• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira exteriér :: Re: Dutiny
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Zdeňka
Odeslal: Thursday 23 February 2006 - 22:53:37
Buďte zdrávi! U Astry r..v 95 jsem nechávala vystříkat dutiny antikorozním postřikem. Mám nyní Zafiru r.v. 2000 Elegance, 1,6 16V. Má to smysl? Nebo už jsem "pozink" a netřeba se znepokojovat... ? Díky!
Poslední odpovědi
Václav GT
Odeslal: Thursday 12 October 2006 - 14:53:57

Ne není pozdě, ještě je pořád hezké počasí (o teplotu nejde, jde o to, aby auto bylo suché). Zrovna teď jsem nakupoval materiál pro QPC. Mám "nový" vzduchojem, jen co mi do něj někdo vyrobí šroubení, můžem jít na to. Emailovou adresu mám pořád stejnou.
HonzaZ
Odeslal: Thursday 12 October 2006 - 12:40:17

2 Vaclav GT:

Ahoj Vaclave, cetl jsem jiz drive tot vlakno a uz je u me akutni. Prosim te, bylo by mozne u tebe nechat osetrit dutiny a dalsi jak pises? Neni jiz pozde? Jsem z HK a neni problem prijet tak jak to bude tobe vyhovovat.

Diky moc Honza
Martas
Odeslal: Thursday 08 June 2006 - 19:18:28

Legend napsal ...

Mám menší dotaz, kvůli kterému nechci zakládat nové vlákno... Dnes jsem přivařil předek karoserie z jiného auta (bouračka) a potřeboval bych poradit, čím je nejlepší ošetřit sváry, než je přelakuju? Nejdřív to přestříkat základovkou, přes to natřít štětcem nějaký plastizol a přes to nastříkat metalízu a vrchní lak? Mám na mysli takovej ten materiál, kterej se dává od výroby do všech spár na karoserii, je to nanesené stětcem a má to gumový charakter. Něco takové bych tam nejradši dal. Případně co má přesně koupit, aby to mělo odpovídající přilnavost a trvanlivost?


Cim se to varilo ?
Jestli normalni elektrikou tak je skoro jedno co s tim udelas ....
Legend
Odeslal: Thursday 08 June 2006 - 19:12:18

Mám menší dotaz, kvůli kterému nechci zakládat nové vlákno... Dnes jsem přivařil předek karoserie z jiného auta (bouračka) a potřeboval bych poradit, čím je nejlepší ošetřit sváry, než je přelakuju? Nejdřív to přestříkat základovkou, přes to natřít štětcem nějaký plastizol a přes to nastříkat metalízu a vrchní lak? Mám na mysli takovej ten materiál, kterej se dává od výroby do všech spár na karoserii, je to nanesené stětcem a má to gumový charakter. Něco takové bych tam nejradši dal. Případně co má přesně koupit, aby to mělo odpovídající přilnavost a trvanlivost?
Ascona
Odeslal: Thursday 11 May 2006 - 09:09:08

Kdyz si to tak procitam, tak ted uvazuju, jestli misto Terotex nerikal nahodou Gumotex nebo neco podobnyho z gumy......sakra, ze bych to ja hloupa nepochopila co mi to nabizel za sluzby __; Jdu to hnedle zjistit ?lola
Yper
Odeslal: Thursday 11 May 2006 - 09:00:12

2 Ascona: ..nic ve zlém, ta cena je skutečně podivná. Do ní se nevejde ani cena materiálu. Nebude chtít od tebe splátku v "jiných" naturáliích. Nebo nedoufá v alespoň v tuto náhradu? ?lola
Václav GT
Odeslal: Thursday 11 May 2006 - 09:00:11

Tak tedy stručněji: Výrobky Terotex jsou dobré a jedny z nejdražších. Cena 800,-Kč za ošetření vozu je neskutečně nízká.
Ascona
Odeslal: Thursday 11 May 2006 - 08:49:44

Hmm, tak diky sice z toho nejsem moc chytra, ale neva... Moc toho o tom pripravku nevim, jen rikal, ze je to prave taky rosolovite... Me prave ta cena taky celkem zaskocila, ale vubec zase nevim jaka je spotreba a prace na dutiny a jaka na podvozek, tak proto ten dotaz. Kdyz tak se ho presne pozeptam na presny typ pripravku a jeste pisnu

Martas
Odeslal: Wednesday 10 May 2006 - 16:48:30

kosta napsal ...

čus bus kluoi chci se zeptat loni jsem koupil astraF94 prahy a zadek bez jakeho koli naznaku rzi tak se chci zeptat asi už to musi byt ošetřeny za tu řadku let tak nevim jestli do toho jit dikes! jinak by to asi za tu dobu užhnilo ne?


Dutiny poznas tezko, ale jestli je nebo neni udelanej spodek/podbehy celkem snadno poznas tyhle antikorozni barvy se nanaseji v pomerne silnych vrstvach, jsou pomerne plasticke a obvykle maji i dost nesouvisly povrch takze to je i videt .... Shnily, neshnily zalezi na tom jak se o to auto kdo staral a zejmena jak bylo a nebylo treba v zime pouzivano a zda bylo garazovane. Udelany to byt mohlo, druha moznost je ze uz to bylo jednou vyvarovany (v tom pripade je vzadu v podbehu videt spoj vnitrniho lemu), nebo to bylo bourany a mas ty plechy meneny. Pokud vim tak historie vtvyho auta uz tu byla probirana a je dost nejista takze mozne jsou vse z vyse uvedeneho.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0724 sec,0.0421 z toho dotazů.