Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Vymena víka ventilu 2.5V6 |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Luis |
| ||
Host | Ahoj jenom se chci zeptat kolik je potreba sad pri vymene vika ventilu? koupil jsem 2sady a v te jedne jsou dva kusy. tak jestli to mam jeste vratit dokud to jde diky | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Myslis V6? Tam 2 sady, celkem 4 tesneni, ale nedelej si velke nadeje - ja to nahradil silikonem na motory Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Luis |
| ||
Host | Okej diky, ja si nedelam nejake nadeje aspon aby to do zimy vydrzelo, delam si i tesneni pod hlavou atd... chtel sem ji prodat ale uvedomil sem si ze to je vlastne auto ktere chci a porad budi dojem draheho auta pritom to tak mozna i bohuzel neni | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Hodne zalezi na znacce tesneni, jsou opravdu dost rozdilne masivni, asi nejlip vychazeji origo GM, ale cena je taky pekna... Ty za 300/sada ani nema cenu davat, to uz lip tesni nic. Ale problem je proste v tom plastu, drazka se rozplizne a tesneni se tam polozi a netesni. Je tu o tom cele vlakno (mozna i vic...) Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Luis |
| ||
Host | Tohle je victor reinz a nebylo zrovna laciny, no uvidim jak to udela mechanik a snad to nejaky cas vydrzi | ||
| |||
jaja |
| ||
Host | Zdravím pánové,jen malej dotaz ,když budu sundavat víka ventilu musím sundat i ty plasty ze predu motoru,myslím jako když se dělaji rozvody,nebo to tam muže zustat,2,5v6 C,dik za odpovedi nikde jsem to tady nenašel. | ||
| |||
Brenky |
| ||
Host | kryt rozvodů sundávat nemusíš. | ||
| |||