Témata příspěvků | |
tatka | Zdar všem! Nemáte někdo zkušenost nebo alespoň představu ceny za výměnu řemenů, opravu topení a prasklé hlavy z důvodu úniku chladící kapaliny? Dal jsem auto do servisu začátkem týdne na výměnu řemenů (1.7 DTI) a při tom zkontrolovat, proč mi utíká chladící kapalina do kabiny. Zjistili neco praskleho u topeni a kdyz to pak rozebrali celé tak prý objevili prasklou hlavu. Auto jezdilo úplně normálně, jen jsem doléval chladící kapalinu, copak by se ta prasklá hlava neprojevila na jízdě? Hlava prý ale bude opravena za 4,5t, řemeny počítám 5t, něco spolknou díly toho topení. Myslel jsme tak do 15t materiál + něco za práci. Není to značkový servis, ale cenu prý vidí odhadem na 30t!!! Myslíte, že jsem zapomněl počítat nějakou součástku nebo že je ta práce tak zatraceně drahá? V novém roce je to fakt pěkná pálka... Díky předem za vaše poznatky. |
Poslední odpovědi | |
Host | Dle mého názoru je jedna z nejlepších opraven tato - http://rho.cz/ Rád se sem znovu obracím. |
Mike | prostě se hulí z výfuku, jakmile to běží na volnoběh tzn. přijedu na křižovatku a po cca. 20sec se začne hulit z výfuku, při odjezdu si vytvářím vlastní kouřovou clonu, nejpozději po přeřazení na 3 to přestane... i když nastartuju, tak se začne kouřit až po chvíli stejně tak je v systému pořád tlak, večer přijedu a ráno když otvírám nádobku na vodu tak si "odfoukne" |
Anonymní | Mike napsal ... jenže v jednom případě, tedy nový odlitek, dáš 10tKč jen za korpus, + prachy za přendání ve druhým případě máš za 10tKč hlavu jen repasovanou, tzn. původně třeba horší než ta tvoje. mě tam chlapi ukazovali, že každá hlava má takový nálitek, kam až je možné jí brousit, i po přebroušení je tam pořád dost materiálu u mě vznikl problém v tom, že jsem podle všeho hlavu málo dotáhl, ty údaje v Etzoldovi jsou dost drastický, no a po roce to opět žere vodu. do oleje nejde, ani to olej nežere, jen mizí voda, ale teplota nestoupá, všechno se drží jak má, startuje taky v pohodě. A kde ta voda teda je??? nezjistil jsi to kam to teče?? že by přímo do spalovací komory?? |
Mike | jenže v jednom případě, tedy nový odlitek, dáš 10tKč jen za korpus, + prachy za přendání ve druhým případě máš za 10tKč hlavu jen repasovanou, tzn. původně třeba horší než ta tvoje. mě tam chlapi ukazovali, že každá hlava má takový nálitek, kam až je možné jí brousit, i po přebroušení je tam pořád dost materiálu u mě vznikl problém v tom, že jsem podle všeho hlavu málo dotáhl, ty údaje v Etzoldovi jsou dost drastický, no a po roce to opět žere vodu. do oleje nejde, ani to olej nežere, jen mizí voda, ale teplota nestoupá, všechno se drží jak má, startuje taky v pohodě. |
JOB | JardaB napsal ... Je ale otazka, jestli ta opravena hlava bude stejne spolehliva, jako nova. Mozna bych to toho radsi vrazil tech 10 litru,, nez myslet na nejake opravene sedlo (tzn. aspon vymenene?) Ale je to otazka. No já myslím že se hlavy spravujou celkem v pohodě,já jsem dokonce nechával vařit litinovou na Ford Explorer a zatím drží. |
JardaB | Je ale otazka, jestli ta opravena hlava bude stejne spolehliva, jako nova. Mozna bych to toho radsi vrazil tech 10 litru,, nez myslet na nejake opravene sedlo (tzn. aspon vymenene?) Ale je to otazka. |
Mike | jj, souhlasí teď o tom debatujeme o vlákno níž.... a dokonce jsem už zapoměl co to stálo jsem myslel, že míň, no ještě že tu ta historie je |
Václav GT | Pro představu -Mike 4.srpna 05 psal: ...popíšu ti svou anabázi s hlavou, pravda s diesela, ale pro obrázek to stačí....vyhnila mi hlava okolo komůrky, což zjistili až v brusírně, ale prvotní bylo, že je prostě něco špatně. 1.navštívil jsem tedy nejprve prodejnu Auto Zralý, abych si tak trochu udělal přehled, co to vlastně bude stát. cena za novou hlavu, ovšem bez ventilů atd., prostě jen odlitek cca.10tkč bez DPH 2. druh pokus Benet cars v Mratíně, hlava výměnou za 10tkč, prostě jim dáš starou, dostaneš repasovanou v obou případech ji musíš sundat sám 3. brusírna na okraji Hovorčovic, cca.5km za Prahou, sem sem hlavu dovezl už sundanou, ať se podívají kde teče a jak je zkroucená. našli právě tu díru pod komůrkou, dovezli do svařovny, opravili sedlo ventilu ( schořelo při svařování ) přebrousili dosedací plochu ( -0,2mm ) a vyměnili gufera na ventilech. cena 4500,- jasná volba ...o Srba servisu ani nemluvím, tam mi odhadem řekli 10tkč jen za sundání... |
Gizmo_CZ | No co já vím tak za 30tis se dá v pohodě sehnat zánovní motor 1.7 DTX pro Astru F z vrakoviště!! A dokonce i se zárukou!!!!!!!!!!!!!! Třeba Bystročice u Olomouce!!! Jednání dobrý nejsou s nima problémy ani při reklamacích!! Ověřeno!! |