• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Údržba, čištění
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Joudy
Thursday 15 May 2014 - 18:36:09 Citovat
Host
Ahoj opláci.

Jelikož se blíží výměna oleje na mé Máně, která má v kolech 230tis. km. (Astra f, r.v. 96, motor. X16SZR)

Bych se s Vámi rád poradil o kompletní očistě olejového systému.
Nejsem bohužel žádný mechanik zabiják, ale chtěl bych před výměnou oleje aspoň vyčistit usazeniny a bordel pod víkem ventilů, kam se leje olej + olejovou vanu.

Máte nějaké rady a zkušenosti jak na to? Nevím zda nejdřív vyskřábat vrstvu a usazeniny ze starého oleje po těch letech a pak udělat proplach??? Bojim se, aby mi uvolněný bordel něco neucpal apod...? :-/

Určitě chci auto propláchnout těmito prostředky: Wynn’s Oil System Cleaner, Liqui Moly Proplach motoru

Díky moc za každé rady a návody, jak na to. Pro lajka, jako jsem já
Colommbo
Thursday 15 May 2014 - 22:44:47 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Pokud měníš olej v normálních intervalech, tzn. max. 15tis.km a včetně filtru, na nějaké proplachování či dokonce mechanické čištění se vykašli, vyměň olej a filtr a šmytec. Tyhle jednorázové proplachy tomu stejně nepomůžou, to už by bylo lepší udělat dvě-tři zkrácené výměny po sobě, ale nějaký letitý nános z motoru stejně nevybagruješ...

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Anonymní
Friday 16 May 2014 - 11:34:15 Citovat
Host