Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra eletrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Alternátor - dobíjení |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
OMW |
| ||
Host | Dobrý den dnes jsem dal zpět nově opravenej alternátor a zjistili jsem ze dobíjí málo prej az pri vyssich otacka zacne víc dobíjet prej alternátor dobíjí dobre ale kdyz sme merily na baterce na svorkach bylo to furt 12 V a něco víc ne odborník my řekl že to bude špatnýma kostrama ze je mam ocistit a novej klínak ze je vytahanej ? je to tim ? nebo to muze bejt nicim jinym.Bojim se toho protoze sem ted daval 2600 za tu opravu a kdyby to bylo neco jinyho a zavaznyho asi bych to nerozchodil. | ||
| |||
Host |
| ||
Host | To nikoho nic nenapadá ? | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Jestli to má na svorkách 12v při nastartovaném motoru tak to nedobijí. Vezmi to tak jak to je a zajeď k člověku co ti "opravoval " altík. Může to bejt špatným multimetrem,špatnou kabeláží nebo altíkem. Ze své zkušenosti ti mohu říct že na 95% je to tím že opravář odfláknul opravu a nechce to uznat. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Host |
| ||
Host | No ale me to tam daval znamej automechanik a rikal ze altik je v pohode a hlavne kdyz nastartuju tak kontrolka normalne zhasne | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Co na to říct,těžko ti na dálku někdo řekne udělej to a to. Prostě mu dej celý auto ať to udělá. Jak může vědět že je altík vpohodě ? On má stolici ? Dobijení na autě není až tak složité zařízení jak se zdá , protože 90% komponentu obsahuje samotnej altík. Průměrnej mechanik mus,í když mu přivezeš komplet auto, umět zprovoznit dobijení, když je si na 100% jistej že je altík dobrej. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Zavezt auto k nemu, donutit jej pripravit si multimetr, nastartovat, zmerit pri bezicim motoru vystup primo na alternatoru. Pokud z nej leze 12V, vypnout motor, sundat altec a hodit mu to na hlavu. Pokud tam leze okolo 14V, zkontrolovat kostreni a cele dalsi vedeni vcetne svorek na baterii. | ||
| |||
OMW |
| ||
Host | Tak jsem mu to tam zavezl a ted mi volal ze je to tim ze mi svíčky naprestavaj zhavit | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Co máš za motor ? Jak pořád žhavěj ? I když je motor teplej nebo myslí že i přesto že zhasla kontrolka žhavení tak pořád žhavěj ? Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Host |
| ||
Host | 1.7 TDS 60 Kw - Isuzu No řekl mi že tonepřestává žhavit po nastartovaní a myslim že řikal ze kdyz je teplej za pak už nežhaví | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Hele nevím jak u tvého motoru,ale když prohledáš poradnu tak tu najdeš, že to, že zhasne kontrolka žhavení ,neznamená že svíčky přestali žhavit. Motor si do určité teploty dožhavuje i při nastartovaném motoru. Neříkám že je to tvůj případ ,ale vypadá to tak. Pořád si myslím že problém je jinde. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||