Témata příspěvků | |
Anonymní | Jakou délku šroubů používáte pro hliníkové disky ? - vyjdou tam i origo šrouby pro plecháče ? Hliníky mají "víc materiálu" pod šroubem a nechci aby ty šrouby drželi na jednom,dvou závitech. Díky za odpověď ! |
Poslední odpovědi | |
VGT | kutulin napsal ... Ja jsem .. kupoval ... a bylo mi receno ze jsou srouby stejne jak pro plechace tak hliniky. Možná to je pravda, možná ne. Asi mám abnormální smůlu, ale za posledních cca 10 let jsem narazil jen na dva prodavače, který svému oboru rozuměli. Některé disky jsou dělány pro šrouby s dosedací plochou kulovou, některé pro dosedací plochu kuželovou. Záměna je sice možná, ale správné to není (to právě někteří podavači ani nevědí). Podrobněji a názorněji viz např. Odkaz (stránku vytvořil K-P , jeden z těch, co tomu rozumí) |
pepik | Nevím jak moc je Corsa stejná s Vectrou co se týče kol a zápustností šroubu, ale mněl sem ten samej problém. Přechodem s org liťáku na jiné mne také držely kola jen na pár závitech. Delší šrouby mně nikdo nedokázal sehnat s prodejcu nahr. dílu. Nakonec jsem použil šrouby co jsem mněl na BMW /typ E36/, sedělo stoupání závitu i dosedací plochy a jsou o 5mm delší. |
kutulin | Ja jsem na svou VB kupoval original Opel hliniky a bylo mi receno ze jsou srouby stejne jak pro plechace tak hliniky. Ale pozor nevim jak je to s neoriginalnima hlinikama.Jinak bezpecnostni srouby primo na muj typ auta byly potreba pribrousit byly dlouhe hlavne vzadu. |
ondre | z leva: origo sroub k plechacum (co sem tak koupil), origo sroub k litakum a pojistovaci sroub |
ondre | urcite by meli byt jiny nez k plechacum. meli by mit kuzelovou dosedaci plochu a sou tak o 5 mm delsi. k novym litakum je davaj. zkus je koupit nekde kde prodavaj novy kola a kup si zrovna aji pojistovaci srouby. |
JardaB | Krome delky zavitu muze byt jeste problem v dosedaci plose, myslim, ze muze byt nekdy kuzelova a nekdy kulova - asi nejlip zjistit, jake srouby jsou k disku vhodne. |