Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Řídíci jednotka záměna |
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 5 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Halca |
| ||
Host | Zdravím, říkám to nerad, ale už zase mám problém. Moje Omega A 2,4i mě má asi opravdu ráda, protože jenom dám dohromady motor tak hned začne zlobit elektrika. Po otočení klíčku do první pozice se mi sice rozsvítí kontrolky brz, dobíjení... ...ale nerozsvítí se kontrolka motoru (nereaguje ani na diagnostiku). Motor pak sice točí, ale nenastartuje (prostě nepálí a bůh víc co ještě nedělá). Pohýbáním se spínačkou a kabelama se mi to podařilo na chvíli oživit, ale potom to zase zdechlo. Znova to už hýbání nevyřešilo a nevím kde začít. Chtěl bych se zeptat, jestli je u spínačky k OA zapojené něco, co by se staralo o probuzení řídící jednotky. Alespoň bych mohl totiž spojit kontakty a vyzkoušet, jestli se probere. | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | ano,bejvá tam imobiliser,alespon kamarád to na OA takto má,a ten když prostě nesepne ,tak motor točí,ale nestartuje Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Halca |
| ||
Host | aha, v tom bude zakopaný pes. Já měl totiž za to, že OA žádný imobilizér nemá. A jak je to tam vyřešené? Jen nějaké relátko, které mi občas nesepne? Jinak když bych chtěl vyměnit ŘJ, je třeba dodržet přesně její BOSH číslo. Mám dvě jednotky - jedna z 2,4 rv. 89 a druhá 2,4 rv. 92. Někde jsem četl že je v nich rozdíl v konektoru, ale ty jsou stejné. Mají ale odlišný kryt. Je nějaká šance, že se to chytne? | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Podle schémat zapojení by měly být stejné, pokud do jednotky pasuje konektor, klidně bych ji zkusil, máš šanci, že ta 1989 bude bez imobilizéru a pojede to. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Halca |
| ||
Host | no problém je v tom, že 89 je moje původní ..jinak jsem šel po drátu a v OA je to zapojené stejně jako VeA. Od spínačky je drát na relé palivového čerpadla a tohle relé budí ŘJ. | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Tak to je divný, ještě jsem neviděl immo v autě z roku 89. U OA odcházely relé palivového čerpadla, není špatné jen to relé? Potom je ještě možnost přímo spínačka, nebo špatná řídící jednotka (zoxidované spoje uvnitř). Tady jsem hodil schéma zapojení Odkaz , můžeš podle toho proměřit všechno potřebné a mělo by se přijít na problém. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Halca |
| ||
Host | ok, mnohokrát díky. Jdu měřit, ale tohle bude asi na dýl. Relátka čerpadla mám 4 do zásoby, určitě vyzkouším. Náhodou svchéma vzájemného zapojení ovladače světel a podsvětlení přístrojovky někde uploadované nemáš? Mělo by se to pohybovat kolem 800 a výš. | ||
| |||
WISAStar |
| ||
Host | Legend napsal ... JardaB napsal ... Takze ted jeste vyresit problem mechanicky, prehozeni spinacky asi nebude easy - evidentne by musel dolu volant a je to pridelano trhacimi srouby, to se mi 2x delat nechce. Udelaji klic bez IMOB bezne v zamecnictvi dle originalu? Proč by to mělo bejt složitý? vyndat spínačku, pokud k ní máš klíč, je práce na chvilku. Nevyndává se celej ten hliník, ale jen zámková válcová vložka. Ve směru od volantu je v hliníkovém tělěse dirka asi 3mm, tak do té dirky strčíš imbus kratší stranou, otočíš klíčem k rysce, která je na vložce, zakvrdláš imbusem a spínačka vyskočí ven. Při zpětném vracení se musí nejdřív šroubovákem odmáčknout zámek volantu směrem dolů - uvnitř dutiny kam se dává vložka. ja kdyz sem ztratil klice u hondy tak sem vymenil celou tyc rizeni i s novou spinackou jinak ta jednotka z 2.5 na 3.0 pujde, max to bude mit trosku chudsi smes. ja nastartoval trilitra na jednotku z dvoulitra ale na plyn sem radsi nesahal | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | mel jsem 2,4i omegu 98 vybava CD ze Svycar a imobilizer mela, dokonce to nejak spolupracovalo i s radiem (rozblikalo se code na radiu) a vlevo dole pod volantem synchronizovane blikala ledka, cely ten ctverecek sel vysunout a pasoval do konektrou podobneho jako u spinace svetel, takze to bylo pravdepodbne origo reseni | ||
| |||
Halca |
| ||
Host | Nakonec se to zase samo rozjelo. Tak jsem akorát vyměnil to relátko a několikrát vyzkoušel start. Vše funkční... ..tak si říkám, že takové samoopravovací závady jsou nejhorší, protože člověk nikdy neví, kde ho to nechá trčet. Drátama to nejspíš nebude, protože lomcování nemá na funkčnost vliv. Jediné pozitivum spatřuji v tom, že jsem objevil nějaké "upgrady" v elektrice. Původní majitel si vytáhl za palubovku restart jednotky pro řízení LPGčka a ještě přidal tři pojistky (jedna přerušená), které se mi ale stejně nepodařilo zjistit kam vedou (co metr, to nabastlená jiná barva drátu ). A pak se člověk nestíhá divit. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 5 | |