Opel Club Renbau :: Poradna :: OSTATNÍ :: Ostatní |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Koupil jsem si Opla- opet |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
RRAAFF |
| ||
RRAAFF Uživatel #519 Registrován: Monday 19 December 2005 - 10:51:16Příspěvků: 965 | Těch závad je šílené množství. Tak 3/4 věcí z toho nemám ani po 200tkm a 13letech. Jinak ty brzdové prorezlé trubky jsou taky mazec, ale asi se stát může. Kamarádovi se to stalo na 8let starém M-B CLK 500 (cena nového byla cca 2mil.Kč) a to bylo kupováno do rodiny nové. Opel Vectra B 1,8 16V sedan 307 000km, již není Škoda Fabia Combi 70kW, 2023 | ||
| |||
Lhex |
| ||
Host | RRAAFF napsal ... Jinak ty brzdové prorezlé trubky jsou taky mazec, ale asi se stát může. Kamarádovi se to stalo na 8let starém M-B CLK 500 (cena nového byla cca 2mil.Kč) a to bylo kupováno do rodiny nové. njn to jsou někdy garážovaná auta v teple.. nasolený spodek v zimě potom strašně trpí. taky třeba zanedbané výměny brzdové kapaliny ..?? | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Orezle brzdove potrubi uz ma kazde 8-10ti lete auto, ja to vzdycky po koupi prolezu a v pruchodkach, uchytech a kde to omylem lezi na konstrukci to byva dost chycene... Ono 10ti lete auto je vicemene zrale do srotu, tak se s tim aspon pocita, jen ekonomicka realita u nas je s tim trosku na stiru ... Jinak s tema zavadama fakt zadarmo drahy, proti tomu je moje Omega skvost a stejne se o ni nikdo nepere Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Meneator |
| ||
Uživatel #1707 Registrován: Wednesday 01 April 2009 - 08:28:12Příspěvků: 201 | To RRAAFF: no ja mel predtim 14 let starou VB a sralo se to hodne, takze se spoustou oprav sem pocital a uz sem jich vetsinu z tech co je popsanejch delal driv. Ale brzdovy vedeni teda bylo na ty starsi vporadku. Koupit takovy auto by byla pro cloveka absolutni ekonomicka sebevrazda, pokud by chtel vyse uvedene opravovat v servisu. To je tak zhruba to, co sem timhle vlaknem chtel rict. A i pro cloveka jako ja, kterej si sezene dily se slevama a udela to sam je to peknej ranec. Ikdyz to auto vypadalo pekne v tom bazaru, koroze temer zadna, vnitrek peknej, kuze zachovala atd. Veci jako kotouce a vyfuk, to sem vedel ze je treba udelat a rozvody je zaklad. Ale nejak se toho precijen vyvrbilo o dost vic... | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | podle mne to az takova katastrofa neni, ale mel bych dotaz k tem co maji zkusenosti. Kdyz prorezne jen jedna trubka-brzdi vubec ty teoreticky dvouokruhove brzdy? O vymene brzdovych trubek z preventivnich duvodu uz nejakou dou uvazuji | ||
| |||
Lhex |
| ||
Host | vrgadaa napsal ... Kdyz prorezne jen jedna trubka-brzdi vubec ty teoreticky dvouokruhove brzdy? trochu to brzdí .. vyteče půlka kapaliny, ta druhá půlka za přepážkou se postupně taky vyšplouchá, a měl jsem s tim strach i zaparkovat, jezdit se s tim prakticky nedá!! Proč se vlastně ptáš? | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | No přijde mi to jako pěkná past neboli klasika na rychlo vyhezkaný auto pro účely prodeje. Počkej po zimě - to vyleze všechna rez co teď na rychlo zakytovali a stříkli. Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | ptam se proto, ze mam dost orezle trubky na zadnich brzdach a predstava, ze to prorezne uplna a ja budu potrebovat zastavit je dost neprijemna a kdyz jsem se s touto obavou sveril svemu mechanikovi, tak na muj dotaz na 2okruhove brzdy se usmal s tim, ze to prakticky nemuze fungovat, ze je to stejny jako kdyz ty brzdy odvzdusnuje a pedal jde na podlahu okruh neokruh. Takze predstava prorezle trubicky je dost neprijemna a chystam se to resit | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Velmi zalezi na stavu a konstrukci predevsim brzdoveho valce. Obvykle jsou jednotlive okruhy ovladany stejnym pistem a oddeleny jedinou tesnici gumickou. Dokud je tlak v obou okruzich vicemene stejnej tak se nic moc nedeje ani kdyz je valec ne uplne v kondici, ale jakmile jeden okruh bude bez tlaku tak se klidne muze stat, ze nebude brzdit ani jeden okruh }ta jedna gumicka to neudrzi a kapalina bude unikat i z toho okruhu kterej ma vedeni v poradku]. Takze za idealniho stavu i pri prasknuti casti jednoho okruhu dokud bude dost kapaliny to sice mene ale na jedne okruh brzdit bude ... Ale u auta ktery uz ma neco za sebou bych na to moc nespolehal. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |