• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: OSTATNÍ :: Ostatní
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Koupil jsem si Opla- opet
Přejít na stranu  1 [2]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
RRAAFF
Tuesday 21 September 2010 - 12:33:37 Citovat
RRAAFF
Uživatel #519
Registrován: Monday 19 December 2005 - 10:51:16
Příspěvků: 965
Těch závad je šílené množství. Tak 3/4 věcí z toho nemám ani po 200tkm a 13letech.

Jinak ty brzdové prorezlé trubky jsou taky mazec, ale asi se stát může. Kamarádovi se to stalo na 8let starém M-B CLK 500 (cena nového byla cca 2mil.Kč) a to bylo kupováno do rodiny nové.

Opel Vectra B 1,8 16V sedan 307 000km, již není
Škoda Fabia Combi 70kW, 2023
Lhex
Tuesday 21 September 2010 - 12:55:16 Citovat
Host
RRAAFF napsal ...

Jinak ty brzdové prorezlé trubky jsou taky mazec, ale asi se stát může. Kamarádovi se to stalo na 8let starém M-B CLK 500 (cena nového byla cca 2mil.Kč) a to bylo kupováno do rodiny nové.

njn to jsou někdy garážovaná auta v teple.. nasolený spodek v zimě potom strašně trpí.
taky třeba zanedbané výměny brzdové kapaliny ..??
JardaB
Tuesday 21 September 2010 - 13:01:18 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Orezle brzdove potrubi uz ma kazde 8-10ti lete auto, ja to vzdycky po koupi prolezu a v pruchodkach, uchytech a kde to omylem lezi na konstrukci to byva dost chycene... Ono 10ti lete auto je vicemene zrale do srotu, tak se s tim aspon pocita, jen ekonomicka realita u nas je s tim trosku na stiru ...
Jinak s tema zavadama fakt zadarmo drahy, proti tomu je moje Omega skvost a stejne se o ni nikdo nepere

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Meneator
Tuesday 21 September 2010 - 13:30:34 Citovat
Uživatel #1707
Registrován: Wednesday 01 April 2009 - 08:28:12
Příspěvků: 201
To RRAAFF: no ja mel predtim 14 let starou VB a sralo se to hodne, takze se spoustou oprav sem pocital a uz sem jich vetsinu z tech co je popsanejch delal driv. Ale brzdovy vedeni teda bylo na ty starsi vporadku.

Koupit takovy auto by byla pro cloveka absolutni ekonomicka sebevrazda, pokud by chtel vyse uvedene opravovat v servisu. To je tak zhruba to, co sem timhle vlaknem chtel rict. A i pro cloveka jako ja, kterej si sezene dily se slevama a udela to sam je to peknej ranec.

Ikdyz to auto vypadalo pekne v tom bazaru, koroze temer zadna, vnitrek peknej, kuze zachovala atd. Veci jako kotouce a vyfuk, to sem vedel ze je treba udelat a rozvody je zaklad. Ale nejak se toho precijen vyvrbilo o dost vic...
vrgadaa
Wednesday 22 September 2010 - 07:45:40 Citovat
Host
podle mne to az takova katastrofa neni, ale mel bych dotaz k tem co maji zkusenosti. Kdyz prorezne jen jedna trubka-brzdi vubec ty teoreticky dvouokruhove brzdy? O vymene brzdovych trubek z preventivnich duvodu uz nejakou dou uvazuji
Lhex
Wednesday 22 September 2010 - 08:33:59 Citovat
Host
vrgadaa napsal ...

Kdyz prorezne jen jedna trubka-brzdi vubec ty teoreticky dvouokruhove brzdy?

trochu to brzdí .. vyteče půlka kapaliny, ta druhá půlka za přepážkou se postupně taky vyšplouchá, a měl jsem s tim strach i zaparkovat, jezdit se s tim prakticky nedá!! Proč se vlastně ptáš?
KopA
Wednesday 22 September 2010 - 21:48:38 Citovat
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e!
Uživatel #825
Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15
Příspěvků: 824
No přijde mi to jako pěkná past neboli klasika na rychlo vyhezkaný auto pro účely prodeje. Počkej po zimě - to vyleze všechna rez co teď na rychlo zakytovali a stříkli.

Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg
vrgadaa
Wednesday 22 September 2010 - 23:30:16 Citovat
Host
ptam se proto, ze mam dost orezle trubky na zadnich brzdach a predstava, ze to prorezne uplna a ja budu potrebovat zastavit je dost neprijemna a kdyz jsem se s touto obavou sveril svemu mechanikovi, tak na muj dotaz na 2okruhove brzdy se usmal s tim, ze to prakticky nemuze fungovat, ze je to stejny jako kdyz ty brzdy odvzdusnuje a pedal jde na podlahu okruh neokruh. Takze predstava prorezle trubicky je dost neprijemna a chystam se to resit
Martas
Thursday 23 September 2010 - 07:19:26 Citovat
Host
Velmi zalezi na stavu a konstrukci predevsim brzdoveho valce. Obvykle jsou jednotlive okruhy ovladany stejnym pistem a oddeleny jedinou tesnici gumickou. Dokud je tlak v obou okruzich vicemene stejnej tak se nic moc nedeje ani kdyz je valec ne uplne v kondici, ale jakmile jeden okruh bude bez tlaku tak se klidne muze stat, ze nebude brzdit ani jeden okruh }ta jedna gumicka to neudrzi a kapalina bude unikat i z toho okruhu kterej ma vedeni v poradku].

Takze za idealniho stavu i pri prasknuti casti jednoho okruhu dokud bude dost kapaliny to sice mene ale na jedne okruh brzdit bude ... Ale u auta ktery uz ma neco za sebou bych na to moc nespolehal.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1467 sec,0.1133 z toho dotazů.