Témata příspěvků | |
papak | Ahoj všem, už jsem tady dlouho nebyl, ale teď Vás zase potřebuju. Při dovršení rychlosti 130km/h se rozklepe celé auto. Nevím jsetli to jde ze předu nebo ze zadu. Je to cítit i ve volantu. Nepřestává to ani když je rychlost vyšší. Trochu se to strácí když je auto pořádně v tahu, když dám noho z plynu tak se to zhorší. Kola jsou vyvářená dobře. Fakt netuším čím to je a proto Vás prosím o radu. Dík papak |
Poslední odpovědi | |
qpc | no,už jsem tohle viděl hodněkrát a vždy když se to klepalo kolem 120,tak to bylo bud ráfkama nebo pneumatikama,uložením tlumičů je to také možné,ale šance t je malá.Poslední dobou jsem dokonce narazil i na pokřivenou poloosu. Od věci by nebyla ani kontrola homokin.kloubů... |
Martas | jura p napsal ... Pánové, při rozklepání celého vozu při určité rychlosti (mě se to dělo při 98 km/h) budete mít pravděpodobně v háji tlumiče. No to sice pricina muze byt taky, ale totalne spatny tlumice se zacnou projevovat driv zejmena pri prejezdu terennich nerovnosti a naklapenim auta/bouchanim pri velkem propruzeni. Spise bych zkontroloval vrchni ulozeni tlumicu nez tlumice jako takovy, teba VeA na to trpela hodne. |
jura p | Pánové, při rozklepání celého vozu při určité rychlosti (mě se to dělo při 98 km/h) budete mít pravděpodobně v háji tlumiče. |
Golem | Ahoj: Papak: pokud máš něco jiného než orig. disky, tak se jukni na středové kroužky. Jinak mam s tím docela čerstvou zkušenost, a to takovou, že když jsem si koupil AL disky, tak mi k nim dali nejvíce pravděpodobné vymezovací podložky. Kola házely jak zběsilé. Když mi přišly ORIG, tak po první jízdě to nevybrovalo od 110 km/hod, ale od 130 km/hod. Při 150 ti. mi sedačky masírovaly záda. Nakonec se zjistilo, že to jsou PNEU, byly nové, ale špatně uskladněné. Takže dávám z vl. zkušenosti všem za pravdu, jsou to gumy nebo vymezovací podložky. |
Čelda | No jo,ale mě dali nové pneu.Zkusím ještě přehodit předek na zadek a uvidím. |
qpc | Čelda napsal ... To samé řeším teď i já. Začal se mi sjíždět vnitřek letňáku na předku. V servisu mi dali komplet nový spodní i horní čepy,čepy řízení a otestovali tlumiče + úplně nové pneu(stare to měly za sebou)+ geometrie a úprava odklonu.. Velmi spokojen jsem odjel a od 80km/h mi začne jakoby vibrovat celé auto a ve 130km/h mi vibruje i sedačka pode mnou. V servisu na mě koukali jako na blázna.Převážili kola,komplet kontrola předku a nic.Auto vibruje dál. __; při téhle vibraci jsem repasoval ráfky,pak měnil tlumiče a nakonec to byla ta nestejnosměrně sjetá pneumatika.. |
Čelda | To samé řeším teď i já. Začal se mi sjíždět vnitřek letňáku na předku. V servisu mi dali komplet nový spodní i horní čepy,čepy řízení a otestovali tlumiče + úplně nové pneu(stare to měly za sebou)+ geometrie a úprava odklonu.. Velmi spokojen jsem odjel a od 80km/h mi začne jakoby vibrovat celé auto a ve 130km/h mi vibruje i sedačka pode mnou. V servisu na mě koukali jako na blázna.Převážili kola,komplet kontrola předku a nic.Auto vibruje dál. __; |
Luke | Zajímavý poznatek. Přebržděné pneumatiky. popravdě by mě to ani nenapadlo. Avšak vrtá mi to v hlavě. U vozu bez ABS je to při kritickém brždění asi dost pravděpodobné (dost možná závisí i na kvalitě pneumatik), ale pokud má auto ABS asi by se to nemohlo stát, ne? No jinak mě vyměnili v servisu vrzající uložení ložisek tlumičů na přední nápravě a protože ty másla neudělali geometrii tak se s tím nedalo ani jezdit, jak to skákalo. Od 100 do XXXKm/h neuvěřitelná vibrace. Ztratilo se to akorát, když jsem valil po D1 ...Udělali jsme geometrii a je klid po pěšině. drobné vibrace na 140km/h přisuzuji šitovým liťákům a trochu okousaným zimákům. Snad se nepletu ... |
stenlyD | keďže sa teraz trochu motám v oblasti pneuservisov, tak iba vysvetlím ten "kousíček měké gumy", to nie je profesionálna oprava a hlavne to nie je oprava na dlhšiu dobu, ten gumový tŕň je dá sa povedať navždy. A k tomu pol kilu závažia, je pravda, že stroj bez pomoci nedokáže koleso vyvážiť, záleží od konkrétnej polohy pneu a disku, v jednej polohe môže pýtať 1/2 kila, v inej nič, ale väčšinou to je chyba mechanika, zle nakalibrovanej mašiny alebo iba nesprávne nastavenej. a k téme čo tu bola založená, pneumatiky to môžu byť naozaj, mám podobnú skúsenosť, kedy mi triaslo autom a hrozne to búchalo, boli to prebrzdené pneumatiky, kde vznikla rovná plocha a tá robila hrozný rámus |