• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Prosím dejte sem Váš na motor 2.5i v OB r.v.2000
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
"N"
Wednesday 03 April 2013 - 18:34:58 Citovat
Uživatel #1505
Registrován: Tuesday 03 June 2008 - 16:17:09
Příspěvků: 76
Prosím současné nebo minulé majitele Omegy s benzínovým motorem 2.5i o napsání svých zkušeností, názorů a na co si dát bacha. Neřešte prosím spotřebu, to bych se neptal na takový motor. Ta omega je s manuální převodovkou. Děkuji Všem za názor.


vrgadaa
Wednesday 03 April 2013 - 19:16:48 Citovat
Host
ja ten motor nenavidim, ale objektivni nejsem. jen jsem udelal spatnou zkusenost a uz ho nastesti par let nemam, ted je zapotrebi aby se ozvali radostini a spokojeni uzivatele:-)
Meneator
Wednesday 03 April 2013 - 23:27:06 Citovat
Uživatel #1707
Registrován: Wednesday 01 April 2009 - 08:28:12
Příspěvků: 201
Tak mam 2,5 V6 v soucasne dobe ve vectre, ne v omeze. Je to ten samej. Kdyz jsem se s nim svezl v omeze, tak dynamika jizdy je vpodstate prumerna. Ve vectre jen lehce nadprumerna, na dnesni pomery. Takze s pomerne vysokou spotrebu budes mit prumerne rychle auto. Coz je dano i tim, ze je motor velmi tezky, blok je jeste litinovy.

Navic ten motor nema zrovna zanedbatelne servisni naklady. Interval vymeny rozvodu je pomerne kratky (60 000km) a rozvodova sada pomerne draha (jen material cca 6000kc). Navic maloktery levny servis bude umet rozvody vymenit. Zanedbani vymeny rozvodu bych neriskoval. Nasledna oprava potkaneho motoru je nerentabilni dnes snad uz u vsech aut, do kterych se ten motor daval.

Ze zavad ktere te muzou potkat jsou ty typictejsi -pridrena napinaci kladka, zapalovaci kabely -popripade zapalovaci modul, praskly chladic oleje, u vecter praskle svody.

Takze tak celkove, jestli chces pohodlnej kocar, je 2,5V6 poctivej kus litiny, kterej nema nejaky veliky konstrukcni nedostatky. Pokud chces neco rychlyho, obavam se, ze to tvoje pozadavky nesplni. Snad bych jeste dodal, ze ten motor nema moc rad predelani na LPG.
QuasarCZ
Thursday 04 April 2013 - 10:42:14 Citovat
Host
Já mám s tímto motorem najeto několik desítek tisíc kilometrů tak ve Vectře a byl jsem s ním velice spokojený. Krásný zvuk a lineární zátah. A spotřeba na ten objem se mi zdála výborná, dlouhodobý průměr jsem měl 7.4l/100 km, ale to byly z 90% okresky. Ve městě to letělo rychle o pár litrů nahoru.
Jak je uvedeno výše, nezanedbat rozvody. Já kupoval rozv. sadu SKF na Aukru za 3100 Kč, což se mi nezdá moc. Ale potíž je se servisy, raději jsem se naučil dělat rozvody sám, než aby mně to někdo do.... v servisu. Kdysi už jsem zažil u jiného auta přeskočený rozvoďák po 500 km po výměně v servisu, a od té doby si vše raději dělám sám. Dále tečou hlavně u Omeg víka hlav, jsou z plastu. Odchází zapalovací modul a čidlo klikové hřídele, já mám pro jistotu rezervní v garáži
Ale do Omegy bych rozhodně doporučoval MV6, ten mám teď ve své Vectře a rozdíl je markantní, i když se jedná jen o 0,5l a 40 koní navrch. Omega je navíc tak o 300 kg těžší než Vectra, ta 2.5 s tím fakt moc nezacvičí. Akorát spotřeba mi šla o 2l nahoru, bo s tím třílitrem jezdím trochu divočeji.
vrgadaa
Friday 05 April 2013 - 20:21:57 Citovat
Host
jo, tak nejak to bylo, za mne rozvody u opla skoro za dvacku, nejaky to fouknuty tesneni pod hlavou, protekajici vika a utopeny svicky v oleji. zapalovaci moful, kable k svickam, nepovedena plynova sekvence. nastesti mne nepotkalo prokorodovani mezichladice oleje s naslednou havarkou motoru a ani se mi neprotocila remenice na klice, pravda je to jeste poctivy kus litiny
Catera
Saturday 06 April 2013 - 00:44:24 Citovat
Host
No odvážim se a tyto motory (3.0 - 2.5) pochvalím. Nejlepší "recenzí" na to je kouknout na ebay nebo na stránky americkejch autobazarů. Prodavaj se tam Catery s těmito motory a v průměru maj najeto 200 t. mil! A přiznejme si že amíci tomu servisu moc nedaj Většinou tam píšou: že vůz je bez vážnějších problémů, plně pojízdný atd...
ciba
Saturday 06 April 2013 - 01:05:15 Citovat
xladas
Uživatel #2032
Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36
Příspěvků: 594
ja bych rekl ze obecne ta V6 je celkem spolehlivej motor, umi jezdit i na 3 valce:D a jedine bez ceho to neumi jezdit je opravdu jen cidlo kliky...
a navic i kdyby s tim neco bylo motoru se vsude vali milion a celkem za dobre penize..
spis bych se v tomhle zameril jak je na tom kastle..

Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába),
Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík)
Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ...
vrgadaa
Saturday 06 April 2013 - 08:56:20 Citovat
Host
jo jizdu na tri valce potvrzuji, akorat to pak melo problem vyjet kopec a na diagnostice u Opla za 500Kc tvrdili, mi tvrdili,ze je vsechno v poradku, protoze jim to nic neukazuje (a to byly nakonec v haji jen zapalovaci kable, neni nadto zajet k odbornikum). Pravda, navrhli i opravdu ve stylu, muzeme zkusmo menit ruzne bliky, tento stoji desitku a pak tento ten je taky drahej. A co spis koukam obcas po inzercich tak je to spise prodavam opel sestivalec motor KO. Fakt je, ze na rozdil od vectry(calibry, saaba) je u omegy k tomu kapku lepsi pristup. Za mne kazdopadne palec dolu, dnes by se asi naslo lepsi svezeni, ja tedy utekl do predchozi generace radovych sestivalcu od opla, ale to se dnes uz blbe shani a to proti omegam jako takovym nic nemam, mam sestou 4krat 6valec a dvakrat 4valec a dve R6ky stale jezdi a pokud preziji STK jezdit budou, dokud z nich nezbyde na silnici hromadka rezaveho prachu

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1687 sec,0.1250 z toho dotazů.