Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Omega 2.6V6 na cisty ethanol |
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Jestli si to dobře pamatuju a vybavuju, tož některý auta (četl jsem to snad o Fordu...?) s motory už továrně upravenými pro provoz na čistý E85 mají právě s ohledem na možnost koroze a destrukce podávací čerpadlo v nádrži na střídavý proud, aby se vyloučily možné projevy elektrolýzy... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
rob.75 |
| ||
Host | docela by mě zajímal ten postup s tím odporem na to čidlo teploty vody mám omegu 2.2 16 v benzín r.v. 1997 | ||
| |||
ciba |
| ||
xladas Uživatel #2032 Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36Příspěvků: 594 | No ja nevim ja tohle zkousel na sve 2.5V6 jak cistej tak ruzne pomery a jen to vic zralo a nejelo to proste tak jak ma:) i kdyz to auto melo dost tichej chod.. navic V6 od Opelu na to kompresnim pomerem neni stavena, neni jak vyuzit potencial ethanolu bohuzel.. Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába), Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík) Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ... | ||
| |||
rob.75 |
| ||
Host | ptám se protože tady v té diskusi píše jeden uživatel že to měl nebo bylo vyzkoušeno na 2.0 16 v 100kw a 2.2 je v podstatě ten samej motor jen trochu upravenej | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Ber taky v úvahu, že ty máš ve srovnání s 2.0 16v navíc e-gas, jednu lambdu a jeden kat navíc, nemáš (myslím) EGR a krokáč atd., ta dvadvojka už bude mít i vyšší emisní normu... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
rob.75 |
| ||
Host | a myslíš že je to až takový rozdíl?mezi těmi motory? | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Z22SE má nižší kompr. poměr, takže alkohol využije ještě méně. Chce to aspoň 12:1, úpravu softu a dírky pr. 1,2 mm ve výfuk. tlumičích aby mohla vytékat voda. Možná to půjde taky hůř zapálit, takže ostrý elektrody, odtrh 0,7 mm. | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | rob.75: Nebo to prostě zkus - do skoro úplně prázdný nádrže natankuj tak deset litrů E85, k tomu do kanystru pro sichr deset N95 do kufru a vyraž, uvidíš sám, jak se bude motor chovat a když to nepojede, naředíš ho benzínem a k pumpě pro další benzín dojedeš... Já nic takovýho zkoušet nebudu... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | o E85 je tu celý článek každopádně to za risk nestojí,možná ano,ale se starou fabií.. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | třeba ti to k nečemu pomůže,minimálně k porozumění: Odkaz Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |