To prosvěcování lze velice jednoduše odstranit. Nejlépe nějakou paralelně zapojenou žárovičkou nízkého příkonu a třeba i na 24 - 60V. A další věc je ta, že to nemusí takhle prosvěcovat u všech. Jinak, Led pásky a náhrady místo žárovek, jsou jednoduchá věc na zapojení a montáž, ale pokud nekoupíte něco značkového, tak to většinou bývá aušus. |
Jak zatížit odporem...(rada k nepoužití) neuvádíš jedinou hodnotu.
Rezistor má jednu velkou nevýhodu...a to je ta, že při takovém zapojení strašně hřeje, takže ti to klidně propálí díru do plastu, do čalounění, nebo pokud nezvolíš ten správný, ti shoří sám. Proto jsem jednoznačně pro způsob zapojení se žárovkou, paralelně k obvodu led diody. Žárovka na 48V při napětí 12V nesvítí skoro vůbec, takže vydává minimum tepla a její rozměry jsou shodné s 0,5W rezistorem - který tam mmch dát nemůžeš, protože má při provozu víc jak 90°C Takže, zapojí se tam takhle žárovička,její baňka se zataví do smršťovačky a je to to samé, jako kdyby tam byl rezistor, jen s tím podstatným rozdílem, že nebudeš mít v autě nic navíc, co by ti ho mohlo zapálit:-) |