Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Seřizeni předvstřiku u 2.5TD |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
OMEGAČ |
| ||
Host | Prosim pekne o radu. Byl jsem na diagnostice s motorem x25td a bylo mi receno ze mam hodnotu predvstriku na maximani spodni hranici,a ze bych si to mel dat seridit.Vim ze se to dela mechanicky pootocenim vrchu cerpadla.Nevim ale do ktere strany,kvuli pristupu sundat sani?nebo serizovat za chodu motoru??. V poradne jsem zaden postup ani navod nenasel tak prosim o radu a nejaky postup.Chtel bych si to udelat sam...Dik moc | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Jen drobná poznámka - co mám povědomost, je to fakt hodně náročný na přesnost, je to otázka setin milimetru a nemáš-li s tím praktickou zkušenost, tož aby (sis) nenadělal víc škody než užitku... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Rynler |
| ||
Host | Ahoj, už je to několik let, ale matně si vybavuju - na kontrolu potřebuješ stroboskop se sondou na diesel (připojuje se na vstřik. trubičku myslím prvního válce). Na úpravu jsem měl přípravek z klasického nástrojařského úchylkoměru, který se přes prodloužení našrouboval do středu čerpadla. Pak povolíš čerpadlo a otáčíš s ním na konkrétní hodnotu (myslím 92 setin mm). Moc přístupné to není, pamatuju si, že na povolování čerpadla jsem si musel upravit očko-klíč (12). Při potřebě většího otáčení čerpadlem budeš muset povolit a utáhnout vstřik. trubičky, brání otáčení čerpadla. Ten stroboskop můžu půjčit (Praha/Kutná Hora), úchylkoměr s prodloužením jsem někde taky měl. Když tak volej 606762866. Rynler | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | Psal jsi že jsi byl na diagnostice-z toho usuzuji že ji sám nemáš a na seštelování předvstřiku ji nutně potřebuješ (jak to jinak změříš):napojí se diagnostika změří se to pošteluje a pak znova změří takhle pořád dokola dokud to nebude přesně.Nejde to seštelovat univerzálně protože každý motor je jinak opotřebovaný takže tak jak to bude na jednom motoru to nebude správně na druhém.A jak bylo psáno jestli s tím nemáš zkušenosti tak si alespoň napoprvé pozvi někoho kdo to umí a naučí tě to.Není to nic jednoduchého když to neznáš a nelze postupovat pokus-omyl. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||