Zdravím zafiráky a prosím o radu.Mám zafiru 1.816V rok výroby 1999 a motor X18XE1.Při jízdě se mi rozsvítila kontrolka řízení motoru a motor zřejmě přepnul do nouzového režimu.Vyčistil sem egr ventil(přilepená jehla a nechodila) vyměnil sem propálenou "zaslepovací"podložku pod egr ventilem a komplet demontoval a vyčistil hrdlo škrtící klapky vzduchu.Na diagnostie to hlásí jedinou chybu a to příliš vysoké napětí na řízení volnoběžných otáček.Ukázal mi tam tři hodnoty a z toho dvě měly tak 122 a třetí 166 a to je prý špatně.Neví někdo prosím jak to odstranit?Za všechny rady děkuji..
Díky, Pavle, vám oběma taky! Tutaj v kutnohorskokolínském pohraničí celé dopoledne deštivo a 12°C, od poledne už neprší, ale i tak to na koupání zatím není...
Ahoj, kamaráde! Co vím, tož vlnovec jako oplí náhradní díl se nedodává, jest nutno 1. vlézt pod auto nebo jej zvednout, 2. změřit délku a průměr, 3. podle toho koupit a 4. nechat céóčkem přivařit... Odkaz