Témata příspěvků | |
Martin | Zdravim všechny , Vlastnim opla astru ,,G,,rok 1999.Poslední měsíc mám problem že když strčím klíček do zapalování tak s ním jde jen velmi špatnì otočit ( jako když tam nìco døe ) A nebo když ho vytahnu ven ,tak nevyskočí takovej ten šedivej špunt a pak tam ten klíč nejde vůbec zasunout ..................Dá se to něčím promazat ,mam pocit že to chodí na sucho !!!!!!? |
Poslední odpovědi | |
smajsdalf | Mel jsem podobnej problem nekdy nesel otocit a kdyz jsem ho promazal nesel uz vubec. Musel jsem ho proplachnou redidlem nebo @technickym benzinem dokud jsem nepootocil do prvni polohy. Potom jsem zamek vyndal a zbrousil jsem takovy ty platy co zapadavaji do klicku a zamek potom slapal jako novej |
Ascona | Vsem dekuji, tolik rad jsem ani necekala Jen pro ostatni ctenare tohoto vlakna..... Odesly mi stavitka a jestli ma WD40 na to vliv netusim, ale prozatim zamek celkem tocil, po WD uz nee |
Ascona | NO skvele, dekuji vsem co psali strikat WD40 do zamku u zapalovani....Zrovna jsem ho tam nastrikala a zamkem uz nejde otocit Nemate , pliiiiz, nahodou nejaky napad co ted s tim????? Jinak neodjedu Dekuji |
Ascona | Me se stala stejna vec, nejde mi nekdy s klickem otocit v zapalovani vubec, takze jsem si poridila novy klicek, to nepomohlo, takze to vypada, ze je vadny zamek v zapalovani. Pise se tady o vystrikani zamku WD40, ale v jinych vlaknech ze se to nedoporucuje, ze se pak usazuji necistoty v zamku a podobne a nekdo to tady vyzkousel a neotocil klickem v zapalovani vubec. Takze mate to nekdo vyzkouseno? Muzu se do toho bezpecne pustit? Rada bych pak dojela aspon na vrakac pro novy zamek |
Malda | Dík moc za návod Hned se na to vrhnu |
Legend | Malda napsal ... Tak jsem zkusil proèistit zámek zapalování WDèkem a døív to trochu drhlo, ted s klíèkem neotoèím vùbec Mùžete mi nìkdo dát podrobný návod jak vyndat zámek ? Nìjak se mi to nedaøí. Díky za radu... Je to celkem rychlé... Musíš odkrytovat plasty okolo sloupku volantu, stáhneš ze spínačky čtečku imobilizéru a při pohledu ve směru jízdy uvidíš na tom hliníkovém odlitku, ve kterém je zasunuta spínačka, takovou asi 3mm tlustou dirku. Vezmeš si imbus 3mm (nebo nějaký který se vejde), strčíš klíček do zapalování a otočíš do půlky dráhy mezi polohu 0 a 1, je tam vyznačená ryska a pak už stačí strčit imbus do té dirky co nejhlouběji, zmáznout směrem dolů takovou západku a spínačka se dá vytáhnout ven. Kdyby to nešlo zamáčknout, tak stačí trochu kroutit klíčkem zestrany nastranu a ono to zaskočí. |
Malda | Tak jsem zkusil proèistit zámek zapalování WDèkem a døív to trochu drhlo, ted s klíèkem neotoèím vùbec Mùžete mi nìkdo dát podrobný návod jak vyndat zámek ? Nìjak se mi to nedaøí. Díky za radu... |
Wally | Zrovna včera večer jsem to řešil na Corse, vystříkal WDčkem, bohužel ten šedej bazmek se nechce vysunovat dál. A té malé dírky jsem se asi nevšimnul (nebo to má Corsa jinak), takže to budu muset rozdělat znova, jestli se mi ten zámek podaří vyndat. Neměl byste někdo fotku, jak ten zámek přesně vysunout? |
Host name | Klidek, uz se to tu řešilo, v mnoha a většině případech to stačí promazat. Mě to dělalo tak AG X16XEL a vzal jsem WDčko a utopil to v něm a klídek od té doby!!!Přijde mi že se tady nechodí od lesa kolikrát. Když ti třeba klepe motor tak lidi ti hned tady poradí že to je vadné čerpadlo a já nevím co a v servisu zjistili že tam jen mám málo oleje Takže není rada jako rada a nejlepší je vždy zkontrolovat to nejmenší a jít na to tou nejjednodušší cestou!Všem Oplistům zdar!!!:) |