• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Problém s 2.5TD
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
Grazzy
Tuesday 15 March 2005 - 11:22:48
Host
Cauvec,
mam dva a pulku tedo 6V a mam problem s nastartovanim. Jezdila a startovala v poho az jednoho krasneho dne prestala. Normalne toci pri startovani ale nechytne a ani si neskytne. Je citit nafta a z vyfuku se obcas zahuli. Nejsem mechanik takze do toho nevidim, ale vzdy kdyz sem pootocil klickem bejvavalo slyset slabe vrceni jako cerpadlo nebo neco a po chvili to prestalo ale ted se to neozve a motor nenaskoci. Porad nekdo cim to muze byt a jake jsou alternativy oprav???!!!Thnx
NIO
Tuesday 15 March 2005 - 17:58:53
Host
zhavici svicky nebo spatne nastaven y rozvod.
vvdd
Wednesday 16 March 2005 - 01:34:49
Host
®e by odeąly 2 nebo 3 svíce najednou, aby to vůbec nechytlo, to se mi moc nezdá, nejdřív by to s jednou ąpatnou zakopávalo. Zkus relé ľhavení, pojistku.
NIO
Wednesday 16 March 2005 - 17:30:14
Host
vvdd212.158.131.83 napsal ...
®e by odeąly 2 nebo 3 svíce najednou, aby to vůbec nechytlo, to se mi moc nezdá, nejdřív by to s jednou ąpatnou zakopávalo. Zkus relé ľhavení, pojistku.


minuly tyden jsem tohle resil. 2 svicky ko a nenatocil to nikdo.
upne se ulomily zarem.
Grazzy
Friday 18 March 2005 - 11:41:20
Host
Tak dikec mno vyzkusim svice a uvidim snad to bude v poho.
Tomas
Monday 21 March 2005 - 01:34:39
Host
Me nesla jedna svice a taky to strasne dlouho tocilo, a jak byli ty mrazy, tak jsem na tom vzdy vytloukl baterku.
To vrceni, ktere jsi slychaval je opravdu cerpadlo, je umistene v palivove nadrzi a vypne se az po natlakovani systemu naftou, pokud neni slyset, tak se zrejme ani nezapne a pak ani cerpadlo a cely system nema dostatek nafty tudiz nechytne. Necha se vcelku dobre vyndat a vyzkouset, jen je dobre mit ne plnou nadrz ale tak max 1/3, jinac se machtas moc v nafte, ale da se to taky. Vzadu v kufru staci odsroubovat plechovy kryt, pod nim je viko od nadrze, a vedou tam v trubicky a 4 draty (2 cerpadlo,2 plovak "palivometru") vse odpojis a cely viko nadrze je upevnenou takovou velkou plastovou matkou, jde rukou odsroubovat, pokud ne lechce klepej do leva. Viko je spojeny s cerpadlem hadici a dratama, cely cerpadlo je uchyceny v nadrzi na 3 zarazky staci rukou nebo sroubovak odtlacit. a vyndas ho cely ven, pak jsou tam opet takovy plastiky, ale to uz zrejme pochopis, jen pro info, cerpadylko (valecek) se vyndava horem, aby si ho necpal dolem, zase 3 plastovy zarazky,.... a dole je treba !!!opatrne!!! sundat plastovy filtr, jde blbe dolu. Mozna to bude tim, uz si nepamatuju jaky ma davat tlak, ale nekdo to tu psal. Nebo jsme to cetl jinde? Uz opravdu nevim tak mnoho zdaru. Tom
PS: kdyby neco
ICQ:19703582
 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1990 sec,0.1560 z toho dotazů.