Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Prosim zkusene Omegare o radu |
Přejít na stranu [1] 2 3 4 5 6 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Oplic |
| ||
Host | Ahoj. Chci jit do Omegy C a dnes jsem se byl podivat na jednom kousku. Je za velmi priznivou cenu a v LPG, coz je presne to co potrebuji. Investice jsem odhadnul na 20-30k, coz jsem ochoten akceptovat. Auto je opticky v poho, zavad nema malo, ale to jsem cekal. Ted par mejch postrehu, prosim o vyjadreni. Motor: po sundani vicka oleje byla zespod emulze, takovej hnedo-cernej mazut. Olej pry chce vymenit (logicky). Cim to muze byt? Motor vydaval klapavej zvuk (nejspis zpusobeno rozvody zralymi na vymenu), ale slysel jsem i takove lehke piskani. Byl to 2.5 V6. Jinak se motor lehce klepal (silentblok?). Karoserie: Tady me prekvapilo umisteni VIN kodu. Po otevreni haupny a kontrole s TP udaje na VINku neodpovidaly technicaku a celkove byly v divnem delenem formatu. VINko misto toho bylo dole na karoserii/podlaze mezi sedackou spolujezdce a prahem spolujezdcovo dveri. Dalsi bylo na dverich u spolujezdce, v miste, kde je uvnitr pas. Je to normalni? Dle bazarnika to pry takto maji vsechny omegy C. Minuly majitel byl majitelem pouhe 2 mesice, nepodarilo se mi zjistit proc. TP byl duplikat s 1 zaznamem prave po tom poslednim majiteli. Mozna si to koupil a pak si spocetl investice, nebo mu dosly penize, kdo vi... Vyfuk: Pry byl cely meneny, ale vydaval takovy chrastivy zvuk, ale katem to nebylo, to by delalo i po proslapnuti motoru. Bylo to jen na volnobeh a pry to je uchyceni vyfuku. Zkousel vyfuk pridrzet a prestalo to, takze tomu bych i veril. A nebo? Kdyz byl motor studeny, tak z vyfuku vychazel lehce bily kour, ale po zkusebni jizde uz jsem si toho nevsiml. Prevodovka: prislo mi, ze spojka zabira docela nahore, mozna take zrala na vymenu. Kolik na opla stoji komplet? Take se radicka klepala, coz mi delala i stara Omega A. Da se to nejak seridit a opravit, nebo je to znamka silneho opotrebeni prevodovky s nutnou velkou investici do brzke opravy? Dal jsem vas chtel poprosit, jestli by se tu nenasel nejaky zkuseny borec z Prahy, co se v Omegach vyzna, jestli by se mnou nesel proverit ten motor, hodit to na zvedak a pomoct se zhodnocenim stavu. Preci jen nemuzu znat. vsechno. Samo ze zadarmo by to nebylo. Jinak na aute chteji krome rozvodu, oleje, svicek+start. kabelu a filtru udelat i tlumice, stabilizatory, zadni kotouce+desticky a koupit novy 16" gumy. Myslite, ze se do tech 30.000 investic vejdu? Nejvic mam strach z toho motoru, to je pro me porad jedna neznama a nerad bych byl za bul roku se zadrenym motorem. Ted me jeste napada, jakym pomerem vubec Omega brzdi? Vetsina zadkem nebo predkem? Kotouce na predku vypadaly slusne, zadek byl horsi. Svitila kontrolka brzdoveho oblozeni a ucinek byl mizerny, takze ty desky urco chteji. Diky vsem za rady, rad se opet stanu Opelistou | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Jaky je to rok ? Ve faceliftovane Omeze B tkzv. Omeze C by 2,5 (X25XE) vubec nemel byt, tam by mel byt 2,6 (Y26SE). To ze motor cvaka bych "unavenym" rozvodum prilis neprisuzoval, spise na malo oleje, muze to byt i praskle tesneni pod svody/svody ... o dalsich moznostech bych radeji uz ani neuvazoval. VIN u starsich Opelu kam i tato Omega patri ma byt pod krytem na podlaze a na samolepicim stitku na sloupku. V motorovem prostoru je dulezite cislo motoru ktere uz ale nemusi byt uvedeno v TP ... Ten nanytovany hlinikovy stitek je jen informativni i kdyz jestli je "poskozenej" o necem to svedci. To chrasteni muze delat kryci plech u vyfuku ale to by melo byt poznat jestli je to zvenku nebo zevnitr Kazdy auto at ma napravu hnanou kterou chce brzdi vzdycky vic ve vetsim pomeru na predek, ale predni kotouce/desticky se vzdycky opotrebuji rychleji takze jestli mas zadni horsi tak to muze byt proto ze se jeste na rozdil od prednich nemenily. Jestli chces menit vse co napsal (rozvody, filtry, tlumice, spojkovou sadu, brzdy, kabely, olej) tak mam obavu ze i kdyz si to udelas sam tak se do 30 000 nevejdes ani s dily z druhovyroby. [ Upraveno Monday 05 October 2009 - 21:19:42 ] | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | a ty jsi zkoušelm i ten provoz na |LPG? jinak jako relevantní osobu bych viděl |legenda,kterej omegy rozebere do 15minut a s LPG taky pracuje,uvidíme.A co znamená příznivá cena? Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
steve |
| ||
Vectra GTS Uživatel #1288 Registrován: Tuesday 16 October 2007 - 23:29:05Příspěvků: 555 | Ahoj,jak bylo psáno 2,5ka v Omeze C nemá co dělat, bud Omegu někdo,,omladil" nebo posadil na staré TP z OB.Jakej je uvedenej výkon 170 neo 180PS? Klepání bych taky viděl na nedostatek oleje,nepíšeš vůbec o udávaným roku výroby popř.najetými kilometry,které nemusí souhlasit. Nový TP?? Tzn. již 5.majitel v ČR??? Výfuk vypadá opravdu pravděpodobně pouze na uchycení! Pokud popisuješ nutné investice u takového auta v hodnotě cca 80-110tiskč je 30tis dost,ale popravdě na opravu málo,jen tak střelím od oka,rozvody 6-8tis,brzdy zadní kotoouč +desky 3-4tis,spojka 12tis,svíčky ,kabely filtry cca 3tis,pneu 8tis,tlumiče 6-8tis to je jen odhad,ale rozdíl tam moc nebude. Jinak každopádně tady kontaktuj LEGENDA, nikdo ti tu asi líp neporadí,zvláště ještě s LPG. [ Upraveno Monday 05 October 2009 - 21:58:29 ] Opel Vectra B 2.2DTI 16V SPORT -Prodáno Opel Astra G 1.6 16V Sportive,3dv. přítulkyně-prodáno Opel Vectra B 1,6 16V hatchback -Prodáno Opel Vectra GTS OPC Line 2,2 DTi16v-prodano Opel Astra Twin top 1,8 16v 103kW Cosmo-prodano Opel Insignia 2.0cdti,Cosmo ST-prodano Opel Vectra C OPC 2.8 V6 Turbo 225kW-prodano Opel Astra J OPC 2015 Opel Insignia A OPC 2014 Opel Astra G Bertone 2000 | ||
| |||
Freerider |
| ||
Host | Ahoj - takže - VIN kód je pod krytkou na místě u spolujezdce, na sloupku je nálepka. Pod kapotou je typový štítek. Faceliftovaná verze MĚLA 2,5 V6 myslím do září 2000, pak už byla 2,6V6. Klepání motoru může být způsobeno tím, že auto dlouho stálo a je tam málo oleje - nemusí to být vada, ale byl bych velmi opatrný a pořádně to projel. Pokud to píská, tak to může být kladka na rozvodech - pokud nebyly měněný a už pískají, tak bych byl ještě více obezřetný. Omega brzdí na předek víc, pokud brzdí málo, kouknul bych se po obložení na obou nápravách - + ještě bych kouknul na parkovací brzdu - je zvlášť. Chvění motoru - může být volný silentblok, klepání řadičky - spousta věcí od uložení motoru a převodovky po načnuté ložisko kardanu - to bude podle mě těžké najít. Chrastivý zvuk výfuku - může být uvolněný výfuk a nebo ty vibrace může dělat taky kardan - z vlastní zkušenosti vím, jak jsem to hledal a málem se u toho zbláznil vzteky )) Pokud bys chtěl měnit vše, co jsi napsal + 16" gumy, tak bych se bál, že se do těch 30 nevejdeš. Za jakou je to auto cenu, že Tě tak zaujalo, jestli to není tajná informace? | ||
| |||
Oplic |
| ||
