Autor
|
Příspěvek
|
Zbyša | Tuesday 27 July 2010 - 09:34:47 | | |
| |
|
Zbysa | Thursday 29 July 2010 - 09:06:26 | | |
nikdo nema zkušenost ( |
| |
|
Martas | Thursday 29 July 2010 - 10:10:53 | | |
Slysim prvne ze by zrovna s EGRem navic na X motoru slo diagnostikou nejak hybat. Jedine co me napada ze byla mirne ochuzena bohatost smesi (to diagnostika umi). |
| |
|
Meneator | Thursday 29 July 2010 - 10:11:25 | | |
O cisteni EGR ventilu je tady napsano uz pomerne dost, bude to principialne stejny prakticky u vsech motoru ktery ho maj. Takze moje rada-najdi si tu v poradne jak a cim se to cisti, pak vycisti a kdyz to nepomuze, tak vymenit EGR. |
| |
|
Zbysa | Thursday 29 July 2010 - 11:55:21 | | |
jo napsano bylo už dost to vim ale co se týče toho egru u X12XE tak jsem nikde nenašel nic o tom psane připada mi to nerozebiratelne tak se raději předem ptám (kde jinde než odborniku na tomhle foru jestli ma někdo zkušenost s timhle typem. A jestli to hybalo fyzicky s egrem to nevim ale to měl nějakou pujčenou diagnost. v angličtině takže s tim moc neuměl (ta jeho to neuměla) a byl tam posuvnik od 0% do 100% a jak ho posunul na 10% tak zhasla kontrolka eletr. motoru a sim samym posuvnikem když hybal u volnoběhu tak auto reagovalo na otáčky tak jsme usoudili že to bude asi hybat i s tim egrem -asi teda špatně když říká martas že ne - ja nejsem mechanik je se v tom tak vrtám a snažim se to auto dat trochu dokupy |
| |
|
Meneator | Friday 30 July 2010 - 11:18:35 | | |
Rozebiratelne to prilis neni, to snad nebrani vycisteni mechanicke casti. Ta je shodna u tech EGR. A cisti se to taky stejne. Myslim ze neni podstatny, jestli nekdo tady v poradne popisuje zrovna primo ten tvuj z X12XE. Pokud se chces rochnit v ty elektricky casti, budes si muset poradit s rozdelanim ty civky, nevim ze by to kdo kdy delal, a ze by se mu to podarilo opravit.
[ Upraveno Friday 30 July 2010 - 13:41:39 ] |
| |
|
Zbyša | Monday 02 August 2010 - 06:43:11 | | |
Takže EGR -vyčištěn promazan a zaslepen ale mromě toho že zhasla kontrolka žádné zlepšeni za studena a v nizkych otáčkách to pořád drobně cuká - ale o 100% lepší něž před vyčištěním klapy |
| |
|
|