Ahoj,prohlížím EPC GM a vidím do převodovky F16 se dávali ozubená kola o jiných počtech zubů na kvalt (1 stupeň ) = 39 zubů (2 stupeň ) = 41/33 zubů (3 stupeň ) =37/30 zubů (4 stupeň ) =33/30 zubů (5 stupeň ) =29/24/31 zubů
POUŽITO SPOLU S PŘEVODOVKOU O VYŠŠÍM ROZSAHU PŘEVODOVÝCH POMĚRŮ.POUŽITO SPOLU SE SPORTOVNÍ PŘEVODOVKOU
Nevíte někdo jak mezi sebou tyhle F16 převodovky rozeznat? Mám X16XEL na GO a mám několik převodovek F16 tak nevím kterou tam dát.Rád bych tam dal tu,která má co nejmenší počet zubů na 5tku...
Jiřik
Thursday 31 March 2011 - 13:39:05
Host
Jsou to F16WR a F16CR- ta má kratší kvalty. Spočítej celkovej převod na V. stupeň u obou dvou a pak spočítej kolikrát otočíš tisícihranem u spojky, než se otočí diferák o 360 st. Taky jsem to tak zkoušel, jiný bezpečný znak neznám. Častější bývají WR, který 16XEL neutáhne. (Ani 20NE na V. moc nezrychluje)
Ahoj, kamaráde! Co vím, tož vlnovec jako oplí náhradní díl se nedodává, jest nutno 1. vlézt pod auto nebo jej zvednout, 2. změřit délku a průměr, 3. podle toho koupit a 4. nechat céóčkem přivařit... Odkaz
Nechci plevelit srazové vlákno tak se zeptám tady. Bude na srazu někdo kdo by byl schopen a ochoten se mi trochu pohrabat v elektrice? Samozřejmě to ocením.