• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra eletrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Kontrolka oleje-světla
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Milan
Thursday 27 August 2009 - 15:38:38 Citovat
Uživatel #411
Registrován: Friday 17 June 2005 - 14:49:11
Příspěvků: 307
Ahoj,
můžete mi někdo poradit,začlo se mi stávat,že při volnoběhu se rozsvítí kontrolka tlaku oleje a zároveň začnou blikat nebo zhasnou světla.Nejde mi do hlavy jak souvisí kontrolka olejě se světly.Oleje je dost.V servisu říkali,že asi alternátor.
Díky za rady.
Astra G X16SZR
JOB
Thursday 27 August 2009 - 20:58:37 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Maj pravdu předsedo

Opravdu to vypadá na altík.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Milan
Thursday 27 August 2009 - 21:03:53 Citovat
Uživatel #411
Registrován: Friday 17 June 2005 - 14:49:11
Příspěvků: 307
Díky za odpověď,ale proč se rozsvítí kontrolka oleje,kdyby to byla kontrolka dobíjení to bych bral.Jak to spolu souvisí?
JOB
Thursday 27 August 2009 - 21:29:53 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Předpokládám že odešel diodovej můstek a altík prostě přebijí , to se pak dějou věci.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Milan
Thursday 27 August 2009 - 22:46:38 Citovat
Uživatel #411
Registrován: Friday 17 June 2005 - 14:49:11
Příspěvků: 307
Ještě jedna poznámka,mám dojem,že to dělá jen když teplota motoru stoupne nad 90st.Dříve se teplota držela těsně pod 90st.,teď někdy,když je horko vyleze nad 90st.
To přebíjení můžu změřit,ukáže mi to digi voltmetr?
Milan
Thursday 27 August 2009 - 22:58:23 Citovat
Uživatel #411
Registrován: Friday 17 June 2005 - 14:49:11
Příspěvků: 307
Teď mi říkal synátor,který s tím přijel z práce,že skutečně když je teplota motoru pod 90st. tak je to dobré i při volnoběhu.Když dojel na parkoviště,tak teplota stoupla něco málo nad 90st.rozsvítila se kontrolka oleje začly blikat světla,pak zhasly a po chvíli se zase rozsvíly a blikaly.
Děkuji za všechny rady.
Milan
Friday 28 August 2009 - 09:27:46 Citovat
Uživatel #411
Registrován: Friday 17 June 2005 - 14:49:11
Příspěvků: 307
ještě jedno upřesnění,před 14 dny jsem se vracel z Opavy do Prahy,v Hradci Králové se mi rozsvítila kontrolka oleje.Dojel jsem k pumpě a změřil olej,na měrce byl jeden dílek.Dolil jsem olej a dojel jsem do Prahy a při volnoběhu a teplotě nad 90st.se rozsvítila kontrolka oleje a začly blikat a zhasínat světla.Teď se to stává vždy při teplotě nad 90st.

[ Upraveno Friday 28 August 2009 - 09:29:23 ]
Milan
Friday 28 August 2009 - 16:05:52 Citovat
Uživatel #411
Registrován: Friday 17 June 2005 - 14:49:11
Příspěvků: 307
Tak se znovu ozývám k tté závadě.Kontrolka se opravdu rozsvěcí jen při volnoběhu a to v momentě,kdy je teplota motoru nad 90st. stačí aby teplota klesla o sílu ručičky pod 90st. tak zhasne.Při jízdě je to OK. To že blikají světlomety je způsobeno tím,že mám automatické rozsvícení světel ovládané právě kontrolkou oleje. NĚKDE JSEM ČETL,ŽE MŮŽE BÝT VADNÉ ČIDLO.Nevím jestli čidlo oleje a kde je,nebo čidlo teploty motoru.
Prosím poraďte
kingtoy
Wednesday 25 November 2009 - 20:58:26 Citovat
Host
Je to čidlem oleje, přesně jak píšete nové automatické rozsvícení světel funguje na bázi zapojení na alternátor nebo na čidlo tlaku oleje. vyměnte čidlo oleje. Další věc pokud e vám zvedá teplota nad 90 stupnů hlídejte jestli se vám sepne ventilátor na chladiči pokud ne vyměntě i čidlo chladiče pokud ventilátor spíná vyměnte termostat protože u zahřátýho motoru by měla teplota kolísat max 10 stupnů + i -
Yper
Monday 30 November 2009 - 11:09:07 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Když jsem to četl v začátku, tak mne napadla otázka, zda nemáš náhodou automatické rzsvěcení, které je skutečně zapojeno - v originálním konektoru, na spínání tlaku oleje.
Podle toho to skutečně vypadá na problém s tlakem oleje.
nikde jsem se to tady nedočetl a nebo jsem to přehlédl. tedy zajímalo by mne, kolik má auto najeto a jaký olej tam leješ.
Na tom, že začne problikávat kontrolka tlaku mazání/oleje se podepisuje právě teplota oleje, který, pokud je to olej řídký, je po zahřátí ještě řidší a teče jako voda a ztrácí schopnost mazání a současně tím se to projeví poklesem tlaku v celé mazací soustavě a zvlášť pak při otáčkách na volnoběh.
V tom lepším případě to může být ten olej. V horším případě čidlo tlaku oleje, olejové čerpadlo a nebo velké vůle na šálách a kluzných ložiscích.
Nejjednodušší případ je provést výměnu oleje. Pokud tam dáváš olej 5w30(zvěrstvo) a nebo 5w40, tak přejdi na 10w40. Pokud tam dáváš 10w40, přejdi na 15w40.
Až tohle uděláš a začne se to projevovat znovu, tak pak řeš čidlo tlaku oleje. Pak když závada bde přetrvávat, máš co řešit dál - zubové olejové čerpadlo a nebo kluzná ložiska.


Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1484 sec,0.1078 z toho dotazů.