonu tam byl - zejména při rozjezdech - nemyslím jedničku a ani dvojku-prostě turbo ąlo lépe do otáček.měl jsem tam i tu přepáľku, která mi to vąe oddělovala od motoru. Nakonec jsem to ale dal pryč, protoľe mi vadil ten zvuk - zvuk turba je pro mne celkem příjemný, ale né tak pro mou drahou polovičku. Vadil mi navíc i ten hluboký chraplavý zvuk ze sání. Stále ale uvaľuji o tom el. dmychadle, které by se spouątělo jako posílení sání turba do doby, neľ se dostane (turbo) do výkonu. Slyąel jsem o tom, viděl jsem to a je to super. Na kolik tě vyąlo? Inzerují to za nějakých 8k Kč. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | zvyseni na brzde vlozenim jen filtru nebo konusu je max 2PS. Jinak zadna zmena.jen se svody avyfukem az 12PS | ||
| |||
Praetor |
| ||
Host | je pravda, ze kdyz se chtej honit kone na sani, je to potreba sladit i s vejfukem ... gryynpiisaakuuum vratit katak atd. atd. ) za 15k sem nekde videl ze nabizeli celochromovy na miru delany vod parohu az po konecnik ... | ||
| |||