Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
X12XE bez vykonu |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Desert |
| ||
Host | Zdravim,mam s corsou nasledujici problem:motor jde spatne do otacek a netahne.Cim rychleji pridam,tim vic se dusi a otacky rostou velice pomalu.Dalsim projevem je velice slaby tah-po rovine udrzi max 100-110km/h.Pokud se snazim o dalsi akceleraci pridanim plynu,tak motor zacne skubat...cim vic plynu,tim vic skube.Diagnostika hlasi pouze vadny volnobezny ventil.Ten uz mam ale delsi dobu a auto jezdilo normalne,az na ten volnobeh.Svíčky nedavno meneny,vz filtr taktez. Prosim o radu na co se mam zamerit.Diky moc Motor X12XE,najeto 170tkm | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Jestli mas porad pootevrenej volnobeznej ventil, tedy sani chyta "falesny" vzduch, tak se nediv ze ti to dela to co ti to dela ! | ||
| |||
Desert |
| ||
Host | Ten ventil je prave naopak zavreny,aby mi to drzelo na volnobeh,musim mit napnute lanko plynu.Do ted auto jezdilo v pohode,takze myslim,ze tim ventilem to nebude. | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Hmmmm tak to tezko rict jak se ridici jednotka vyrovna s tim ze jede bez vlnobeznyho ventilu s porad pridanym plynem. Kazdopadne skubani je ve valne vetsine pripadu zpusobeno zapalovanim ale v tomhle pripade kdy je motor zmatenej volnobehem to muze byt i spatnym davkovanim paliva. | ||
| |||
Desert |
| ||
Host | Neco s palivem?...tlak,mnozstvi? | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Toto bych zkusil dát na diagnostiku a zjistit, jaká je při akceleraci lambda. Pak klasika: palivovej filtr, zkusit vyndat rail a zkontrolovat jak to stříká, vyzkoušet, kolik pumpa napumpuje za časovou jednotku, zkontrolovat svíčky, rozvody, tlaky, možná taky průchodnost sání a výfuku. Jinak mě to dvoulitr dělal taky a zjistil jsem, že je špatně zapojená zásuvka motoru volnoběhu, takže teoreticky je možný, že je to tím, zkusil bych ten volnoběžný kanál nějdřív úplně zaslepit, pak budeš mít jistotu že to není tím. | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Motor X12XE by mel byt vybaven potenciometrem skrtici klapky a pri vymene nebo oprave volnobezneho ventilu se ma ECU pomoci diagnostiky pro tuto komponentu "vyresetovat". Muj nazor je ten, ze jestlize je volnobezny ventil odpojen a volnobeh serizen pootevrenim klapky (prostrednictvim plynoveho lenka) tak ECU je naprosto zmatena protoze snimac otacek hlasi volnobeh ale potenciometr ze je klapka otevrena a buh vi co potom ECU dela s davkovanim paliva (popisovane problemy mohou znamenat nedostatecny nebo naopak prilisny prisun paliva). | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Marťas, well done, chápeš to velmi dobře, ale ve Tvém příspěvku jaksi chybí jak z toho ven.... ....rada vyměnit idle run servo se nebere v potaz. Jde o to "očůrat" ECU jakýmsi konstantním průtokem vzduchu při volnoběhu, jak na to? | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Jiřik napsal ... Jde o to "očůrat" ECU jakýmsi konstantním průtokem vzduchu při volnoběhu, jak na to? Vřaž tam karburátor z kadetta , to bude ECU očůraná Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Good JOB! Piš, co jsi už vyzkoušel a jak to dopadlo a budem přesnější a přesnější, až na tu závadu přijdem! Tví Oplošrotogarážonářaďozvietnamuopraváři.:-))) | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |