Autor
|
Příspěvek
|
Jiřik | Tuesday 05 March 2013 - 13:34:49 | | |
Přesně tak, vem imbus a stáhni to. Možná je někde na hlavním okně zadán i původní tlak, na který to bylo kalibrováno. |
| |
|
Jarda Cep | Tuesday 05 March 2013 - 13:40:43 | | |
Muzu normalne regulovat tlak reduktoru kdyz motor bezi a jsem napojenej abych videl jak to leze? Nebo radeji zastavit motor pootocit sroubek a nastartovat atd? Ja tam nastavim tech 1.2 baru jak to bylo. Tech 1,6 je moc? Diky |
| |
|
Jiřik | Wednesday 06 March 2013 - 07:35:03 | | |
Tlak 1,2 je obvyklejší. |
| |
|
Jiřik | Wednesday 06 March 2013 - 07:35:47 | | |
Musí to běžet při seřizování na plyn. |
| |
|
Jarda Cep | Thursday 14 March 2013 - 21:35:18 | | |
Tak tlak serizenej na 1,2 baru, spotreba vypada pekne neco okolo 6,3 litru. A jeste bych se zeptal, pri jakem tlaku mam nastavit aby se vypinal plyn? Kdyz jsem tedka napojil auto na diagnostiku bylo tam od servisaku nastaven tlak 0,5 baru a stupnice je od 0,2 - 0,6 baru. Nevim proc to nastavili takhle vysoko. Ja to snizil na 0,4 a jeste bych dal 0,3 kdyby to necemu s systemu nevadilo. Protoze najedu ¨na tankovani o cca 60km vice kdyz nastavim misto 0,5 tak 0,3 baru. |
| |
|
Jiřik | Friday 15 March 2013 - 08:38:59 | | |
To nedělej, protože jak tlak s ubývajícím palivem klesá, rozhazuje se mapa v EPROM benzínové jednotky. Dělám to tak, že natankuju čtvrt nádrže a pak jedu v nějakém prudkém kopci na max. výkon. Mrknu na velikost tlaku v tomto režimu (bývá nižší, než základní) a přepnutí do benzínu dám tak o dvě desetiny až 0,25 níže. Ať to přepíná radši dřív a mapa zůstane co nejméně porušená. Jestli chceš najet víc, jsou na to jiný finty. |
| |
|
|