Host | Martas napsal ... Jaky je to rok ? Ve faceliftovane Omeze B tkzv. Omeze C by 2,5 (X25XE) vubec nemel byt, tam by mel byt 2,6 (Y26SE). To ze motor cvaka bych "unavenym" rozvodum prilis neprisuzoval, spise na malo oleje, muze to byt i praskle tesneni pod svody/svody ... o dalsich moznostech bych radeji uz ani neuvazoval. VIN u starsich Opelu kam i tato Omega patri ma byt pod krytem na podlaze a na samolepicim stitku na sloupku. V motorovem prostoru je dulezite cislo motoru ktere uz ale nemusi byt uvedeno v TP ... Ten nanytovany hlinikovy stitek je jen informativni i kdyz jestli je "poskozenej" o necem to svedci. To chrasteni muze delat kryci plech u vyfuku ale to by melo byt poznat jestli je to zvenku nebo zevnitr Kazdy auto at ma napravu hnanou kterou chce brzdi vzdycky vic ve vetsim pomeru na predek, ale predni kotouce/desticky se vzdycky opotrebuji rychleji takze jestli mas zadni horsi tak to muze byt proto ze se jeste na rozdil od prednich nemenily. Jestli chces menit vse co napsal (rozvody, filtry, tlumice, spojkovou sadu, brzdy, kabely, olej) tak mam obavu ze i kdyz si to udelas sam tak se do 30 000 nevejdes ani s dily z druhovyroby. Je to rok 1999. Ja tech 2.5 V6 v OC vidim v inzeratech vic, treba Odkaz nebo Odkaz jinak zadny znamky manipulace se stitkem jsem tam nenasel. tlumice bych mohl mit za 7k vsechny, brzdy na zadek do 2k, desticky 1500, sam si ale bohuzel neudelam nic, takze jeste servis k tomu. Na kolik hodin je to prace prace vymenit ty jednotlivy veci? Kolik stoji treba takova sada rozvodu s praci, vymena tlumicu? | ||
| |||
Freerider |
| ||
Host | No tak to je cca 11 tisíc, rozvody počítám cca 5, tyčky stabilizátoru 1500, silenbloky - a že jich tam je cca dohromady 2000, nějaký manžety a podobný srandičky - to je 20. Gumy v 16" počítám cca 8 tisíc, to je 28, no a počítám, že na tom někdo stráví dohromady tak dvě směny, pokud budu počítat mého dvorního mechanika, tak to je 16 hodin po 350 Kč/hod - 5600,- a to je z levnějšího kraje. Nevím, jestli jsi počítal olej, filtry a podobný fíčury - mno já bych se bál, že to bude spíš ke 40 tisícům v opravách.... | ||
| |||
steve |
| ||
Vectra GTS Uživatel #1288 Registrován: Tuesday 16 October 2007 - 23:29:05Příspěvků: 555 | No když si dovezeš svý díly ,,levný" do servisu tak bud v klidu,že te tam omastí na práci,to je jako když je chceš rozdráždit.Žádnej servis tohle nemá rád. Servis si účtuje cca 300-500za hodku tzn,výměna tlumičů ,brzd,rozvodů je práce pro drobet zručného mechanika na tipuju na 8hodin . Pokud je to rok 99 tak to bude 125kW 170PS 2,5V6 ty se dělali jak psal Freerider do 9/2000 [ Upraveno Monday 05 October 2009 - 22:06:40 ] Opel Vectra B 2.2DTI 16V SPORT -Prodáno Opel Astra G 1.6 16V Sportive,3dv. přítulkyně-prodáno Opel Vectra B 1,6 16V hatchback -Prodáno Opel Vectra GTS OPC Line 2,2 DTi16v-prodano Opel Astra Twin top 1,8 16v 103kW Cosmo-prodano Opel Insignia 2.0cdti,Cosmo ST-prodano Opel Vectra C OPC 2.8 V6 Turbo 225kW-prodano Opel Astra J OPC 2015 Opel Insignia A OPC 2014 Opel Astra G Bertone 2000 | ||
| |||
maslicka |
| ||
Host | Ja teda nechapu proc chces LPG. To jako planujes s deset let starym autem jezdit treba 40 tisic kilometru rocne? | ||
| |||
Oplic |
| ||
Host | maslicka napsal ... Ja teda nechapu proc chces LPG. To jako planujes s deset let starym autem jezdit treba 40 tisic kilometru rocne? 40 nejspis ne, ale kolem 30 se pohybovat budu, proto je pro me benzin absolutne neunosny. nafta ma zase vysoke servisni naklady a i tak je drazsi, podle me je LPG idealni volba. Kdyby to auto nebylo predelany, tak bych o nem neuvazoval, ale takhle by mi to furt usetrilo 30k za prestavbu. | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 4 5 6 | |