Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
!!!Vyšší otáčky volnoběhu při studeném startu motoru 2,0 16v |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
"N" |
| ||
Uživatel #1505 Registrován: Tuesday 03 June 2008 - 16:17:09Příspěvků: 76 | Prosím vás o radu, při prvním startu zůstanou vysoké otáčky volnoběhu, při dalších startech je to už v pohodě, točí tak jak má a je to od doby co mi vyměnili čerpadlo v nádrži, do té doby nic takového u omegy jsem nezaznamenal. Pokud jste se s tím už setkaly napište mi sem řešení. Děkuji předem "N" | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Zkus prostrikat WDckem volnobezny ventil, da se dobre za chodu po sundani hadice, nekdy vazne nez se rozchodi... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
"N" |
| ||
Uživatel #1505 Registrován: Tuesday 03 June 2008 - 16:17:09Příspěvků: 76 | Ventil byl čištěn předtím a bylo to v pohodě,toto dělá až po té výměně čerpadla. | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Jen drobná osobní zkušenost s výměnou čerpadla, se zvýšenými volnoběžnými otáčkami to souvislost asi mít nebude, ale - kdysi ještě na áčkovém dualramu 2.6i jsem dával do nádrže nové čerpadlo (Bosch) a po jeho výměně mi rapidně vzrostla spotřeba - zatímco před výměnou jsem měl opravdu dlouhodobou (podle PC) 8,6/100, po výměně vylezla v průběhu půl roku až na asi 11,2/100, přitom styl jízdy ani trasy se nezměnily... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Jine cerpadlo muze davat jiny tlak paliva ( jiny prutok ). Tlak paliva ridi ventil na liste vstrikovacu, zkusil bych promerit, jestli je ten ventil v poradku. Muze se stat, ze je tam kratkodobe vyssi tlak a pri stejnem casu vstriku jde do motoru o neco vice paliva. Na liste je ventilek, ktery slouzi na mereni tlaku, jen je to blbe pristupne | ||
| |||