Témata příspěvků | |
MagicMisel | zdravím všechny příznivce oplu!chtěl bych kupovat Omegu MV6 a potreboval bych poradit na co dat bacha ,s čím sou největší problémy a prostě všecky zkušenosti,jízdní vlastnosti atd!měl by to být rv tak 96,97!dík |
Poslední odpovědi | |
Anonymní | alternator na opel omega 3.0 MV6 benzin155 KW ?? ake typy alternatorov sa daju dopasovat s ineho auta Diki za radu. |
Pája Email | Ano, je to ta trubka, dík za info. Jeden ten držák jsem odmontoval - ten levý (z pohledu face to face(lift) ), ten druhý mě čeká ráno. Sohlasím, že až to budu dělat popáté, tak se k těm tvým 15minutám budu snažit přiblížit, zatím se mé ambice krčí v koutku touhy to prostě udělat. Díky Pája PS řemen jde potom "přes" tu trubku, ale asi jsem uhádl, že budu muset odmontovat i ten "pravý" držák. God bless America & Pája __; |
JardaB | Pája Email napsal ... JardaB dík za radu, vím, že si s tím nějak poradím, ale vždycky jsem nervózní a kliodnější, když se mám čeho chytit. Je tam taková stříbrná trubka (sání, podtlak, klima, co já vím), zkoušel jsem si představit, jak tam ten řemen budu provlíkat a mám pocit, že to tam prostě nedostanu. Těžko se to takhle popisuje (nějaká stříbrná trubka). Uvidím, jak to dopadne. Beru s sebou foťák a zkusim to celý "zdokumentovat", už jen proto, že najít něco na webu je docela nemožný... Ale dík. Pája Jestli je to trubka zhruba vodorovne pred celym motorem, tak je to pridavny vzduch do vyfuku (po startu asi 1 minutu tam dmychadlo pridava vzduch, aby se rychleji ohraly katalyzatory). Remenu myslim nejak nevadi, jen je podtreba odsroubovat 1-2 drzak(y). Jinak vsechny ty trubky pred motorem se daji pri trose cviku rozebrat nebo slozit za 1/4 hodiny _; |
vrgada | Tak a neco novejsiho, beckova limuzina 2.5i na LPG s kompresorem Odkaz 320 koniku:-) |
vrgada | Huraaa, staci mit penize a nejaky ten vrak s trilitrovym motorem. Za 10 000 ojro, je mozne i dnes si necaht u mantzelu naladit motor:-) Odkaz |
vrgada | Kdyz ja uz jsem starej paprda a vyznavam hodnoty jako rodinnej ale vykonej kombik. Nejlepe to splnovaly ty kombiky z toho testiku a taky se da najit na webu omenator, coz je Ackovy kombik se senatorovou maskou osazeny biturbem s lotus omega, ale ten je na svete asi jen jeden:-). I kdyz c36GET jsem videl na netu narvany i do manty. |
Pája Email | vrgada pěknej kousek, pěkně vytuněnej, akorát stejnej "problém" u carravanů - ani nový fejsksichtovaný kombíky nemaj pěknou prdel - přijde mi to jak auto z 80let JardaB dík za radu, vím, že si s tím nějak poradím, ale vždycky jsem nervózní a kliodnější, když se mám čeho chytit. Je tam taková stříbrná trubka (sání, podtlak, klima, co já vím), zkoušel jsem si představit, jak tam ten řemen budu provlíkat a mám pocit, že to tam prostě nedostanu. Těžko se to takhle popisuje (nějaká stříbrná trubka). Uvidím, jak to dopadne. Beru s sebou foťák a zkusim to celý "zdokumentovat", už jen proto, že najít něco na webu je docela nemožný... Ale dík. Pája |
qpc | no,je to legendární 8V,na to nezapomínej,celkem ho ted chválej.Ty 4.0 jsou zajímavé motory,ale nedávno jsem narazil na 3,6 biturbo Lotus a to prej taky jede.. |
vrgada | 6 hrnecku staci, 8 valec bude zase dokurvene veckove reseni. Ta rada mela veliky potencial k tuningu:-) Odkaz nahore je i nemecky original |