Autor
|
Příspěvek
|
Tomíno | Friday 28 June 2013 - 08:16:53 | | |
| |
|
Jiřik | Friday 28 June 2013 - 20:23:54 | | |
Už jsem viděl více spálených čerpadel, protože lidi zapomínají dolévat benzín na studené starty, tankují jenom pořád plyn. Nepíšeš, jestli check svítí na plyn, nebo i na benzín. Jak dlouho vydrží zhasnutý, když odpojíš na chvíli baterku? Nerozbliká se při přidání na plyn? Doporučuji Ti výjimečně v tomto případě pouze určené svíčky (tuším že ekvivalent je Bosch BPR8?) a u těch co mají elektrody zboku zmenšit odtrh na 0,8 mm. Dále zkontroluj, jestli máš hadičky od vstřiků k tryskám v sání stejně dlouhé a nejsou moc ohnuté, vstřikovače plynu by měly být svisle, nebo šikmo dolů. Foukni do filtru plynné fáze, jestli neucítíš odpor, pokud ano, vyměň. |
| |
|
Host | Sunday 30 June 2013 - 12:24:54 | | |
při první výměně došel benzín, ale pak se to hlídalo a vždy tam minimálně čtvrt nádrže bylo, cca to vydrželo 15 min ale zkoušeno jen jednou náhodně když nám to udělalo ve městě a měnily sme ji tam. ( vybito ). A rozsvěcí se jak kdy. Občas i za studena než naskočil plyn a po vypnutí to cukne, jede 2 min normálně a pak stejně i bez plynu chrčí . Vyzkoušíme ty svíčky a ten filtr, svíčky nám doporučovali asi NH7 nebo NH17 ted z hlavy nepamatuji :/ ale zkusíme. Zatím díky |
| |
|
Jiřik | Sunday 30 June 2013 - 20:03:04 | | |
Obávám, se, že máš problémy s motorem i bez plynu. Zkus po nutných opravách chvíli jezdit jen na benzín a plyn zapínat jen při ustálené rychlosti |
| |
|
|