Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra ostatní |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Astra F Caravan Sport - 2.0 16V |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
nocturne.op.15 |
| ||
Host | Zdravim, Jako nahradu za umrely Caravan s X16XEL (k dispozici zachovala vinova kastle se chciplym motorem, kdybyste mel nekdo zajem) jsem koupil za opravdu smesny peniz Astru F Caravan z roku 98 s motorem X20XEV (2.0 16V, 100kW Ecotec). Je to import Italie, na dverich nacena "Sport", motor je puvodni, 30000km po generalce (celkem 205000) a je v perfektnim stavu. Zbytek auta trpi beznymi astrackymi neduhy - misty koroze, lehce obouchane atp... Zarazila me jedna vec - tahle motorizace v kombiku. A druha vec - v aute jsou evidentne od prapuvodu sedacky z GSI verze, anatomicke Recaro. Jak tomu mam tedy rozumet? Delala se pro jine trhy i Caravan GSI verze? Nebo byl caravan s timhle motorem v jinych zemich bezny? Motor nebyl podle dokladu nikdy meneny za jiny, sedacky rozhodne nevypadaji ze by je nekdo nekdy vyndaval. Z jinych lehkych abnormalit bych jmenoval jednotku zapalovani ktera se udajne do italskych aster fasovala, v kufru prapodivnou tyc - snad montaz na mriz, a jednu zahadu - v kufru je na prave strane zapusteny v podlaze ventilek. vypada jako od kola, ale vede z neho tenka hadicka kamsi do haje. Nemel jsem to zatim nad jamou, tak nevim kam az vede - napada vas nekoho neco jen tak od boku? Dalsi co je v kufru zvlastniho je hadice s molitanovym filtrem - taky vypada ze je tam odjakziva. Snad odvzdusneni nadrze? Cert vi... | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | Ten ventilek bude asi jako kdysi u OA na manuální nivelaci zadní nápravy (zadních tlumičů). Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
nocturne.op.15 |
| ||
Host | Diky - to by snad mohlo byt. Nastuduju dokumentaci a uvidime | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Italskej trh je naprosto specifickej a v minulosti se vyrabely modely pouze pro Italii (treba Vectra A s motorem 1,4). Auta mela mensi antikorozni ochranu (u starsich modelu zadnou) a i odlisnou vybavu. Auto starsi generace z Italskyho trhu je casto neopravitelny protoze ty dily proste nejsou a kdyz se k tomu pricte jakou delaji Italove udrzbu tak od italskyho auta radeji co nejdal. | ||
| |||
nocturne.op.15 |
| ||
Host | za 5000,- antikorozni upravu neresim Vyhodit se to da vzdycky - a kdyz to porovnam s tou moji puvodni astrou, o nic vic shnile to neni, a to uz to to par let lita..ale diky za varovani, doufam, ze tvoje slova se nenaplni | ||
| |||